Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Люсака
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2025 13:50
Местоположение: Перник
Автомобил: тойота корола версо 2.2 D4D
Получена  благодарност: 1 път

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от Люсака » 02 Мар 2025 14:07

Здравейте колеги, нов съм в във форума но не и в марката, от 20 години карам само Тойота и Хонда. Въпроса ми е следния: качвам се в колата опитах да запаля тръгна да захапе и угасна , опитах пак,.. нищо.... все едно няма акумулатор, изчаках половин час, запали си нормалноно, обаче светна чек, тръгнах да карам и след около 500 метра светана TRC i VSI нещо си, продължих да карам все пак трябваше да се прибера, изминах още около 5 километра като през това време колата си работеше нормално, не влезе в авариен режим. След като се прибрах вкъщи я закачих на диагностика и ми показа 2 грешки, P0340 и P0335, изчистих ги и реших да покарам пак,минах още десетина километра никакъв проблем, та въпроса ми е да си я карам ли все едно че нищо не е било или да ходя на майстор...
Става въпрос за Тойота корола версо 2.2 D4D 134 коня модел 2006г.

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от memorex » 02 Мар 2025 18:32

Ангренажната верига сменяна ли е?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

alabal
Мнения: 24
Регистриран на: 04 Авг 2022 12:07
Местоположение: Ruse
Автомобил: Toyota Yaris 2011 SOL 1NRFE
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от alabal » 02 Мар 2025 18:45

Измери ли датчика за коляновия вал и двете грешки са свързани с него. Съпротивлението му би трявало да е 1100 ома.

Люсака
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2025 13:50
Местоположение: Перник
Автомобил: тойота корола версо 2.2 D4D
Получена  благодарност: 1 път

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от Люсака » 04 Мар 2025 08:55

Ангренажната верига не е сменяна, не съм замервал датчиците, досега минах вече около 300 км все едно нищо не е било, работи си перфектно и никакви чекове не светят

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от WoLF » 04 Мар 2025 09:59

Букса може да е...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от memorex » 04 Мар 2025 21:07

Възможно е да е датчик ,букса или нещо по Ел.веригата.Може и да е механична причината , разтегната верига или несработил обтегач/хидравличен/.Или и двете.Или датчик разпределителен вал.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

Аватар
mapamop
Мнения: 5184
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 575 пъти

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от mapamop » 04 Мар 2025 21:15

Грешките са за 2 датчика. Общото е че вземат маса от двигателя, поне на бензинката.
Другото общо е веригата.
Смени им винтовете с нови, изчисти си обувките на масите на двигателя, и масите между купето и двигателя и акумулатора и купето.
Ако пак се появят грешките си мисли за верига и ангренажна група. Особено ако реалният пробег гони или е подминал 350 000 - 400 000
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

Люсака
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2025 13:50
Местоположение: Перник
Автомобил: тойота корола версо 2.2 D4D
Получена  благодарност: 1 път

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от Люсака » 07 Мар 2025 20:10

Благодаря за отговорите, май колегата таратор ще се окаже прав, проверих замасяването към купето и установих че са доста окислени, в неделя почивам и ще се позанимавам с кабелите пък да видим какво ще стане..

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от memorex » 07 Мар 2025 21:09

Сигурно няма пластмасова кора под двигателя.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

Аватар
mapamop
Мнения: 5184
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 575 пъти

Евентуален проблем с версо 2006 дизел

Мнение от mapamop » 07 Мар 2025 22:33

Люсака написа: 07 Мар 2025 20:10 колегата таратор ще се окаже прав
Тоя мач вече е игран по друга причина.
Бас хващам на едно картонено кафе и евтина Фафла, че като махнеш акумулатора, обувката на минусовия кабел откъм купето ще е кипнала от електролита на акумулатора. Просто е хваната за купето под самия акумулатор. И на двете коли от подписа им масажирах кабелите със метчик, шкурка, медна грес и боя отгоре. И другите не бяха цвете. Особено кабела между купето и скоростната кутия...
Имаш за 3 часа работа ако не бързаш, но и не пиеш кафета и не пушиш цигари. Ще се промени и волтажа на зареждането от алтернатора.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта