MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Авг 2020 11:20
- Местоположение: Frankfurt
- Автомобил: Toyota corolla verso
- Получена благодарност: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Първо ръчно, тогава изчезна неутрала, после в Тойота с оригинална диагностика и казаха, че не тръгва. От изчетените теми, стигнах до извода, че се е заключил компютъра, след като параметрите на моторчето при първоначалния монтаж бяха много зле.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
На ръчно настрои ли правилната дължина на актуатора,и сигурен ли си че си зацепил правилно датчика.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Авг 2020 11:20
- Местоположение: Frankfurt
- Автомобил: Toyota corolla verso
- Получена благодарност: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
При първоначалнота обучение с четири плюса и последващ минус, актуаторът издърпва вилката, но при връщане на лоста в неутрал, лостчето не отпуска вилката, а стои под напрежение.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Виж с диагностиката на активации какво се случва с актуатора.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Не е добре. Прегледай го.
Нищо не се е заключило, просто не ти минава обучението, заради висока консумация.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Авг 2020 11:20
- Местоположение: Frankfurt
- Автомобил: Toyota corolla verso
- Получена благодарност: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Утре ще го сваля и ще търсим причината за високата консумация. Ако не открием нищо, ще търся ново моторче. Благодаря на всички отзовали се. Ще пиша за крайния резултат, а и ще търся съвети отново при проблем. Лек ден на всички.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Авг 2020 11:20
- Местоположение: Frankfurt
- Автомобил: Toyota corolla verso
- Получена благодарност: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги, след обиколка по елтехници, един се зае със задачата да намали консумацията на елмоторчето. Днес сутринта ме извика, беше свалил на 2 ампера. Сглобих актуатора, поставих го, направих инициализация с кламер и колата тръгна. Още веднъж благодаря на всички и особено на Петър555, че ме ориентира, че с тази консумация няма ка да тръгне, а междувременно си поръчах ново моторче за 87лв. Лек ден на всички.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мдаа, едно е да искаш, друго е да знаеш и трето и четвърто да го направиш. Безаварийно! 

Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте приатели,
Понеже за пръв път пиша, искам да испратя поздрави към всички сопственици на Тойота с робот скоростна кутия. Упорити да карат колите с проблем който се тълкува вече на 133 страници. Ако е от японците много е.
Колата е тойота аурис 1,4 д 2007. Аз съм собственик от 2017. Първите 3–4 години карах без проблеми а след това..... хиляда стресни ситуации от “червеното назъбено колело“ и код на грешка П 0810 (актуатор).Понеже живея в Сръбия, мехници за такъв проблем почти няма. Може би да е моята кола единствена в цялата страна. И офисиалния сервис на тойота не са съвсем сигурни да ли ще решат проблема, а искат много пари.
Приказката е голяма и не трябва повече да пиша за това. Моите въпроси към вас е следващите:
1.Възможно ли е да се роботизирана скоросна кутия в тая кола смени с ръчна скоростна кутия с 5 скорости понеже съединителя е механичен.
2. Има ли механици в София кои могат това да свршат и каква е цената горе долу.
След последния ремонт на актуатора (смяна на тулки, лагери и нов елетромотор) и настройка на същия, колата измина 1–2 хиляади км без проблеми. Напомням че съм с техническо образование и од появата на проблема до сега прочетох много литература свръзана с тоя проблем и разгледах много видеа. Дори имам един актуатор където са ставени лагери вместо тулки. Не съм го тествал още как работи монтиран на колата.
Искам да зная да ли е това възможно ( смяна ММТ с ръчна кутия), понеже колата е в отлично състояние по другите въпроси и ми е угодно да я карам.
Понеже за пръв път пиша, искам да испратя поздрави към всички сопственици на Тойота с робот скоростна кутия. Упорити да карат колите с проблем който се тълкува вече на 133 страници. Ако е от японците много е.
Колата е тойота аурис 1,4 д 2007. Аз съм собственик от 2017. Първите 3–4 години карах без проблеми а след това..... хиляда стресни ситуации от “червеното назъбено колело“ и код на грешка П 0810 (актуатор).Понеже живея в Сръбия, мехници за такъв проблем почти няма. Може би да е моята кола единствена в цялата страна. И офисиалния сервис на тойота не са съвсем сигурни да ли ще решат проблема, а искат много пари.
Приказката е голяма и не трябва повече да пиша за това. Моите въпроси към вас е следващите:
1.Възможно ли е да се роботизирана скоросна кутия в тая кола смени с ръчна скоростна кутия с 5 скорости понеже съединителя е механичен.
2. Има ли механици в София кои могат това да свршат и каква е цената горе долу.
След последния ремонт на актуатора (смяна на тулки, лагери и нов елетромотор) и настройка на същия, колата измина 1–2 хиляади км без проблеми. Напомням че съм с техническо образование и од появата на проблема до сега прочетох много литература свръзана с тоя проблем и разгледах много видеа. Дори имам един актуатор където са ставени лагери вместо тулки. Не съм го тествал още как работи монтиран на колата.
Искам да зная да ли е това възможно ( смяна ММТ с ръчна кутия), понеже колата е в отлично състояние по другите въпроси и ми е угодно да я карам.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13 Апр 2025 13:33
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Yaris vvti 2006
- Благодарил/а: 2 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте!
Нов член съм на форума за това поздрави на всички!
Собственик съм на Тойота Ярис 2006 г. бензин/газ с автоматична скоростна кутия. Колата е на около 188000 км. От както я карам ( вече 3 година) сменям само масла и филтри , накладки и консумативи ... По газта сменях също неща, но не това е темата. От преди в седмици рано сутринта при студено време и не загрял автомобил за пръв път ми се случи по време на движение колата да премине на N и да започне да мига. Светна и червеното зъбно колело. Загасих , извадих ключа , изчаках малко вкарвам паля и тръгвам, няма проблем ! Така си я карах до днес, без проблеми всеки ден. Днес пак така рано сутрин, тръгвам карам същото разстояние и на същото място даже, не повече от 5-6 Мин. и пак същия проблем! Само дето този път след палене и гаснене, вадене на ключ и т.н. не се оправи от веднъж, а сигурно 3-4 пъти докато стигна. Ясно ми стана, че нещата отиват на ремонт и се чудех дали ще се прибера ! Уви, след 2 часа се качих в колата запалих и си се прибрах пеб проблеми отново, скоростите си се смятаха нормално , колата си върви...
Предстои ми диагностика разбира се, няма да я оставя така.
По кутията не съм правил нищо. Колата я купих от човек, който каза, че е сменял съединител на скоростите и бил на "половината живот" каквото и да значи това. От тогава съм направил не повече от 20 к км. Масло също не съм сменял, а и той не ми каза.
Въпроса ми е дали може да има нещо общо със студеното време и акумулатора ( не е сменян и той от няма индикации, пали си , но е бая стар ). Защото преди карах Мерцедес Ц 270 цди и като си заминаваше акумулатора не стигаше ток до мозъка на кутията и влизаше в авариен режим. Знам, че нямат нищо общо двата автомата просто си мисля, че е възможно...
След диагностиката ще Ви пиша какви грешки дава , но предварително исках да си излея душата и да получа малко инфо. относно проблема.
Иначе изчетох почти всички предишни коментари по темата и се надявам, че толкова страшният за правене в миналите години ММТ автомат вече не би трябвало да е толкова черен дявол
Естествено ако може и съвет за сервиз и евентуално цена , за да знам дали си заслужава!
Поздрави, приятен ден и весел празник !
Нов член съм на форума за това поздрави на всички!
Собственик съм на Тойота Ярис 2006 г. бензин/газ с автоматична скоростна кутия. Колата е на около 188000 км. От както я карам ( вече 3 година) сменям само масла и филтри , накладки и консумативи ... По газта сменях също неща, но не това е темата. От преди в седмици рано сутринта при студено време и не загрял автомобил за пръв път ми се случи по време на движение колата да премине на N и да започне да мига. Светна и червеното зъбно колело. Загасих , извадих ключа , изчаках малко вкарвам паля и тръгвам, няма проблем ! Така си я карах до днес, без проблеми всеки ден. Днес пак така рано сутрин, тръгвам карам същото разстояние и на същото място даже, не повече от 5-6 Мин. и пак същия проблем! Само дето този път след палене и гаснене, вадене на ключ и т.н. не се оправи от веднъж, а сигурно 3-4 пъти докато стигна. Ясно ми стана, че нещата отиват на ремонт и се чудех дали ще се прибера ! Уви, след 2 часа се качих в колата запалих и си се прибрах пеб проблеми отново, скоростите си се смятаха нормално , колата си върви...
Предстои ми диагностика разбира се, няма да я оставя така.
По кутията не съм правил нищо. Колата я купих от човек, който каза, че е сменял съединител на скоростите и бил на "половината живот" каквото и да значи това. От тогава съм направил не повече от 20 к км. Масло също не съм сменял, а и той не ми каза.
Въпроса ми е дали може да има нещо общо със студеното време и акумулатора ( не е сменян и той от няма индикации, пали си , но е бая стар ). Защото преди карах Мерцедес Ц 270 цди и като си заминаваше акумулатора не стигаше ток до мозъка на кутията и влизаше в авариен режим. Знам, че нямат нищо общо двата автомата просто си мисля, че е възможно...
След диагностиката ще Ви пиша какви грешки дава , но предварително исках да си излея душата и да получа малко инфо. относно проблема.

Иначе изчетох почти всички предишни коментари по темата и се надявам, че толкова страшният за правене в миналите години ММТ автомат вече не би трябвало да е толкова черен дявол
Естествено ако може и съвет за сервиз и евентуално цена , за да знам дали си заслужава!
Поздрави, приятен ден и весел празник !
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Това прочетохте ли?
https://www.tуoyotabg.eu/posting.php?mo ... e&p=421546
https://www.tуoyotabg.eu/posting.php?mo ... e&p=421546
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Rade,
Може да се махне тази ск.кутия,но не си заслужава понеже си трябва донор,карай си колата и при положение че си схванал системата не се занимавай .Поне аз вече не бих се занимавал с кола за 5 к лева.
Може да се махне тази ск.кутия,но не си заслужава понеже си трябва донор,карай си колата и при положение че си схванал системата не се занимавай .Поне аз вече не бих се занимавал с кола за 5 к лева.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13 Апр 2025 13:33
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Yaris vvti 2006
- Благодарил/а: 2 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ако е за мен, не ми отваря линка...Petar555 написа: ↑13 Апр 2025 16:22 Това прочетохте ли?
https://www.tуoyotabg.eu/posting.php?mo ... e&p=421546

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Petar555 написа: ↑25 Яну 2023 22:20 Внимание!
Колеги потребители на роботизирани скоростни кутии,
моля купувайте си правилните акумулатори за коли с ММТ!
Имайте предвид, че за кола с един и същи двигател, но с ММТ и без ММТ се поставят различни акумулатори!
ММТ искат акумулатор с по-голям капацитет при един и същи двигател. Добре е да слагате същия като оригиналния, ако не знаете вижте по каталог при продавача. Ако има няколко варианта за един и същи двигател винаги избирайте най-големия капацитет даден в каталога. Добре е да е от добра марка, а не марка "незнайният войн".
ММТ-то харчи повече ток и неподходящият акумулатор "кляка"! Това води до невярно измерване на потребявания ток. Компютърът измерва по-голям ток от реалния при "клекнал" акумулатор и изкарва страшната грешка P0810, въпреки, че самата система няма проблем. Това, че колата пали не е показател, че ММТ-то работи добре и има достатъчно ток за него, особено в студените дни.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост