Проблем със заден плафон на тавана.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20 Окт 2018 18:05
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Авенсис
- Благодарил/а: 2 пъти
Проблем със заден плафон на тавана.
След смяна на тавана на Тойота авенсис т25, за претапициране, задния плафон на тавана не свети. Свети като отворя вратите-и двете крушки, но при затворени врати, при натиснати копчета не светва нищо. Преди смяната всичко беше наред. Свалих плафонаи и и проверих буксата, но няма промяна. При отваряне на вратите светват и двете крушки, от копчетата не. От къде може да е? Как да го оправя?
- zorbata
- Мнения: 407
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 60 пъти
- Получена благодарност: 88 пъти
Проблем със заден плафон на тавана.
На свалено виж копчетата дали дават контакт. Може да се провери и с мултицет.
caryЦар
- mapamop
- Мнения: 5289
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 616 пъти
Проблем със заден плафон на тавана.
Бялата грес на бутоните е изсъхнала. Сваляш плафона и чистиш.
Друг вариант:
Начупила се е евтината пластмаса на плафона. Реално са едни пластини - писти, хванати със горещо за пластмасата. Сваляй плафона, намести ламаринките и ги залей със ЕПОКСИДНА ДВУКОМПОНЕНТНА СМОЛА. Цианоакрилата ще доразложи и натроши пластмасовия корпус. Копчетата са пружини и пластини хванати за пластмасата - ако са разместени не дават контакт. Бутоните не са цял елемент примерно като на компютърните кутии или електрониката, и не се сменят само те. С други думи не се сменят без "кирилизация", че не знам дали изобщо може да се "кирилизира".
Друг вариант:
Начупила се е евтината пластмаса на плафона. Реално са едни пластини - писти, хванати със горещо за пластмасата. Сваляй плафона, намести ламаринките и ги залей със ЕПОКСИДНА ДВУКОМПОНЕНТНА СМОЛА. Цианоакрилата ще доразложи и натроши пластмасовия корпус. Копчетата са пружини и пластини хванати за пластмасата - ако са разместени не дават контакт. Бутоните не са цял елемент примерно като на компютърните кутии или електрониката, и не се сменят само те. С други думи не се сменят без "кирилизация", че не знам дали изобщо може да се "кирилизира".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта