

Вдигнах кръвно от притеснение

Продължавам да си я карам и за сега няма да я водя на преглед

Обаче ще ми бъде на дневен ред колкото може по-скоро.
Не искам да ме остави по-път

Искаш да кажеш , че не са правени от AISIN? Мойта е ноември 2010 и CVT-то ми е K311. Викам си да не е и то нисанско, че съм чувал че са най- чупливи.vfr800 написа: ↑18 Юли 2024 19:02 Само най-първите са само с ремък и те май са Нисански. Колата още не е за ремонт. Карайте си я нищо и няма, съединителите са затова да се износват. Когато се износят достатъчно ще разберете, но за момента няма нищо притеснително, просто я карайте по-леко, освен ако не се налага![]()
Напълно споделям мнението на колегата Airfan. Аномалията се появява при седене дълго време на D по светофарите. Аз също започнах да слагам на N, когато се чака повечко и това не е прищявка, а беше свързано с това, че при ниските обороти алтернаторът не успяваше да генерира достатъчно ток, така че да се поддържат всички системи - напрежението падаше и изписваше грешки от рода на Check power steering wheel system / Check electric parking brake system. Записваше и грешка в ECU - rough idling. Всичко това се оправи след като почнах да слагам на N, когато чакам по светофаритеAirfan написа: ↑11 Апр 2023 00:07Тази "аномалия" я имаше на моя чисто нов Авенсис, така че не е от маслото. Ако бях на вас, нямаше да седя на D по светофарите. Лично аз слагах на N, когато се чака повечко.veselinov87 написа: ↑17 Мар 2023 13:32 2-ро и най- важното което ме наведе - имам един казус. При стоене на място на светофар , колата е съответно на D и оборотите ми падат от 650-700 до 500-550 . Понякога се вдигат и пак падат, а понякога си стоят на 550 докато не потегли колата.
Тази аномалия не се случва на никоя друга предавка или стоене на място на P, N и тн.
ПС: изчистен и адаптиран дросел , сменени свещи, МАП изчистен .... всичко .
FraDiavollo написа: ↑30 Яну 2025 09:50 при ниските обороти алтернаторът не успяваше да генерира достатъчно ток, така че да се поддържат всички системи
На N гаста ли натискаш, за да държи по-високи обороти?FraDiavollo написа: ↑30 Яну 2025 09:50 Всичко това се оправи след като почнах да слагам на N, когато чакам по светофарите
В режим D, когато автомобила е на място - нищо не би трябвало да се движи в "кутията". В този режим, така да се каже - "предавката" е включена, колелата са неподвижни - значи и в "кутията" нищо не се движи. Движи се работното колело на "помпата" в хидротрансформатора и през "реактора" подава поток масло към "турбината". "Турбината" е неподвижна, но обтичането на работните и лопатки от потока създава въртящ момент (към "кутията", от там към диференциал и "двигателни" колела), който "гасите" посредством спирачките (съответно, маслото след като премине през турбината, отново попада в смукателната част на "помпата" на хидротрансформатора - и цикъла се затваря). Всъщност тази циркулация на маслото в хидротрансформатора натоварва двигателя (до колкото разбирам
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта