nov написа: ↑19 Фев 2025 09:16
Тук бих добавил и Мерц и БМВ и Аюди и Форд и Пежо и Опел и т.н.Мисля, че това е единствената сентенция с която съм съгласен от целия ти пост, да-така е, дори и в момента е още повече голяма разликата, иначе и Тойота се чупи, но много по-рядко и при значително занемарена поддръжка и мърлявост от страна на собственика.
Това е генерално, по това което в първо лице видях и това което чета, за поколенията след 2019 бих почакал малко преди да се твърди колко са здрави. Малко като приказките преди 2-3 години. Някакъв излизаше и обясняваше как колко зле бил королата хибрид след като и мине гаранцията. То това хубаво но королата излезе 2019, Годината беше 21-22 а въпросния хибрид има 10 годишна, та не знам как точно е разбрал колко е зле.
Отплеснах се, идеята ми е, всичките новички короли и прочее (за тях говоря щото е най - продаваното) са твърде нови. Ако има някакви сериозни проблеми тепърва ще се разбере. Също така с прословутото необслужваемо eCVT. Бях мернал близките месеци, че май не е необслужваемо.
dracunculus написа: ↑19 Фев 2025 09:21
не плащам допълнително, т.е. калкулирано е в цената със сигурност,
Това говоря за ярис 2014 година, който тогава явно не е било включено в цената.
Като взимах королата ми дадоха 5 заветни картончета за последващи хйибридни чекове след 5тото. Докато стигнах до тях, бяха влезли в 21 век и беше дигитално всичко. Но това ми е идеята.
ico1 написа: ↑19 Фев 2025 10:03
след покупката спирам да се интересувам.За мен си е най доброто за възможностите ми и му се кефя докато доиде време за смяна.
Не е лошо да се ослушва човек, никога не знаеш кога ще излезе нещо сгодно. И аз мислех че королката ще я карам поне едно 10тина години. Няма причина да не я. Освен комфорта при път а пък и сега беше сгоден момент да пласираш нещо на вторичния пазар - цените са доста завишени.
nov написа: ↑19 Фев 2025 10:29
че това е възможно след покупката и тогава осъзнаваш какво си пропуснал да гледаш или да обърнеш внимание след еуфорията.
Определено
ico1 написа: ↑19 Фев 2025 10:37
.А дали ще е на загуба или печалба кеф цена няма.
Това е кола, винаги си на загуба. Няма избиване. Освен ако не я продадеш за повече отколкото си я взел, но това надали ще стане след 2-3-5 години каране.
TheRealDacho написа: ↑19 Фев 2025 10:51
За това аз си взимах енда Corolla базов модел под наем за 2 дни
Определено е по - ползотворно от 30 минути тест драйв.
Но както колегата писа
nov написа: ↑19 Фев 2025 10:29еуфорията.
Почти винаги си си набелязал колата. И каквото и да караш/четеш/проучваш. Таманиш статистиката за да се "убедиш" че си убеден.
