jim_beam написа:щом е толкова зле коментираната фирма направо се учудвам защо други не се захванат с тази работа.
имам впредвид местно сдружение,корпорация от можещи и имащи бизнесмени.
доколкото съм чувал в бг има доста хора,които се чудят къде да си инвестират печалбите.но преговорите трябва да се водят на много високо ниво-правителствено,като посредник между бизнесмените и тойота.
а тия гърци с техните цени са абсолютно непотребни,как може да се образуват подобни цени за тукашният стандарт (резервни части и аксесоари).
естествено че един трезво мислещ човек ще си поръча от чужбина,за беда не е най-бързия метод.
би било добре някой с добри познания по английски или японски да драсне няколко реда до тойота,един вид масово оплакване.аз бих могъл да свърша тази работа на немски,и да адресирам до централите в германия,австрия и швейцaрия.поне да знам,че ще информират когото трябва.с цел да се подхване някакъв контрол,да се задвижи нещо.ясно е,че продадените нови автомобили са малко,но това е един развиващ се пазар.на запад започва рецесия докато тук е обратното.
аз също си го мислех това- за оплакване в тойота япония,,,вообще не се притеснявам ако не е на японски,а е на енглиш...
текста си го представях нещо като: ,ние сме груба почитатели и притежатели на тойота обединени в клуб ,,,,заклети фенове и наследствени тойотадйи и дрън дрън,,,, имате ли официално представителство тук,,,защото фирмите-******* който разпространяват моделите ви попредслов че представляват тойота официално не са обявени в сайта ви....ние не сме доволни от ******* и искаме да знаем това официална политика на фирмата тойота към българския пазар ли е или някой злоупотребява с името ви???...бихме искали официална информация от вас-дали имате възможност за въздействие и нормализиране на обслужването,ценовата политика и сроковете или българския пазар не представлява интерес за вас??
..п.с. въпреки слабоста ми към марката ,качеството на моделите и традицийте на фирмата,,,има всеобщо настроение-при следващата покупка на ново возило много от членовете на клуба ни- да се ориентират към по добре мениджирани и обслужващи официални вносители на друга марка..
с уважение и линк към форума...
бе мисля нищо не губим да им плеснем шамар на японците да дръпнат малко юздите на гърците,,,и ако има чалъм или да им праснат мониторинг или да задействат официонлно и контролирано нещо...
по принцип мисля че където е малък пазара-ако даден дилър не може да изпълни определени продажби,под този минимум не може да бъде официален,,,,но все щом си сложил емблемата на тойота и се афишираш като официален-трябва да те контролират щото ги насираш.