Вчера се беше влошило доста положението. Вече притрисането го имаше почти при всяка скорост и при относително плавно ускорение. Светна и чек енджина с код:
P0304 [0x0304]
Cylinder 4 - misfire detected
Cylinder 4 Misfire Detected
Поради тази причина сипах една добавка на бърдал 5 в 1. След около 50-тина километра работата се пооправи. Върна се положението горе долу както съм го описал в началото на темета
Притрисане при плавно ускорение
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Притрисане при плавно ускорение
Нищо ново на хоризонта. Свещи, бобини, дюзи, EGR в този ред на вероятност, според мен
Интересно защо трака само на 4ти, ако е свързано с въздуха(EGR) 





- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Притрисане при плавно ускорение
Защото като се запушат пътищата за ЕГР газовете към далечните цилиндри (1ви, 2ри) компютъра има за цел да вкара определено количество газове. И това количество го набутва към 3ти и най-често 4ти цилиндър, където галерията е по-широка и остава проходима. И следва мисфайър. Проблем, за който говорих в другата тема, ама там хората пращаха собственика да си отваря двигателя... 

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Притрисане при плавно ускорение
Свещи, бобини, ЕГР, дюзи. От всичките добавки които съм излял в двигателя на моята барака, единствено съм се натъкнал на отрицателен финансов резултат. Размени веднъж свещите на примерно 3 и 4 цилиндър и ако се измести грешката проблемът е в свещите. Ако не се измести - размени бобините. Другото е вече сложно. Никой няма да се усети че си пипал бобини и свещи, ако монтажа и демонтажа им е направен като свят.
За другото вече си е малко по-сложно упражнението мисля. Ако продължаваш да я караш така тази кола, може и да ти изтрака и някое бутало накрая.
За другото вече си е малко по-сложно упражнението мисля. Ако продължаваш да я караш така тази кола, може и да ти изтрака и някое бутало накрая.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Притрисане при плавно ускорение
Пак казвам, изчакай новите свещи и тогава се филмирай. Като ти ги сменят в Тойота покарват малко колата преди да ти я върнат. Може да им светне и на тях, ако не е от свещите
Но таратор-а е прав - смяната е елементарна и лесно можеш да провериш дали е бобина, като я хвърлиш на 1ви цилиндър и чакаш да светне там грешката. Иначе ако ти се разглобява, а не пише по форуми, лесно можеш за няма час да провериш всичките хипотези практически 





-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20 Окт 2024 16:46
- Местоположение: София
- Автомобил: Auris
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Притрисане при плавно ускорение
Мисля да пробвам това:
Но все още се чудя дали да изчакам смяната на свещите или да пробвам преди това. Все пак остана малко повече от седмица. Но за сега определено се повлия положително от добавката. Което ме навежда на мисълта, че може и да не е ЕГР (поради факта, че ми е трудно да си представя как добавка в горивото би почистило за 10-20 км ЕГР клапан)
Но все още се чудя дали да изчакам смяната на свещите или да пробвам преди това. Все пак остана малко повече от седмица. Но за сега определено се повлия положително от добавката. Което ме навежда на мисълта, че може и да не е ЕГР (поради факта, че ми е трудно да си представя как добавка в горивото би почистило за 10-20 км ЕГР клапан)
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20 Окт 2024 16:46
- Местоположение: София
- Автомобил: Auris
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Притрисане при плавно ускорение
Добавката би подобрила изгарянето и замаскирала проблем със всичките изброени направления.
Свети постоянно, но сигнализира историческа грешка. След като се изтрие може да не излезе веднага, поне докато не натрупа достатъчно проблемни запалвания за да я вдигне пак.
Аз бих изчакал смяната на свещи, за да може техниците от сервиза да я диагностицират "девствена".
Свети постоянно, но сигнализира историческа грешка. След като се изтрие може да не излезе веднага, поне докато не натрупа достатъчно проблемни запалвания за да я вдигне пак.
Аз бих изчакал смяната на свещи, за да може техниците от сервиза да я диагностицират "девствена".



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: WoLF и 1 гост