FearSoft написа: ↑29 Яну 2025 18:49
А - може, може. Пробвано е
Двойка двигателя може би. 1.8....

та било то и новата му версия със 140. За корола го дават 9,6секунду от 0 до 100 ако не се бъркам. За кроса е 10 секунди. А както писах Карок 115 коня го прави за 10,3 сек. Та по малко от секунда разлика с 25 коня повече... Дайте да не си говорим алабализми.
FearSoft написа: ↑29 Яну 2025 18:49
А относно пушеците от ТИР-овете - ами, има едно копче, вика му се вътрешна циркулация на въздуха. Много помага, особено в зимния смог в града.
тук си говорим вече откровени глупости.
gerito_jp написа: ↑29 Яну 2025 18:54
Иначе двигател 1.8 хибрид на един приятел дава среден разход 5.5 /много индивидуално/. Ако го сравним с Карок 2,0 бензин среден разход поне 8/пак индивидуално/
Средно за 40 000 км предимно магистрално 6,5. преди това смесено 5,5. Сумарно по колонка засичано всяко зареждане е 5,6 за 85к км.
Дизелов карок на магистрала дава по нисък разход от королата, в града разбира се по - висок, но както казах не го карам там. Та подобен род сметки няма да излязат. Дори да е 2.5 литра разлика, а тя ще по - малка, тея 6 бона дадени за 100 000 са все едно.
gerito_jp написа: ↑29 Яну 2025 18:54
От друго страна, имате ли опит с хибридните батерии, знам, че една батерия сменят за 6к,
това надали е драма. По - голям проблем според мен в следвщаите години ще е уж необслужваемата скоростна, а последно време меркам мнения че се обслужвало. Тойота нямаха предписания за смяна на тея масла, в какво състояние ще са, само може да изчакаме. Друг проблем специално с королите е водната помпа и хибридните кабели които страдали от ръжда.
WoLF написа: ↑29 Яну 2025 19:52
безпроблемната експлоатация на основните възли и липсата на дребни електрически гремлинчета
тойотата изобщо не е лишена от такива, не знам какви розови очила носите. Корола страда от водна помпа, може да се поразровите по чужди форуми, както и лично видях на 2 нови нужда за доливане на антифриз и при двете изкупени от ТМ се спомена изрично водна помпа че ще гледат. Кроса има статии, как са имали проблеми със спирачките и са имали реколове по тоя въпрос.
Дребни гремлинчета - андроид аутото преди да влезе WIFI версията най малкия повей в/у кабела го разбутваше. Избледнели лайсни - сменени гаранционно. Корозия по хибридните кабели. Кола е и като такава се чупи. Пословичната здравина на тойота, май все по отчетливо остава в миналото.
Но всичко това се преживява. Само неадекватната ценова политика която води тойота България е препъни камъка. Няма как за кошник който от 2019 не е променен с изключение на дребни детайли, да му вдигнеш 10 бона цената и да дрънкаш глупости как вече били премиум и разбира се да не даваш отстъпки. Всички са надули цените. Но всички правят смислени отстъпки.
Карок било то и 4по4 не струва 80 бона колкото е по ценова, за това ти правят отстъпки. Корола кроса и той не струва 80... той хептем не струва, и корола комбито го пласират за 60+ а е същата газка от преди 5 години за 48...