ПРОБЛЕМИ ПРИ ПАЛЕНЕ И РЯЗКО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ
ПРОБЛЕМИ ПРИ ПАЛЕНЕ И РЯЗКО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ
Мнение от nickolov » 04 Дек 2007 14:55
Камри 3S-FE SV21 87г.
Трудно пали. След като запали при рязко подаване на газ глъхне и ако не пуснеш педала - гасне.
Сменени: TPS sensor, датчик за темп. вода, свещи, горивен филтър и кислороден датчик. Всичко е оригинално от ТМ.
Помагайте колеги с идеии!
Имам лек теч на масло от О-пръстена на дистрибутора да ли може да е от него?
Трудно пали. След като запали при рязко подаване на газ глъхне и ако не пуснеш педала - гасне.
Сменени: TPS sensor, датчик за темп. вода, свещи, горивен филтър и кислороден датчик. Всичко е оригинално от ТМ.
Помагайте колеги с идеии!
Имам лек теч на масло от О-пръстена на дистрибутора да ли може да е от него?
nickolov
b_d
nickolov
jamie
Мнение от b_d » 04 Дек 2007 16:27
налягането се мери, като на мястото на тръбичката на петия инжектор се завива манометър (мисля, че резбата беше 10х1, но може и да греша).
Проблемът ми звучи като рязко обедняване при подаване на газ. Може да е запушен горивен филтър или помпата да сдава багажа, но най-евтино и лесно е първо да се премери налягането на горивото и след това да се дават пари.
Проблемът ми звучи като рязко обедняване при подаване на газ. Може да е запушен горивен филтър или помпата да сдава багажа, но най-евтино и лесно е първо да се премери налягането на горивото и след това да се дават пари.
b_d
Мнение от rudolf » 04 Дек 2007 17:19
аз не разбирам,и съм цял живот на карбуратор,,,но и аз разсъждавам на към обедняване и липса на реакция,,,,след задължителната проверка на налягането....може ли да е причинено от новия тпс- или по някакъв начин да не се отчита нуждата от обогатяване и електрониката да държи сместа все едно празен ход на топло...
демек тпс-а не отчита движение,,кислороден датчик ,маф а-ли е??
ако е маф-а да не отчита,увеличаване скоростта на потока?? ако е ланда--да подава сигнал за богато..
придържам се към промените,,,промените от същия проблем ли бяха продиктувани и електрониката на този модел- ще отчете ли грешни данни или невързан или дефектирал сензор?
4руте цилиндъра ли работят нормално иначе и на колко пали?
демек тпс-а не отчита движение,,кислороден датчик ,маф а-ли е??
ако е маф-а да не отчита,увеличаване скоростта на потока?? ако е ланда--да подава сигнал за богато..
придържам се към промените,,,промените от същия проблем ли бяха продиктувани и електрониката на този модел- ще отчете ли грешни данни или невързан или дефектирал сензор?
4руте цилиндъра ли работят нормално иначе и на колко пали?
rudolf
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 04 Дек 2007 21:16
иди на центровка да проверят предваренето и да видят дали е правилно зацепен ангренажа. виж дали акумулаторът е добре.
status: за БАН
agent dust
nickolov
Мнение от rudolf » 05 Дек 2007 16:40
при плавно -нормално ли се държи??-може ли да се кара колата??nickolov написа:Акумулатора е добре.
Ангренажа е зацепен правилно.
Проблема с паленето се оправи след смяна на MAF-а.
Но проблема при по-рязко подаване на газ остана.
Той си стоеше и преди смяната на TPS-а.
този модел има ли ланда сонда??.... при маф кат няма обороти и скорост на потока-- колата само по тпс-ли разбира че трябва да обогати??
колеги кат се провери запалването и налягането на горивото---при сменен тпс-,може ли ландата да има общо? този двигател има ли сервизен режим на електрониката??
rudolf
Мнение от kristian » 09 Дек 2007 19:18
TТози мотор не е ли с МАР сензор???nickolov написа:........
Проблема с паленето се оправи след смяна на MAF-а.
Но проблема при по-рязко подаване на газ остана.
Той си стоеше и преди смяната на TPS-а.
Подобни ядове брах по едно време с моята,но на газ.В крайна сметка се оказа ниско налягане на газта(има регулатор) и почти напълно запушен филтър на газовия клапан.
kristian
Мнение от nickolov » 17 Фев 2008 15:39
Колеги, проблема се задълбочи.
Вече много трудно я паля сутрин. Голямо въртене пада. Пали може би след 5 до 10мин въртене и то не вдига веднага обороти а след 20сек.
След като загрее пали от раз няма проблем обаче глъхненето при рязко подаване на газ остана.
Ходих в ТМ-Ауто. Казаха: кабели свещи, евентуално запушени инжектори, предваряването да се провери.
Мисля че не е там проблема.
Някой да знае добър майстор разбиращ от този тип автомобили.
Вече много трудно я паля сутрин. Голямо въртене пада. Пали може би след 5 до 10мин въртене и то не вдига веднага обороти а след 20сек.
След като загрее пали от раз няма проблем обаче глъхненето при рязко подаване на газ остана.
Ходих в ТМ-Ауто. Казаха: кабели свещи, евентуално запушени инжектори, предваряването да се провери.
Мисля че не е там проблема.
Някой да знае добър майстор разбиращ от този тип автомобили.
nickolov
jamie
nickolov
jamie
nickolov
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост