Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Ное 2024 20:11
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Toyota avensis T27
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Здравейте,
Имам Авенсис 2012 1.8 VVT. Грешката ми е същата ,както при останалите потребители U 011B. Не ми позволява да пиша на лс.
Имам Авенсис 2012 1.8 VVT. Грешката ми е същата ,както при останалите потребители U 011B. Не ми позволява да пиша на лс.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Напишете номера на рамата тук.
След втория пост ще можете да пращате ЛС.
След втория пост ще можете да пращате ЛС.
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Най- вероятно грешките записани в заглавието, или ще искаме и рожденни дати. Ама друго е когато на л.с. си правим бизнеса, но да помогнем не нашата кауза. Нека бъдем хора , бизнеса си е бизнес, форума е да помагаме.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Това е съобщително изречение...
Спекулациите са си за Вас - аз много внимавам как помагам, за да не навредя повече - нямам претенции да съм от така модерните професионалисти, но твърдо съм перфекционист.
Укриването умишлено на детайли пречи, на която и да е диагноза.
Животът и възрастта ме научиха да не бързам с изказванията...
Има над 10 кода за грешки - кой код/кодове са налични?
Слава Богу бизнесът ми не е свързан по никакъв начин с автомобили.
Многократно съм писал в темите ясно и точно, включително и за този проблем - явно и на вас не ви се чете.
Неизвестно за мен е защо хората предпочитат да пишат на ЛС шасита - явно страховете от едни други времена са останали вкоренени.
Трябва да се помисли за наръчник подобен на този:
https://hardwarebg.com/forum/faq.php
Желая Весели празници на всички.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Аз кротко си чакам времето в което тук ще има въпроси за счупени автомобили и подходящи авточасти. Политиката ме отвращава, а напоследък са само тези теми ми се налага да чета.
Станахме почти като помиярската секция с коментарите на dir.bg. Само не са започнали интензивно с каруцарския диалект.
Станахме почти като помиярската секция с коментарите на dir.bg. Само не са започнали интензивно с каруцарския диалект.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Здравейте , карам Авенсис 1.8 2011г .При подаване на контакт светва чека и записва U 011B . Може ли предложение за ремонт.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Добро място да започнете за ЦЯЛАТА електрическа диагностика е да проверите за бюлетини за техническо обслужване (TSB) за вашия автомобил. Проблемът, който имате, може да е известен на други в областта. Известна корекция може да е предоставена от производителя и може да ви спести време и пари по време на диагностика. В този момент се предполага, че имате достъп до четец на кодове, тъй като досега сте имали достъп до кодове. Вижте дали има някакви други диагностични кодове за грешка, които са свързани с комуникацията по шина или батерията/запалването. Ако е така, първо трябва да ги диагностицирате, тъй като е известно, че възниква грешна диагноза, ако диагностицирате кода U011B, преди някой от основните кодове да е бил щателно диагностициран и поправен. Ако единственият код, който получавате от други модули, е U011B, опитайте да получите достъп до RACM-A. Ако имате достъп до кодове от RACM-A, тогава кодът U011B е или прекъсващ, или код на паметта. Ако нямате достъп до RACM-A, тогава кодът U011B, който задават другите модули, е активен и проблемът е там сега. Най-честата повреда е повреда във веригата, която причинява загуба на захранване или заземяване на контролния модул на кобилицата a. Проверете всички предпазители, които захранват модула RACM-A на това превозно средство. Проверете всички основания за RACM-A. Намерете къде са точките за закрепване към земята върху превозното средство и се уверете, че тези връзки са чисти и стегнати. Ако трябва, свалете ги, вземете малка телена четка и разтвор на сода за хляб/вода и почистете всеки от тях, както конектора, така и мястото, където се свързва. Ако са направени някакви ремонти, изчистете диагностичните кодове за неизправности от всички модули, които задават кода в паметта, и вижте дали вече можете да комуникирате с модула RACM-A. Ако комуникацията с RACM-A е възстановена, тогава предпазителите/връзките най-вероятно са вашият проблем. Ако кодът се върне или комуникацията все още не може да бъде установена с модула, намерете комуникационните връзки на CAN шината на вашето превозно средство, най-важното е конекторът RACM-A, който обикновено се намира под капака, обикновено отгоре на капаците на клапаните на двигателя. може също да бъде част от PCM. Изключете отрицателния кабел на батерията, преди да изключите конектора на RACM-A. След като намерите, проверете визуално конекторите и окабеляването. Потърсете остъргване, триене, оголени кабели, петна от изгаряне или разтопена пластмаса. Разглобете конекторите и внимателно проверете клемите (металните части) вътре в конекторите. Вижте дали изглеждат изгорени или имат зелен оттенък, показващ корозия. Използвайте препарат за почистване на електрически контакти и четка с пластмасов косъм, ако е необходимо почистване на клемите. Оставете да изсъхне и нанесете електрическа грес там, където клемите контактуват. Преди да свържете конекторите обратно към RACM-A, направете тези няколко проверки на напрежението. Ще трябва да имате достъп до цифров волт-омметър (DVOM). Проверете дали имате захранване и заземяване на RACM-A. Получете достъп до схема на окабеляване и определете къде влизат основните захранвания и заземления в RACM-A. Свържете отново батерията, преди да продължите, като RACM-A все още е изключен. Свържете червения проводник на вашия волтметър към всяко захранване B+ (напрежение на батерията), идващо в конектора RACM-A, а черния проводник на вашия волтметър към добро заземяване (ако не сте сигурни, минусът на батерията винаги работи). Трябва да видите отчитане на напрежението на батерията. Уверете се, че имате и добри основания. Закачете червения проводник на вашия волтметър към плюса на батерията (B+), а черния проводник към всяка заземяваща верига. Още веднъж трябва да видите напрежението на батерията при всяка връзка. Ако не, отстранете проблема със захранването или заземителната верига. След това проверете двете комуникационни вериги. Намерете CAN C+ (или HSCAN + верига) и CAN C- (или HSCAN - верига). Когато черният проводник на вашия волтметър е свързан към добро заземяване, свържете червения кабел към CAN C+. При включен ключ и изключен двигател трябва да видите около 2,6 волта и леко колебание. След това свържете червения проводник на волтметъра към CAN C-веригата. Трябва да видите приблизително 2,4 волта и леко колебание. Други производители показват CAN C- при приблизително 0,5 волта и променлив ключ при изключване на двигателя. Проверете спецификациите за вашия производител. Ако всички тестове са преминали и комуникацията все още не е възможна или не сте успели да изчистите кода за грешка U011B, единственото нещо, което остава, е да потърсите помощ от обучен автомобилен диагностик, тъй като това би означавало неуспешен RACM-A. Повечето от тези RACM-A трябва да бъдат програмирани или калибрирани за превозното средство, за да бъдат инсталирани правилно.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15 Юни 2023 10:20
- Местоположение: България
- Благодарил/а: 1 път
Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин
Здравейте колеги. След диагностика в Тойота се оказа, че контролера на валвематика е дефектирал и е за смяна. От прочетеното тук,се препоръчва смяна с нов оригинален. Интересуваме друго сменя ли се, както отзиви на хората извършили тази процедура. И не на последно място колко ви струва. Автомобила е Авенсис Т27 1,8 .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта