Corolla Cross / Cororlla / CН-R - Покупка на 1.8 140HP или 2.0 197НP ?
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12 Окт 2024 17:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Направо се изненадвам, че все още продават коли с NiMH, интересно как ли им правят power management-a, нали NiMH имат ефекта на "паметта" и трябва да им се правят пълен цикъл на разреждане-зареждане. При C-HR и двата мотора са с Li-Ion, разликата е от няколко клетки (поне според книжката).
Тип Литиево-йонна батерия
Напрежение 3.7 V/cell
Работен капацитет 4.08 Ah
Двигател 2ZR-FXE - 56 клетки
Двигател M20A-FXS 60 клетки
Номинално напрежение
Двигател 2ZR-FXE -207.2 V
Двигател M20A-FXS -222.0 V
Тип Литиево-йонна батерия
Напрежение 3.7 V/cell
Работен капацитет 4.08 Ah
Двигател 2ZR-FXE - 56 клетки
Двигател M20A-FXS 60 клетки
Номинално напрежение
Двигател 2ZR-FXE -207.2 V
Двигател M20A-FXS -222.0 V
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Офтопик
Добре, че продават - имам свеж източник на нови клетки за бабата
В момента даже правя нещо невъзможно за литиева батерия - циклирам клетки и ги връщам обратно в колата. Операцията се налага грубо веднъж на 2 години





-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Тук малко се сравнява риба, рак и орел.
Корола кроса според мен е възможно най - безумно тъпата кола която е могло да измислят японците. То е ясно защо, СУВ манията на всички ги е подтикнало да облекат королката в едно по раздуто купе. Багажника е скандално малък за размера на колата, мястото зад шофьора е съпоставимо с това при стандартна корола, изобщо пълно безумие. Да не говорим за изключително недодялания вид. И ако отпред се опитват да доближат до рав, отзад просто са плеснали каквото им е останало като части.
Да вземеш 1.8 двигателя за тая грозотия е безумно. Ускорението го дават 10 секунди с 1.8 за корола крос. при 140 коня... за съпоставка, шкода карок 115 коня е 10,3 секунди.
Ако все пак човек се е спрял на тая грозотия, смислено би било да се гледа големия мотор. 4х4 го изключвам от картината защото до колкото четох а и не успяха да ми отговорят задния ел. мотор бил 40 коня... само че електрически, което не успяха да ми обяснят какво се превежда в нормални... тоест като имаш 90 коня от ДВГ и още 60 да речем от Ел.. това не са 150.... цифрите са само за съпоставка. Та тоя 4х4 реално БИ ти помобганло само ако трябва да се качиш на бордюр... в града... на сухо.
C-HR - също е толкова безумна кола с малките прозорчета отзад.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Големия мотор с директно впръскване ли дето качва нивото на маслото. За какво ти е, каравана ли ще дърпаш?
40 коня са си 40 коня, тествай Дачия спринг макар, че тя е 45коня.
Но се купува повече от шкода.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12 Окт 2024 17:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Не съм забелязал на новият C-HR задните прозорци да са малки ...виж за старият си беше тегаво за който стои отзад. Единственият минус който ме дразни на новият е липсата на задна чистачка. Но, няма пълно щастие.
- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
И какво ви пука за тези отзад? Вие нали сте шофьорът, при вас всичко е ОК.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Понякога е хубаво да се возя отзад като "генерален директор" 
Но все пак някои от цитираните модели не са семейна кола.

Но все пак някои от цитираните модели не са семейна кола.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
да окей, объркал съм се защо има разминаване в системната мощност и отделните.В 2020 Toyota Corolla Hybrid, бензиновият двигател 1.8 литра произвежда 96 конски сили, докато електрическият мотор добавя още 71 конски сили. Общата комбинирана мощност на системата е 121 конски сили.
В случая с хибридните автомобили като Toyota Corolla Hybrid, общата мощност на системата не е просто сумата от мощностите на отделните компоненти. Това се дължи на това, че бензиновият двигател и електрическият мотор не достигат своите максимални мощности едновременно при същите обороти. Системата е проектирана така, че да оптимизира производителността и ефективността, което означава, че комбинираната мощност е резултат от интегрираната работа на двигателите, а не проста аритметична сума.
За какво ми е?
На първо време бих се запитал за какво ми е корола крос, която със 140 коня прави 0 до 100 за 10 секудни, колкото прави и карок със 115 коня.
Обем на багажника 470 за 1,8 вариант до 390 литра при 4х4 за крос, при 520 за карок. При все че корола кроса е 7 санта по дълъга
Но на въпроса за какво мие - Когато запецнеш зад тир или нещо друго по завои и участъците за изпреварване са къси... Не защо съм състезател, а защото да се движа зад тир с 40 км и да ме пуфти с изгорели газове, не бих казал че ми е любимото нещо.
реално тоя крос е само ПО - зле във всяко отношение, спрямо нормалната корола. Спрямо карок 200% е по - зле, но дори спрямо королата е по - зле. Има само две предимства които се обезсмислят от минусите. А именно повече място за главата и малко по - височка, че няма да стържеш по корем.
Те и белина пият хората, това не значи че има смисъл или че е добре.
Кое се купува повече не е ясно. За тойота по принцип или за CHR говорим.
Продажба Тойота Януари - Юни 2024
Продажба Шкода януари - декември 2024
Може да помогнеш и да намериш друг сайт за цялата година за тойота, но за полугодието изглежда така, а корола кроса е пародия
Правилно, какво ми пука за детето или още някой който возя. Направо да си взема двуместен пикап и всичко друго в легена, а?
Реално е малък, може да е по - голям спрямо предходния модел, но спрямо други модели на тойота или други марки е подводница. Относно чистачката, както се изрази дилър на тойота - слагаме само най - необходимото. За това няма датчик за ниво на масло

-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Благодаря за изчерпателния пост.

Докато за аеродинамиката няма 2 мнения по - въпроса, относно стабилността има много други фактори явно, защото и аз бях изключително изненадан от факта, че карока е по - стабилен в завои отколкото королата, която е доста ниска. Вероятно влияе тежеста, окачване, 4по4 и тн. нямам идея кое в каква степен но е факт. Та по - високото и аз с изненада установих, че не винаги има директна релация
Реално при корола кроса багажника от 460 ли беше 470 се намалява до 390 при 4по4
Не така ми обясни дилъра на Тойота когато говорих за 4по4 крос корола. Системна мощност включва И задния мотор.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Зависи какво имате предвид под стабилност. Но като гледам, как и с колко забавят по завои, особено осезаемо в проходите - включително сувове около и над два пъти по мощни и над три четири пъти по скъпи от королата - не мисля, че са по-стабилни. Като нито каролата мога да нарека особено стабилен автомобил, още по-малко себе си - "добър пилот".
По обема на багажника, не съм ги сравнявал, но като видях разликата в теглото, сигурно тези механизми си заемат място, а трябва да има определено пространство и около механизмите.
Дилъра да обясни - как се включва мощността на задния мотор в системната, като системната мощност и при двете модификации е еднаква. А че има принос за динамиката поне до сто, и ако не мамят с дадените ускорения - явно има.

По обема на багажника, не съм ги сравнявал, но като видях разликата в теглото, сигурно тези механизми си заемат място, а трябва да има определено пространство и около механизмите.
Дилъра да обясни - как се включва мощността на задния мотор в системната, като системната мощност и при двете модификации е еднаква. А че има принос за динамиката поне до сто, и ако не мамят с дадените ускорения - явно има.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Не мога да дам мнения за други марки, а правя съпоставка това което е като усещане от двете коли. Те масово намаляват защото не могат да карат, не значи че видиш ли аз съм страшен състезател. А значи че при завои с ограничение и възможност за 60 километра да речем, те минават със 40 след което на правия участък настъпват до дупка и после пак с 30-40. Проблема с по - слабичкия двигател е, че подобни индивиди си караш зад тях защото на малкото места където може да ги минеш, не може ги настигнеш

предвид изчерпателните постове, допускам че сте по - подготвен от него

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12 Окт 2024 17:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Обикновено там където може да се завие с 60, има ограничение 40 и явно има хора които го спазват ...което е похвално.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
1.8 140 коня или 2,0 197 коня
Обикновено има много повече неща от това което сме виждали.
И говоря именно за такива, а не за места където просто аз съм решил да се правя на състезател и хора спазващи ограничението ми пречат.
Разбирам на къде се опитваш да водиш разговора но не, не говоря за това.
Говоря за места където пътя позволява и ограничението е такова, но човека дали поради неопитност/умора/техническо състояние, каквото и да е. Кара осезаемо по - бавно, което ПАК Е ОК. Проблема идва след завоя, на къси прави участъци. Където същия тоя дебил (не е задължително мъж, доста често са кифли, качени в бързи коли) натиска газта до дупка и след 30 секунди отново пълзи защото идват следващите завои. А целия път позволява една постоянна скорост.
Всеки път когато по подобни пътища съм настигнат от някой по - бърз, без значение дали аз карам по знаци или по - бавно, отбивам и ги пускам. Като няма къде да се отбие на 1вата права сигнализирам навреме за да може и той да реагира и да направи бързо и безопасно изпреварване.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта