Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
И аз съм с xiaomi mi11 ,и нямам проблем. Имах грижи с това но след ъпдейт на софтуера оправиха проблема.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- venciru
- Мнения: 223
- Регистриран на: 09 Юли 2020 15:21
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 CVT 2020
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
Аз съм с Note 5 и нямам никакви проблеми от както си получих Королата. Даже тогава нямаше АА в Гугъл плей за БГ. Та се наложи да търся алтернативни начини за инсталиране. Още едно Xiaоmi по дърто, но не ми се проверява точно какво има бучнато за постоянно в колата за да не си играя на включ изключ. Стои в "жабката" включено с USB-то и не го мисля изобщо. Качвам се, паля и всичко си тръгва без мое участие. Тръгват си Гугъл мапс-а, Sigic-а и Waze-то без проблеми. Ю тюб и Спотифай също работят и по време на движение. И така вече повече от година и половина. На мен лично ми е много удобно. Не съм никакъв специалист, но съм много доволен и от трите Xiaomi-та (третото е на жена ми). При всичко вклкючено моето изкарва по четири дни. Като не го ползвам за игри и не ми е постоянно в ръката
. Но всичко друго като WI FI, Bluetooth, мобилни данни, GPS, соц. мрежи да не ги изреждам и т.н. са си нон стоп.

Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице. И казаното от мен в никакъв случай да не се счита за категорична препоръка и/или провокация към други лица.
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
Май, все пак - xiaomi ще се окаже добър избор.
(Само съжалявам, че няма юсб 3)

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
Въпрос и на вкус е, аз от xiaomi mi8 до mi11 все съм си с тях за мен са идеални. Преди това бях ябълката, сега дори не мисля да се върна.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 06 Юли 2023 08:54
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
Да събудя малко темата
С новата корола 1.8 хибрид (140к.с.) съм и се чудя, дали е нормално да е толкова дразнещ и силен шума от перката на климатика. Ще се радвам някой, със същия автомобил да сподели.

Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
Карай смело и се радвай на живота!
Карай смело и се радвай на живота!
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
Днес смених задните накладки(колата е на 37к км), защото вътрешните са износени до индикаторните пластинки.
Неравномерното износване е и от двете страни. Като се има предвид начина на използване ми се струва, че се износиха прекалено бързо(на другата кола със същото каране накладките ги смених на 194к км
, а и тя не е хибрид). Предните накладки сигурно имат материал за още поне 80-90к.
Огромен плюс, е че са направили процедурата по освобождаването на електрическата ръчна да става и без диагностика. Ето на кратко какво се прави:
Ръчната трябва да е изключена преди да се започне процедурата.(Това в ръководството по ремонт не го намерих, но Car care nut казва, че е необходимо. При мен тя така или иначе не е в автоматичен режим и е изключена).
1. Дава се на контакт(позицията преди да се стартира двигателя)
2. В рамките на 8 секунди се дърпа копчето за ръчната 3 пъти нагоре, после се натиска 3 пъти надолу. Индикатора за ръчната започва да мига бързо.
3. Понеже ръчната се е активирала при дърпането на копчето нагоре, тя трябва да се изключи. Натиска се педала на спирачката и се натиска копчето за ръчна надолу.
4. Без да се натиска педала на спирачката се натиска копчето за ръчната(позиция като за изключване на ръчната) и се задържа за поне 5 секунди. Чува се как моторчетата започват да прибират гайките, за да освободят буталцата.
5. Ключа за запалването се върти в позиция изключено и се вади.
Буталата са освободени и вече могат да се приберат. Понеже колите са сравнително нови това става и без инструменти(аз ги прибрах само с пръсти). След като се сменят накладките и се сглоби всичко, се натиска педала, за да се обере луфта от върнатите бутала.
Ако на разглобени апарати включите ръчната(натискане на копчето за ръчна или поместване на лоста за правключване на кола с автоматични скорости), моторчетата ще избутат гайките и понеже няма в какво да опрат може да изпаднат буталата. Хибридите имат по-сложна спирачна система и при тях има и други условия, при които може да се активира ръчната или спирачките, без да искате.
След като се сменят накладките, за да се върне ръчната в нормална позиция се дава на контакт(позицията преди да се стартира двигателя). Копчето за ръчната се дърпа нагоре за поне 5 секунди. Чува се как моторчетата започват да избутват гайките. Когато буталата опрат в накладките спират и системата се връща в позиция изключена ръчна. Ако искате колата да е на ръчна трябва да я включите.
По-подробно описание има в ръководството от темата с ръководствата > избира се година > натиска се Service Information > от лявото поле се избира General > MAINTENANCE > REAR DISC BRAKE PAD (for TMUK, TMMT Made Electric Parking Brake).
На апаратите видях, че има щампи на TRW и затова поръчах такива накладки. В последствие видях, че и OEM накладките са TRW.
► Виж съдържание

Огромен плюс, е че са направили процедурата по освобождаването на електрическата ръчна да става и без диагностика. Ето на кратко какво се прави:
Ръчната трябва да е изключена преди да се започне процедурата.(Това в ръководството по ремонт не го намерих, но Car care nut казва, че е необходимо. При мен тя така или иначе не е в автоматичен режим и е изключена).
1. Дава се на контакт(позицията преди да се стартира двигателя)
2. В рамките на 8 секунди се дърпа копчето за ръчната 3 пъти нагоре, после се натиска 3 пъти надолу. Индикатора за ръчната започва да мига бързо.
3. Понеже ръчната се е активирала при дърпането на копчето нагоре, тя трябва да се изключи. Натиска се педала на спирачката и се натиска копчето за ръчна надолу.
4. Без да се натиска педала на спирачката се натиска копчето за ръчната(позиция като за изключване на ръчната) и се задържа за поне 5 секунди. Чува се как моторчетата започват да прибират гайките, за да освободят буталцата.
5. Ключа за запалването се върти в позиция изключено и се вади.
Буталата са освободени и вече могат да се приберат. Понеже колите са сравнително нови това става и без инструменти(аз ги прибрах само с пръсти). След като се сменят накладките и се сглоби всичко, се натиска педала, за да се обере луфта от върнатите бутала.
Ако на разглобени апарати включите ръчната(натискане на копчето за ръчна или поместване на лоста за правключване на кола с автоматични скорости), моторчетата ще избутат гайките и понеже няма в какво да опрат може да изпаднат буталата. Хибридите имат по-сложна спирачна система и при тях има и други условия, при които може да се активира ръчната или спирачките, без да искате.
След като се сменят накладките, за да се върне ръчната в нормална позиция се дава на контакт(позицията преди да се стартира двигателя). Копчето за ръчната се дърпа нагоре за поне 5 секунди. Чува се как моторчетата започват да избутват гайките. Когато буталата опрат в накладките спират и системата се връща в позиция изключена ръчна. Ако искате колата да е на ръчна трябва да я включите.
По-подробно описание има в ръководството от темата с ръководствата > избира се година > натиска се Service Information > от лявото поле се избира General > MAINTENANCE > REAR DISC BRAKE PAD (for TMUK, TMMT Made Electric Parking Brake).
На апаратите видях, че има щампи на TRW и затова поръчах такива накладки. В последствие видях, че и OEM накладките са TRW.
► Виж съдържание
Новите накладки
- zorbata
- Мнения: 335
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
Като гледам прахоляка май са меки накладки и е нормално да се износят по-бързо. Това износване на вътрешната накладка се дължи най вече на буталото и отчасти на водачите които водят супорта на външната накладка. Просто така е конструиран този спирачен апарат.
На предишните ми коли аз разменях местата на накладките и редовно смазвах супортите.
Като гледам при теб това със смяната на местата не може да се получи.
На предишните ми коли аз разменях местата на накладките и редовно смазвах супортите.
Като гледам при теб това със смяната на местата не може да се получи.
caryЦар
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
а рева на двигателя? Мисля че перката на климатика е последното което се чува.
Не е хибрид, нали?
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Нова Corolla E21 /2019 - / - обща дискусия и конкретни въпроси по експлоатация
zorbata, да, не могат да се разменят местата, накладките са коренно различни. Чудно ми е, защо не правят накладките от страната на буталата няколко милиметра по-дебели, при положение, че им е ясно за неравномерното износване(слагат индикаторната пластина на вътрешната накладка). Иначе водачите се движат добре. Сложих новите монтажни пластини и смазах накладките където влизат в апаратите.
Krachunov, не е хибрид - corolla e21 1.2t хечбек.
Krachunov, не е хибрид - corolla e21 1.2t хечбек.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта