
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Тойота и конкурентите
Сигурно са им писали вече и едва ли писмата са малко. И сами отдавна си го знаят, но за нещо ново трябват допълнителни вложения, а такива не им се дават, както се вижда - пестят от какво ли не. А дали са глупости - може да се погледнат тестовете на тойота (които са твърде малко) и да се сравнят с тестовете на другите. Или да се сравнят дадените характеристики - на едните и другите. Със затваряне на очите и повтаряне на рефрени - не става. 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Тойота и конкурентите
Колега Hursa, откровено ме разсмиваш сериозно. Пазарът недвусмислено показва кой спи и кой не. Пример- сравни актуалното положение при ФВ и Тойота (едните са пред фалит, другите за ПОРЕДЕН път са производител номер 1 в света), помисли върху това (а не пиши откровени глупости). Какво затваряне на очите....ти сериозно ли? Светът купува дадената стока та се къса (в случая на Тойота), ти пишеш как не били конкурентноспособни. 
Честно.....продавай тая Корола (явно "не става за нищо") и спри да пишеш в тоя форум. Сериозно, приемай го както искаш , почваш да лазиш по нервите не само на мен (очевидно)

Честно.....продавай тая Корола (явно "не става за нищо") и спри да пишеш в тоя форум. Сериозно, приемай го както искаш , почваш да лазиш по нервите не само на мен (очевидно)

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Тойота и конкурентите
С ръка на сърцето мога да ви кажа, че камри 19 вози по-добре от е класа 16 с въздушно. Въпреки, че на 30 хил смених амотрисьорите с каябя хр подобрена версия. Защото возеше още по-меко и не ми харесваше така.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
Всички го произвеждат не за друго, ами защото за еко норми им трябва в портфейла. По същата логика мазда имат ярис, само че с емблемката на мазда. Преди 20 години електричка беше нещо фантастично, сега всички почват да предлагат електрички в портфейла си, за да се вписват в еко норми и тн.
Тойота няма конкуренция, всички други хибриди са просто временно решение както написах за въглеродните им емисии. Сега всички почнаха да предлагат и електрички, само тойота си седи с хибридите и предлага едно недоразумение дето не може и да го напишеш праивлно.... какво караш... b5423dZdd.....

Та ако е хибрид е само тойота, другото е просто един агрегат в повече.
Изключително си прав. Това и направих. А и както колегата пусна тази хубава табличка с пазарния дял се видя че да тойота е ТОП безспорен факт. Ама изтъквате световното величие на тойота... в Европа...ама в Европа пазарния дял е малко над този на шкода (по данните които се пуснаха). Само в Япония има повече продажби отколкото в Европа.
Та величието си е величие, но малко с чужда пита курбан прави. В България ти предлагат един двигател и толкова, НУЛА опция за къстЪмизиране.... и за сметка на това "страхотни" цени.
Кое са глупости?! Че тойота ценово/екстри издиша отвсякъде?!
Директна съпоставка ти се прави за пари какво взимаш при едно и при друго. Кое са глупости. Или като сложиш розовите японски очила, всичко което не следва правата вяра са глупости?
Или са глупости това че коментираната корола е шумна, 1во заради липсата на обезшумяване и второ заради оборотите които тойота са дали като факти...
да не споменавам че масово дават като пример дизел гейт, но се пропуска момента че тойота са фалшифицирали краш тестове отваряйки възгляавници с таймер вместо да разчитат на датчици... тоилкова за прословутата безопасност.
Освен това никой не заклеймява колата, просто се казва че на дълъг път не е силната и страна или караш хибрид и се засегна че някой оскверни хибридното име?
Бее тойота, ма айде да не мешаме щатите.dracunculus написа: ↑15 Фев 2025 22:26 Светът купува дадената стока та се къса (в случая на Тойота),
1ва в света супер, ма пазарен дял в европа малко над шкода
1ви в света ма тук коментираме хибрида - тотал за 2023 - 3,6 милиона. от тях 900 хиляди са само в япония, европа и северна америка си делят по 700к а азия 920к
Това са ТОТАЛ, плъгъни пълни милд и даже имат 100к BEV което май е електричка ? или бъркам аз?
Та айде като си говорим да си говорим
Както колегата горе, сравнил един дизел с някаква тойота и от там насетне всичко под ножа. Супер е че ви вози.
Много се засягате значи.
Кажеш му че харчи над 5 и следва рев сополи и сръдни....
Тойота си е супер, но си има кусури както всички. Трябва да са те клатили лудите да мислиш друго.. или поне да си на заплата в тойота.
Никой не заклеймява тойотите. Това което се казва е че тойота в България имат идиотна политика. И 2024 година го доказа, шкода измести тойота по най продавана. Ми да, не е нужно да си ядрен физик за да вържеш две и две.
Другото което се казва и тук специално за хибрида е че за магистрала НЕ СТАААА.... става ма е гадно. Разхода го добутва на дизел а шума е ПОВЕЧЕ, колкото и да се увещавате че не било ЧАК ТОЛКОВА и НА МЕН НЕ МИ ПРЕЧИ. Да не е чак толкова и не ми пречи щото си го купил и квото такова, ма реалноста си е реална и шума и той. TATI, може да се сърди но не променя фактите.
За парите на една корола получаваш зле обезшумена, с по - малко екстри спъната кола. А за същите ще вземеш нещо далеч по смислено и комфортно. Па това че нам си кой сравнявал дизел с хибрид на газ нам си коя година, изобщо не е фактор.
Преди королата карах 8 годишен дизел до около 15-16 тата му година. След това се качих на новата корола. Тишина - кеф. Струваше ми се космос.
След това се качих на нов дизел на шкода и викам ще преживея шума... какъв ти шум. То е по - тих от королата....
Както познат се изрази. 10 годишна шкода е по - добре от 5 годишна корола... това по повод че шкода видиш ли нямали никакви иновации 10 години и ако ме бил качил на 10 годишна шкода и на моята сга, нямало да намеря разлика




Последно промяна от Krachunov на 16 Фев 2025 00:37, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
- Защо трябва да им затваряне на очи? Всеки човек който е направил проучване на пазара, правил е тестдрайв, гледал е характеристики и опции и в крайна сметка е закупил Тойота или каквато и да е друга марка автомобил, означава че е взел решението сам за себе си че тази кола му харесва - как вози, как изглежда, опциите и какво получаваш. Никой няма да си затвори очите когато става въпрос да даде такива пари за кола. Ако си купувам кисело мляко и няма 3,2 масленост но има 4%, ще си затворя очите и ще си взема, но за подобна покупка никой не казва "Ами не ми харесва, има там за 10к по-малко една Шкода или един Пасат, ама няма да си взема такова. Отивам да се прекарам и после 5-6 години да се нервирам за избора си и да пиша по форумите колко е скапана тая марка."
dracunculus написа: ↑15 Фев 2025 22:26 Колега Hursa, откровено ме разсмиваш сериозно. Пазарът недвусмислено показва кой спи и кой не. Пример- сравни актуалното положение при ФВ и Тойота (едните са пред фалит, другите за ПОРЕДЕН път са производител номер 1 в света), помисли върху това (а не пиши откровени глупости). Какво затваряне на очите....ти сериозно ли? Светът купува дадената стока та се къса (в случая на Тойота), ти пишеш как не били конкурентноспособни.![]()
- Напълно съм съгласен, щом една марка е топ продавач няколко години подред, щом същата марка е Топ 3 най-надеждните марки в Света, значи няма как да кажеш че спят и не се налагат на пазара. Както всеки производител и Тойота има минуси, да, не сме толкова наивни че да си мислим че са перфектни, но имат и много плюсове. Никой не е задължен да ги харесва и да ги купува и всеки сам за себе си трябва да си направи сметката кое му харесва и кое не.
Тея форуми трябва да са за тая цел, да се изтъкнат подобни + / -, човек да може да прочете и да подпомогне избора си. А не вече в продължение на седмица да се плюе върху нещо от 2-3 човека.
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
Малко си противоречиш. Не мислиш ли?TheRealDacho написа: ↑16 Фев 2025 00:35 Тея форуми трябва да са за тая цел, да се изтъкнат подобни + / -, човек да може да прочете и да подпомогне избора си. А не вече в продължение на седмица да се плюе върху нещо от 2-3 човека.
1во темата е за това - тойота и конкурентите.
2 ако под плюене се разбира всичко което не отърва на доброто име на марката?!
Реално 2-3 ма човека са написали какво и кога куца за хибрида (говорим за хинрида щото тук предлагат само това).
Или както едни познат тойота облъчен - подарили му куфарче и шапка и сега е готов със зъби и нокти да брани японската чест
Същия този покемон. Казваш му че королата няма лампа за нивото на маслото, казваш му че от сервиза са ти казали че няма, в книжката няма и той продължава да дрънка тъпизми и да праща картинка за налягането на масло.
Кола е има си кусури не е премиум, колкото и дилърите да се заблуждават в това.
Само това се ПЛЮЕ... ма хибридажията е тънко обидена натура

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
Технически погледнато Шкода нямат иновации от 2005г. Те ползват платформите на Volkswagen и техните проблемни TSI бензинки дето горят масло на поразия, имат течове на антифриз и натрупване на въглеродни отлагания.
Матричните светлини които имат са иновация на Audi и те първи ги изкарват на пазара още през 2013г.
Ел. платформата им е на Volkswagen иновацията, асистентите за подпомагане на шофьора също са разработени от Volkswage.
Докато пък Toyota си е Toyota.
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
Не бих казал че си противореча, да темата е Тойота и конкуренти, но това което няколко човека правите е да продължавате да казвате едно и също нещо от както е създадена тая тема, само дето намирате различни начини да го кажете. В един момент става банално да се чува мнението на 2-ма човека които очевидно са много недоволни от марката и държат всеки в тоя форум да го разбере и как Skoda & Volkswagen са много по-добрият избор.
Аз ако мога да попитам, вие всяка Тойота ли сте карали която се предлага? Коя е най-новата Тойота която сте карали.
Възможно ли е нивото на шум да е подобрено, разхода на гориво по магистралата да е подобрено от последният модел които сте карали?
Защото това са двете неща за които спорите много разгорещено и факта че и аз и други хора ви казват също от личен опит че нито едното нито другото не е точно така както го казвате.
Нито съм хибридоман, нито Тойота ми е тайната любовница, нито се обиждам от това което казвате за марката. Не харесвам факта че мислите че само вашето мнение е правилното мнение, не зачитате това което другите ви споделят. Няколко човека написаха вече че се пишат само глупости, дадоха ви се и други гледни точки на вашите негативи които представяте, ама вие не приемате чуждото мнение за нищо.
Аз лично съм възхитен от хибридната система на Тойота, това което те са създали и предлагат на пазара е изключително.
Теск за нивото на шум в кабината на Toyota Corolla:
https://www.youtube.com/watch?v=8qxiP1vkQlc
Гледа се графата за dB(A) която отговаря за честотите който засича човешкото ухо.
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Тойота и конкурентите
Krachunov, 2.5 хибрид на магистралата се чува само при ускорение. При поддържане на скорост до ограничител двигател не се чува. Ограничителя е 195 мисля, не съм сигурен дали е по GPS или по километраж.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Тойота и конкурентите
Ами, погледни последния пост, колега Krachunov (и Hursa). Така като почнем (щото темата е генерално за Тойота и конкуренцията). Ето ти сравнение на IS300h 2020 (карам го ежедневно, марката принадлежи пряко на концерна Тойота) и Ауди A4 Allroad 2019 (в последно време колата е при мен всеки уийкенд, на сестра ми е). Ами, честно да ви кажа за ЕДНАКВА покупна цена в Лексуса имам всички екстри за модела, Аудито е оле мила......нивото е БАЗИСНО (без кожа, ел. седалки, хроматични огледала, обдухване на седалките, БЕЗ ЛЕД (ксенон фарове) и т.н. Интериорът на Аудито скърца навсякъде, в Лексуса... никъде (на 130 000км, Лексусът ми е на 165 000). Дизелът в Аудито е замерено (!!!) по-шумен от моя двигател, даже и на магистрала. Разход на магистрала при 130кмч- 6,3- 6,5 за Лексуса и 5,5 за Аудито (да дизвловият двигател е по-икономичен, но да твърдя пък, че хибридът много харчел....ами не, не е така). Техн. дефекти до момента - Лексуса: на скоро един приятел механик ми смени гарнитура на капака на клапаните, защото беше почнала да се "поти" лекичко, но не беше нищо особено (нормално за тия километри и пълна газ по аутобаните), масата хора (в тукашните сервизи и Лексус форума) даже казаха, че НЕ виждат къде и какво било и, че не биха сменяли нищо. При Аудито- прекъсва с евтината нафта (кара се в Австрия), смениха се не веднъж тампони на двигателя. Бонус при него е...има страхотно Куатро! Между другото конективитетът му е също толкова мизерен като на Лексуса, но да кажем, че в по-високите нива имаха тогава реално всичко (Андроид Ауто, Епъл Кар Плей и т.н.), а Лексус още не.
Ами ето ви малко факти (разбира се незначителна извадка), брз да си слагам розовите очила. Абсолютно факт е, че Тойота и Лексус си имат недостатъци, от 3 седмици Connected Services не ми работят, за пореден път (7-8 откакто имам колата, пишеш 100 пъти на Лексус Германия и нищо не става, ще си сложа една стойка за телефина просто и забравям за всякакви проблеми. Мултимедията (навигацията) ми е архаична (в сравнение с конкуренцията) и това взе да ме дразни...и продължават да изостават. Но пък абсолютно неуспоримият факт беше, че при покупка на Лексуса ми дадох 20% по-малко пари от конкуренцията за сходни екстри, щото и това горе се пише до откат, кое колко било скъпо. Ами въртете го както искате, сравнявах тогава конфигураторите на всички премиум-марки и НЕ-премиум марките с Лексус, ами беше по-евтин дори и от Не-премиум марките. И пак иазвам- продавате накрая тия Тойоти и спирате да се занимавате и да пишете тук. Ето Krachunov е консеквентен- това го уважавам. Но изумителното беше с Hursa, който непрестанно ругаеше Ауриса...и БАМ, какво да видим...купува КОРОЛА после! И продължава да плюе. Хайде стига вече, отвивате се много. Ако имах подобно поведение в немския Лексус форум щяха отдавна да са ме помолили да го напусна
Ами ето ви малко факти (разбира се незначителна извадка), брз да си слагам розовите очила. Абсолютно факт е, че Тойота и Лексус си имат недостатъци, от 3 седмици Connected Services не ми работят, за пореден път (7-8 откакто имам колата, пишеш 100 пъти на Лексус Германия и нищо не става, ще си сложа една стойка за телефина просто и забравям за всякакви проблеми. Мултимедията (навигацията) ми е архаична (в сравнение с конкуренцията) и това взе да ме дразни...и продължават да изостават. Но пък абсолютно неуспоримият факт беше, че при покупка на Лексуса ми дадох 20% по-малко пари от конкуренцията за сходни екстри, щото и това горе се пише до откат, кое колко било скъпо. Ами въртете го както искате, сравнявах тогава конфигураторите на всички премиум-марки и НЕ-премиум марките с Лексус, ами беше по-евтин дори и от Не-премиум марките. И пак иазвам- продавате накрая тия Тойоти и спирате да се занимавате и да пишете тук. Ето Krachunov е консеквентен- това го уважавам. Но изумителното беше с Hursa, който непрестанно ругаеше Ауриса...и БАМ, какво да видим...купува КОРОЛА после! И продължава да плюе. Хайде стига вече, отвивате се много. Ако имах подобно поведение в немския Лексус форум щяха отдавна да са ме помолили да го напусна

Последно промяна от dracunculus на 16 Фев 2025 09:47, променено общо 3 пъти.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- flammen
- Мнения: 106
- Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Тойота и конкурентите

Corolla E15 2.0 D4D
Lexus LBX
Lexus LBX
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Тойота и конкурентите
Нормално е, когато евроконкурентите са силно закъсали, поради потъващата "евроекономика" тойота да изпъкне. Опитват автопроизводителите да се измъкнат от "съюза", ще видим. И репликите ми бяха в отговор на репликатаdracunculus написа: ↑15 Фев 2025 22:26 Колега Hursa, откровено ме разсмиваш сериозно. Пазарът недвусмислено показва кой спи и кой не. Пример- сравни актуалното положение при ФВ и Тойота (едните са пред фалит, другите за ПОРЕДЕН път са производител номер 1 в света), помисли върху това (а не пиши откровени глупости). Какво затваряне на очите....ти сериозно ли? Светът купува дадената стока та се къса (в случая на Тойота), ти пишеш как не били конкурентноспособни.
Честно.....продавай тая Корола (явно "не става за нищо") и спри да пишеш в тоя форум. Сериозно, приемай го както искаш , почваш да лазиш по нервите не само на мен (очевидно)
Нека това е благодарение на тойотските хибриди, щом ви харесва. Безспорно те имат много голям принос за развитие на хибридите. Сега производителите ги използват предимно да се борят с абсурдите на "европолитиката" по отношение на двг. Но факт е, че тойота се отказа от дизелите си, на единствения пазар, който ги развиваше (защо ли). Факт е, че вече почти не предлагат на европазара "само бензинови" автомобили - може би защото са силно конкурентни тук? И печалното е, че вече по много показатели хибридите им отстъпват на хибридите предлагани от конкурентите. На същите тези конкуренти, които както казвате са доведени почти до фалит от политиките в "евросъюза", от голямото поскъпване на енергоресурсите и всички ресурси свързани с производството - но те все пак отделят достатъчно средства и развиват хибридите си, за да ги направят конкурентни.
А че писането за това ви разстройва и ви "лази по нервите" - ето това е глупаво и смешно, ваш проблем си е и споделянето на тези факти не е по темата "тойота и конкурентите".

Дали намирам писането в темата за забавно - определено, като има колеги връзващи се така забавно.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Тойота и конкурентите
Не, лазиш по нервите с начина ти...."купуваме даден продукт, не ни харесва (напълно си в правото си да не ти хареса, ок...), купуваме ПАК наследника на този продукт, пак не ни харесва и продължаваме с ругаенето. На всяка манджа сме мерудия да кажем как за нищо не става, но го караме". И все не ни отърва. Защо веднъж не взе отношение по тази ми забележка? Винаги елегантно изпускаш ТОВА. Аз лично от Опел например останах страшно недоволен едно време (мои си възгледи), продадох го и не спамя из форумите. Ето това е уникалното.Това твоето е спамене просто, не мога да го определя по друг начин. Лично аз спирам да пиша и да ти отговарям, колегата е прав, до нищо не води. Винаги ще има как да затапиш. Ако ти прави удоволствие....твоя работа
Последно промяна от dracunculus на 16 Фев 2025 11:49, променено общо 1 път.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Тойота и конкурентите
Защото е абсурдна и слабо ме засяга. Така, че дръжте нервите под контрол - да хабите нерви по форумите е меко казано глупаво. 
Темата не е да обсъждаме - които и да е от участниците, а да се обсъждат (поне би трябвало да бъде) технологии и решения - при конкурентите и при тойота, да се сравняват по показатели. Да се види, какво дават - плюсовете и минусите.

Темата не е да обсъждаме - които и да е от участниците, а да се обсъждат (поне би трябвало да бъде) технологии и решения - при конкурентите и при тойота, да се сравняват по показатели. Да се види, какво дават - плюсовете и минусите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 23 пъти
Тойота и конкурентите
За голямо съжаление, този форум се провали от 3-4 години насам. Чета го от самото начало- беше пример за високо ниво на компетентност и имаше полза.
Безпроблемното съжителство с Тойота-Лексъс, вероятно също допринася за дребнотемията- например голям дебат имаше по повод обезцветяването на лайстни, на вратите. Даже се правеше извод за падналото качество на марката.
Продължавам да мисля, че бълването на количество от няколко участника, не е случайно. Призива от тях, да не се изнервяме във форума, е още по-изнервящ. Постигат целта си. Ако въобще имат някаква цел, защото напълно е възможен и ментален проблем, съчетан с много свободно време.
Предполагам, че би коствало огромно усилие от организаторите на форума да се променят нещата и не е редно да се изисква такава, времеемка намеса от тях.
Вероятно оздравителна, тотална цензура, драстична редукция на писанията, би довело до по-друго усещане.
Безпроблемното съжителство с Тойота-Лексъс, вероятно също допринася за дребнотемията- например голям дебат имаше по повод обезцветяването на лайстни, на вратите. Даже се правеше извод за падналото качество на марката.
Продължавам да мисля, че бълването на количество от няколко участника, не е случайно. Призива от тях, да не се изнервяме във форума, е още по-изнервящ. Постигат целта си. Ако въобще имат някаква цел, защото напълно е възможен и ментален проблем, съчетан с много свободно време.
Предполагам, че би коствало огромно усилие от организаторите на форума да се променят нещата и не е редно да се изисква такава, времеемка намеса от тях.
Вероятно оздравителна, тотална цензура, драстична редукция на писанията, би довело до по-друго усещане.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта