Със "климатроник":
- две моторчета за позицията на струята на обдухване в дясната част на тялото на климатика, отляво на тялото на вентилатора на купето, плюс едно за рециркулацията върху лявата част на вентилатора на купето. Едно в лявата част за лявата зона.
Със "обикновен климатик":
- същото като по-горе, но липсва лявата зона за шофьора.
https://japan-parts.eu/toyota/eu/2014/a ... ler-unit/1
Едни бленди са на зъбни колела и назъбени водачи, за да контролират температурата и посоката на обдухване. Ако не са зацепени зъбните колела правилно, няма да работят разни режими и ще има грешка в раздела за климатика на Техстрийм.
Захранването за всички клапи започва от лявата страна и свършва в моторчето за рециркулацията, във последователно свързване тип "свински черва"/daisychain.
Знам как се поправя това, но не и в това време, и вероятно няма да ви хареса колко време ще отделя за него.