проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17 Май 2025 23:40
- Местоположение: София
- Автомобил: toyota avensis t22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Здравейте колеги, имама следния проблем както си работеше колата изгасна и няма палене.Не иска да върти изобщо.Като дам на контакт, нa таблото не светят индикаците на акумулатор и check engine и километрите ги няма. Сменил съм акумулатора и нов клеморед за всеки случай, всички предпазители са здрави. Няма комуникация с компютъра през OBD-то също. Ще се радвам, ако споделите някакви идеи за проблема. Благодаря
- mapamop
- Мнения: 5235
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 599 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Нещо, което зависи от контактния ключ работи ли?
Радио, запалка, електрически стъкла примерно.
Почти всички вериги минават през клемореда на ключа ("маргаритката"). Уредите на километража работят ли? Температура и бензиномер примерно.
Мисля си чисто първосигнално за клемореда на ключа или circuit opening relay (ако не бъркам изписването на името).
Радио, запалка, електрически стъкла примерно.
Почти всички вериги минават през клемореда на ключа ("маргаритката"). Уредите на километража работят ли? Температура и бензиномер примерно.
Мисля си чисто първосигнално за клемореда на ключа или circuit opening relay (ако не бъркам изписването на името).
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- slowtraveler
- Мнения: 6235
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 350 пъти
- Получена благодарност: 380 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Силовите кабели от акумулатора, алтернатора, стартера, маса?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17 Май 2025 23:40
- Местоположение: София
- Автомобил: toyota avensis t22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Почти всичко работи, индикация за отворени врати, abs, лампата на маслото , на ръчната спирачка, стъклата работят, всички светлини, чистачки. За горивомера и температурата необърнах внимание довечера ще проверя и ще пиша.Няма го акумулаторчето, чека и километрите.Силовите кабели съм проверил.Има маса на двигателя и купето.Най - интересното е , че когато на буксата на клемореда, от постояния плюсов кабел като подам ток на всики други кабели с мостчета светват всички лампи както е редно да светят при подаден контакт, стартера чука, но само така което не е решение. Ще проеря и въпросното circuit opening relay, мисля че е зад таблото с предпазители в купето.Там са 3 едно до друго
- zorbata
- Мнения: 366
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 55 пъти
- Получена благодарност: 72 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Когато стартера само чука проблема е в котвата(това което дърпа бендикса) или някой от силовите кабели не дава добър контакт - дефакто има верига, но тока е много малък и не може да завърти стартера. Там си трябва много ТОК!
caryЦар
- mapamop
- Мнения: 5235
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 599 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
На Т25 имаше 1 или 2 релета за стартера под таблото.
Виж да няма окислен или прегорял някой силов предпазител. Едни квадратни са с прозрачно прозорче отгоре, и отдолу нямат крачета а са "кабелни обувки" клемите им. Всички те са още в началото на всички захранващи вериги, веднага след fusible link.
Препипай ги първо тях преди да си се гмурнал под таблото.
Извади го тоя клеморед/маргаритката и виж за нагари вътре. Мисля да се вадеше лесно и се отваряше лесно.
Ако ти светват разни лампи след байпаса по-скоро релето под таблото ще е здраво. Аз бих го сменил тоя клеморед спекулативно за да знам че не е той. Не е изключено и да намеря в гаража или при моя в моргата клеморед на ключа, ако решиш че ти трябва.
Виж да няма окислен или прегорял някой силов предпазител. Едни квадратни са с прозрачно прозорче отгоре, и отдолу нямат крачета а са "кабелни обувки" клемите им. Всички те са още в началото на всички захранващи вериги, веднага след fusible link.
Препипай ги първо тях преди да си се гмурнал под таблото.
Т.е. да разбирам че си "байпаснал" клемореда на ключа и резултата е различен от преди байпаса?
Извади го тоя клеморед/маргаритката и виж за нагари вътре. Мисля да се вадеше лесно и се отваряше лесно.
Ако ти светват разни лампи след байпаса по-скоро релето под таблото ще е здраво. Аз бих го сменил тоя клеморед спекулативно за да знам че не е той. Не е изключено и да намеря в гаража или при моя в моргата клеморед на ключа, ако решиш че ти трябва.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17 Май 2025 23:40
- Местоположение: София
- Автомобил: toyota avensis t22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Когато байпасна буксата на клемореда всичко работи, даже я запалих снощи и направих няколко кръгчета в квартала.Когато махна мостчето от постояния плюсов кабел на клемореда и този който отговаря за напрежението, в случая аз го определям като "акумулаторчето" на таблото, колата гасне и всичко приключва. Не мога да разбера какво се случва.Клеморед не ми трябва сложил съм нов, благодаря за предложението от сърце. Не знам кабел ли е прекъснат някъде, връзка ли е нагоряла. Според мен всички релета и предпазители са здрави. Стартера върти нормално, алтернатора зарежда в граници 14.3В, акумулатор здрав.
Единствената грешка ,която ми да вава при диагностиката е бедна смес, която няма общо със случая.Като я запаля по втория начин имам комуникация с компютъра през OBD-то. КОгато наредя мостчетата нещо прескачам реле ли е, модул ли е, кабел ли е, не знам. Май ще ходя на ел. сервиз, че за 5 дена нищо не свърши сам, ама токоз ми е капацитета
.Благодаря на Всички за идеите. Ще пиша като имам резултати....
Единствената грешка ,която ми да вава при диагностиката е бедна смес, която няма общо със случая.Като я запаля по втория начин имам комуникация с компютъра през OBD-то. КОгато наредя мостчетата нещо прескачам реле ли е, модул ли е, кабел ли е, не знам. Май ще ходя на ел. сервиз, че за 5 дена нищо не свърши сам, ама токоз ми е капацитета

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17 Май 2025 23:40
- Местоположение: София
- Автомобил: toyota avensis t22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Тези 3-те силови предпазители HTR 40A, ALT 100A и ABS 60A са здрави мерил съм ги, даже този 60А на абс го смених с нов, защото му липсваше прозрачното капаче и ме дразнеше.mapamop написа: ↑19 Май 2025 23:11 Виж да няма окислен или прегорял някой силов предпазител. Едни квадратни са с прозрачно прозорче отгоре, и отдолу нямат крачета а са "кабелни обувки" клемите им. Всички те са още в началото на всички захранващи вериги, веднага след fusible link.
Препипай ги първо тях преди да си се гмурнал под таблото.
- mapamop
- Мнения: 5235
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 599 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
ljubo_78, погледни си предпоследното мнение и го прочети отново. Не те тровя - сам си написал къде ти е проблема. Байпасваш клемореда на ключа и всичко работи. Проблема ти е в клемореда, колкото и странно да звучи. Това е ако си го замостил само него, но не и нещо друго. Свали я тая маргаритка и виж с мултиметъра като я въртиш с отвертката дали затваря веригата с пълен/плътен контакт или има неестествено съпротивление, или директно отворена верига. Не помня дали можеше да се обърне посоката ѝ, но май не. Остава ако е втора употреба да е пребита и втората или да заминала и тя. Ако е нова... Е дефектна.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- Freedom
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
проблем в електрическата система на авенсис Т22 1,8 vvt-i
Колега, като мостираш (+) и "контакт" какво всъщност правиш - заобикаляш контактната пъпка на клемореда. Това, че е нов не означава, че проблемът не може да е в него. Успех!
edit: @mapamop ме е изпреварил.
edit: @mapamop ме е изпреварил.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта