Ами колегите са ти казали - 90-120 градуса
Ако караш по-екстремно ще стигне и повече, но това не е проблем.
По-скоро сменяй навреме и с препоръчваното
Ако охлаждането ти е нормално, няма място за притеснения
Всичко друго са митове и легенди
Ами колегите са ти казали - 90-120 градуса
Аз от 8 години карам само с такова и никога не съм се замислял да меря температурата му.
Идеята Димов ви я каза , аз също. Равенол карам за първи път и няма общо с тема ( просто го упоменах за информация), досега Мобил 1. Масла не рекламирам и не продавам!gena_bs написа: ↑19 Яну 2025 18:36 "Каква е идеята да мериш темп. на масло?"
Това щях да питам и аз още 3 минути след създаването на темата.![]()
Подозирам каква е действителната причина, ама нека създателят на темата да отговори.
Според мен това е поредната безсмислена с този предмет на обсъждане.
Особено след като се упоменава "великата, световна, premium" и прочие марка Ravenol.
https://www.dol-oil.de/en/location
https://en.wikipedia.org/wiki/Lubmin
Разлика м/у 0в20 и 5в30 в икономия - не видях.memorex написа: ↑19 Яну 2025 18:43 И правилното тълкуване е?
От завода с какво идва?!?
![]()
Ще падне разхода на гориво също ако се ползва 0/20.Въпрос на приоритети.
На всяко масло може да се изтегли PDS с детайлни х-ки за вискозитет и т.н. при определени температури.
Общо взето съвременните масла запазват своите качества в достатъчно широк диапазон ,НО може ли да се твърди същото за двигателя.?!?
Гледах такива изследвания/измервания в тубата и това ме предизвика да го направя.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта