Михайлов В.А написа: ↑14 Май 2025 20:11
Не знам какво показва стенда не ми казват.
Може и сам при желание. Инвестицията е около 20-30 лева за материали.
Ако не ми дадат резултати от стенда - не са си свършили работата, и не би следвало да им платя. Аз съм човека с последната дума/парите.
Михайлов В.А написа: ↑14 Май 2025 20:11
Компресията в бар е 12 на всички цилиндри.
Не може да е 100% еднаква на двигател който не е чисто нов. По спомен за моя двигател му даваха 10% разлика в компресията. 11.5 се закръгля на 12 ама не е 12, както и 12.4 също се закръгля на 12 ама си е почти 1 бар разлика, които ти е много близо до 10% бариера.
Михайлов В.А написа: ↑14 Май 2025 20:11
Преди ултразвук даваше мис фаер на 2ри цилиндър.след
Ултразвук почна на трети цилиндър.
Има вероятно зле/неработеща дюза която е била на 2 цилиндър, а сега е на трети. Дюзата освен че може да е запушена, може и да е зле с херметизацията. Т.е. да "пикае" на затворено/изключено положение.
Ултразвук от моя опит помага, но не и с вода и препарат, и не за 30 минути цикъл. Няма да навлизам в подробности откъде знам, и как си промих дюзите. Не ми се пише толкова много, а и както ми казаха - аз не разбирам.
Бобините сменени ли са по местата им, или са гарантирано монтирани в същия ред както си бяха? Бобина на 1 и 3 цилиндър сменени ли са да се види дали се мести грешката?
Дюзите ясно че са сложени както дойде вероятно.
Михайлов В.А написа: ↑14 Май 2025 20:11
Цилиндровата глава и клапани не са проверени.
Някой не си ли купи един хлабомер и да провери поне хлабината на клапаните? 6 лева са евтините....
Теч на вакуум през гумените изделия също ще ти клати оборотите, но трудно ще докара пропуски в запалването.
Налягане на горивото в маркуча преди рейката мерено ли е? Конектор за 4 лева от китайците, полиетиленов маркуч за 8 лева метъра, и от него ти трябват 10-15 сантиметра, плюс манометър за течности. Не са разгромяващи пари. Мисля да са около 20 лева.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...