ще слагам скид /метална кора/ под нея и махнах стандартната кората, и реших да проверя нивото на масло в скорости, раздатка и диференциал.
като отвъртях пробката за пълнене на раздатъчната скоростна кутия изтече 0,5- 1л. масло, била е препълнена, това случвало ли ви се е ?
освен това пробката(10мм имбус/шестограм) е на супер тясно място, трудно намерих инструмент да пасне и беше мега здраво затегната ,с ритник само се отвъртя, без канал нямаше място за тръба.
пробката на диференциала (пак 10мм) също беше на абсурдно тясно място, това е подигравка, не е нормално

да не говорим, че лагера на на виското е на сухо, не е в маслото, тоест и да доливаш, и да сменяш пак ще започне да вие обслужвания диф.

само скоростите бяха лесни за обслужване с 24мм ключ

ако ще сменяте масло скорости 75w-80/90 GL-4 (GL5 разяжда синхронизаторите) 2,5 литра
диф и раздката 80w-90 GL-5, и двете по 0,5 литра