Може ли да ме ориентираш, каква е ролята на този датчик за гориво? Предполагам, че е за бензина. Ако има проблем в него, не би ли трябвало на газ като карам да е ок?
Клапанът го мих с wd, както и цедката, видимо изглеждаше ок и работеше като му подавам ток. Вече го поръчах за да съм сигурен.
Кодът на грешката съм го дал - P0420.
Веригата е сменена преди 80к и предполагам, че майсторът я е ревизирал.
Относно сондите, сигурно ли е, че са заминали или първо от тях се започва? Имам съмнения в катализатора, предвид, че преди е харчила масло. Ако купувам сонди не бих рискувал с втора употреба.
Добавих тримовете на празен ход, дано това да е графиката.
Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?
Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_2025-04-08-18-25-30-725_com.ovz.carscanner.jpg (179.5 KiB) Преглеждано 1928 пъти
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?
Прилича на износен потенциометър на поплавъка в кошницата, който отговаря за стрелката за наличното гориво в резервоара.
Ако кантара те лъже можеш ли да си сигурен, само по неговите показания че имаш точно 1 килограм злато в чекмеджето? При условие че може да те лъже с примерно 30-50% в двете посоки, когато, с колкото и както си реши.
P420 се вдига на базата показанията на двете сонди, от които се съди как се справя катализатора. Ако те не работят правилно светва лампата със P0420, P0171, P0172 дори и при липса на неизправност извън тях.
Може да откачиш на канал началото на изпускателните тръби ,веднага след изходящия колектор, и да си видиш питата на катализатора с фенерче, без да го сваляш него самия.
Ако не е доволно черен, пробвай със сонди. Нов оем катализатор няма да намериш. Полски или китайски са съмнителни колко ще изкарат. Без катализатор вероятно ще те спрат от движение.
От мизерно малкото данни на графиката ти, изглежда да имаш теч на вакуум от някъде - имаш завишени граници на късия трим.
Виж в оная тема за оборотите какво съм писал. Повечето отговори са там преди да си попитал. Пускал съм и графики на тримовете, та може да си свериш с твоите.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?
Благодаря за отговорите. Поинтересувах се за сонди. Обявиха ми цена 300 лв бр за Оем и 160 бр за Денсо, като за тях човекът ми е написал, че са за първоначално вграждане. Попитах gpt-то какво е сонда за първоначално вграждане и той ми върне, че трябвало за тях да се правят настройки, адаптиране. Не ми е много ясно. Значи ли това, че Оем само ги монтирам и карам?
Ще го пробвам това с канала. Тогава ще проверя и за пробив гърнетата. Понякога като е студена и давам на зад се чува по-яко ръмжене. Може от някоя връзка понеже се усуква поради напъна от двигателя.
Ще го пробвам това с канала. Тогава ще проверя и за пробив гърнетата. Понякога като е студена и давам на зад се чува по-яко ръмжене. Може от някоя връзка понеже се усуква поради напъна от двигателя.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?
в завода
Глупости на търкалета, ама тоя път не са Опел, БМВ, Мерцедес и Ауди.
Сваляш акумулатора, сменяш, оставяш я на празен ход без консуматори да тропа докато загрее до работна температура и това е.
Ще ти трябва специфична вложка за гедорето, или специфичен ключ с прорез да ги свалиш. И канал за втората сонда.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Corolla Verso Е121 1.8 1ZZ-FE VVTi 2002 - Ремонт на цил.глава - изгорял клапан ?
Не питай gpt-то за нищо. По-зле е дори от да питаш във форум
ОЕМ и първоначално вграждане сочат едно и също или иначе казано, това с което е излязла колата.




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта