Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Мисля че е премахнат средния колан на задната седалка и е регистрирана за лекотоварен, фирмен автомобил.
Левия и десния фар се различават във помътняването. Единия е сменян - потенциално удар отпред. Това на снимка 1.
Задната броня е разместена на снимка 3. Или паркинг щета или е удряна и отзад. На същата снимка изглежда че предната броня е пребоядисвана и червеното има разлика в тона си, спрямо калника и мисля и капака.
Заради N1 категорията се предполага че е била служебна кола и е карана душмански, въпреки относително малкото километри.
На дясната седалка предвид мизерията по жабката и частично видимата мизерия по седалката е возено прасе. Или индивид с хигиена на прасе. В багажника отдясно по кората има също мизерия. Съдейки по вида на скоростния лост, колко е отрит тая кола е сцепена от градски къси преходи, тип разнос на нещо. Дясната тонколона на врата е пълна с кал от прасето.
В жабката има поставена допълнителна аларма/имобилайзер (?!). Евентуален източник на проблеми по електрическата система.
НАВИГАЦИЯ НЯМА В ОРИГИНАЛНАТА ОКОМПЛЕКТОВКА. За ксенонови фарове по спомен по регулация трябва да има автоматично измиване на фаровете и автоматично регулиране на нивото им. Фаровете по каталог са със халогенни крушки, или са присаждани китайски ксенони. Предвид на опечения десен фар, залагам че левия е сменян, и двата са със халогени все още.
Плюсът е че отивате в София в TM-Ауто и ви дават сервизната история, срещу пари, или ако разровите из форума ще намерите как да си извадите пробега по номер на рама. Но в този случай изглежда да е реален този от обявата. Годините отговарят и имате валидна гаранция на батерията.
Ослушвайте се за шумове от окачването, огледайте я отляво колко е била блъсната отпред, някой да легне на земята и да погледне отзад вдясно под бронята колко е крива. Огледайте за течове зад десния стоп в багажника. Ако трябва да излезе от N1 категорията и да си влезе в нормалната, ще ви трябва среден колан, който да се възстанови и да се мине поне през КАТ, да не кажа и Технотест. Затова си провете фактите и разходите.
Кутията със късите преходи си е вероятно поне за масло.
По снимки и в каталозите по номер на рама толкова видях...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
По-високи застрахователни премии.
Не е задължително да е премахнат колан, но в случая наистина липсва.
Фирмен автомобил. На едната снимка на заден план се вижда камион https://www.galacollezione.bg/.
На тази слънчева светлина и блестяща боя трудно се различават дефекти. Прекалено много отблясъци.
Какво и е на сливенската, ако не е тайна?
Не е задължително да е премахнат колан, но в случая наистина липсва.
Фирмен автомобил. На едната снимка на заден план се вижда камион https://www.galacollezione.bg/.
На тази слънчева светлина и блестяща боя трудно се различават дефекти. Прекалено много отблясъци.
Какво и е на сливенската, ако не е тайна?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22 Дек 2024 14:53
- Местоположение: Rakovski
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Ами какво да ви кажа, за тази в Сливен предната броня беше хваната с видии от двете страни ,явно щипките не държаха.Задната броня в единия край играеше доста и стоеше по навътре.Джантите и 4-те бяха в доста лошо състояние надрани ама душманската и на 2 капачките еднва се държаха.Фаровете и са за оправяне потъмнели са.Едната гума е явно спукана, като цяло гумите са в ужасно състояние все пак са предполагам от както е купена колата,бяха с дот 2015г. Не работеха паркинг сензорите,а в задната броня и бяха как да кажа леко изхвръкнали от самата броня.Не стояха както на предната.Според мен удър отзад е имало и не бяха направени както тряба.Те не си и работеха де.Сигурно е имало изгорял модул и т.н. обесняваха, но какво ми пукало нали имало камера.Да де ама няма проблем само това да се отразява в цената нали така.Много несъответствия по обявата.Колата е обявена Декември 2016 ,а тя е Декември 2015.Няма круз контрола който е обявен.Фаровете са си обикновенни, а не както са обявени ксенони,даже както казах в лошо състояние.Задната броня в частта до задния ляв стоп едвам е навряна почти няма фуа даже се е спукала и едо малко пърче според мен след известно време ,ще се отчупи и падне.Липсата на акумулатор, никакъв ток няма автомобила ама грам никакъв.Иначе положителните страни са ,че като цяло външни забележки по боята няма,макар да си личи ,че е пребоядисвана на места и то доста нескопосано.Личи си как боята е натрупана и се е стекла.Вътре салона поне според мен е много запазен.Ръжда отдолу не се видя поне колкото може да се погледне на място.Левия праг беше леко подбит в частта под шофьорската врата.Колата може и да си заслужава,но на друга цена.С 1000 зора я свали на 18000, но за мен цената трябва да е на около 17000.А и да отбележа на място колата е обявена с 1000лв в повече т.е. на 19900 ,а в мобилето е 18900 и ми се обеснява как аджеба са ми свалили близо 2000лв ,което не е така от моята гледна точка.Може би изброените неща са незначителни за коли внос и аз очаквам едва ли не перфектната кола, която няма как да получа и го знам, но просто неработещи неща по колата ми дойдоха малко в повече.Както казах няма проблем да взема кола и да я вкарам в приличен вид стига това да е отразено в цената.Защото тази кола око е на 17000 за 1000лв ще се оправят според мен всички тези неща, а и сигурно има и други неща,които не сме забелязали понеже не разбираме много много.
Нещо може ли да ми кажете за колите внос от Франция?Какво трябва да се гледа и за какво да се наблегне.Това, което разбрах до сега е в френските документи няма как да не е обявен реалния пробег.Нещо друга да кажете вие?
Нещо може ли да ми кажете за колите внос от Франция?Какво трябва да се гледа и за какво да се наблегне.Това, което разбрах до сега е в френските документи няма как да не е обявен реалния пробег.Нещо друга да кажете вие?
- ico1
- Мнения: 396
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 59 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Защо не разгледате по представителствата на Тойота в България.
LEXUS RX450hl
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Колежке,
Станала си направо експерт! Тези неща не ги забелязах на снимките, а ги гледах няколко пъти.
Първото, което сменят навън са гумите и джантите. Защото винаги има пазар и са бързоликвидни, и доходоносни.
Това с броните се получава и на автовоза, ама може и да е от сериозни удари и катастрофи.
Няма значение коя година е автомобилът и откъде е внесен. По-важното е конкретното му състояние и щателната му проверка.
Аз ударен автомобил не бих взел! Защото и джамбазина може да не знае реалното му състояние!
Те гледат годината, "фризират" го външно и се наговарят за цента +/- 500лв. в населеното място или регион.
Дори и 1000лв. да свали, ако излезе проблем с някой от двигателите, акумулаторите и/ или трансмисията, ремонтът може да достигне и обявената цена.
За системите за безопасност даже не говоря, че и там цените космос. А трябва допълнително кодиране и препрограмиране на съответните блокове при замяната им с изправни..
Вчера аз проверих какво се продава в оказиона на Toyota. Така, за обща култура.
Цените са все едно за нов автомобил. Някакво яре бензин голо като пушка - почти 24000лв.!
Всичко останало е над 30000!
Освен колежката да се "наслади" на високите цени, не знам за какво да гледа оказионите.
Това с точки на проверка, "сервизна" история и прочие залъгалки са за шараните.
Много зависи кой, как и с какво прави огледа при приемането и слагането на "точки".
Публикуваният лист на проверката на батерията - да се смееш ли или да плачеш?
Няма нито един параметър в цифрово изражение. Преминал - може да премине и с 30% "живот" на батерията.
Няма прагове, номинални стойности - нищо!
Станала си направо експерт! Тези неща не ги забелязах на снимките, а ги гледах няколко пъти.
Първото, което сменят навън са гумите и джантите. Защото винаги има пазар и са бързоликвидни, и доходоносни.
Това с броните се получава и на автовоза, ама може и да е от сериозни удари и катастрофи.
Няма значение коя година е автомобилът и откъде е внесен. По-важното е конкретното му състояние и щателната му проверка.
Аз ударен автомобил не бих взел! Защото и джамбазина може да не знае реалното му състояние!
Те гледат годината, "фризират" го външно и се наговарят за цента +/- 500лв. в населеното място или регион.
Дори и 1000лв. да свали, ако излезе проблем с някой от двигателите, акумулаторите и/ или трансмисията, ремонтът може да достигне и обявената цена.
За системите за безопасност даже не говоря, че и там цените космос. А трябва допълнително кодиране и препрограмиране на съответните блокове при замяната им с изправни..
Вчера аз проверих какво се продава в оказиона на Toyota. Така, за обща култура.
Цените са все едно за нов автомобил. Някакво яре бензин голо като пушка - почти 24000лв.!
Всичко останало е над 30000!
Освен колежката да се "наслади" на високите цени, не знам за какво да гледа оказионите.
Това с точки на проверка, "сервизна" история и прочие залъгалки са за шараните.
Много зависи кой, как и с какво прави огледа при приемането и слагането на "точки".
Публикуваният лист на проверката на батерията - да се смееш ли или да плачеш?
Няма нито един параметър в цифрово изражение. Преминал - може да премине и с 30% "живот" на батерията.
Няма прагове, номинални стойности - нищо!
- ico1
- Мнения: 396
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 59 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Погледни в мобиле.де и виж че хибрид 2017 под 10000евро ако не е такси няма.
Така ,че смятай тия бараки за колко са взети,докарване,козметика и печалба и ще видиш че цели за тия пари няма.Успех.


LEXUS RX450hl
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22 Дек 2024 14:53
- Местоположение: Rakovski
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Ооо това с официалните вносители съм го проверила вече и при въпроса има ли проблем с автомобила и дали има някаква гаранция директно си казват ,че те гаранция не могат да дадат за автомобил на 10 години.Даже за тази тема си говорят с нежелание ,а цените са им доста по-високи ужжж тествани и проверени, но с гаранция била и 6м. не се ангажират.
Сега едно бързо включване от мен понеже днес ходихме да огледаме поредната кола и този път направихме снимки и клипове ние ,ако може някой да помогне и да се изкаже кое как го вижда.Сега да започнем Ярис 2017г. втория фейстлифт(верно станах вече експерт
).Колата видимо няма забележки по боята кривини и т.н.Вътре салона също е доста запазен и не забелязохме с човека с който правихме огледа нещо нередно.Колата е внос от Франция.
Това ,което ни казаха веднага е че е виел лагер на главината на задно ляво колело и е сменен.Сега с какъв и как е сменен нали гаранция Франция.
Това коети ни притесни при запалване на автомобила известно време от ауспуха излизаше бял пушек така да го кажа и замириса на бензин за кратко.Сега дали това е нормално незнам и това което ме притеснява е дали не свален катализатора ,че тук от форума ме насочиха към този вариянт и проверих в гугъл как да познаем сваления катализатор и единия от симптомите беше мирис на бензин.
Качвам няколко клипчета и снимки които направихме ако може да дадете мнение.Как ви се вижда общото състояние на автомобила.Няккави следи от удари, които ние пропускаме.Опитахме се да снимаме и под колата колкото можем, ако някой може да каже каталзатора там ли е няма ли го ,защото даже незнам къде трябва да го търсим и как изглежда.
Първо съмнение за евнтуален удар отзад защото капака ми изглежда като огъван около ключалката и не до толкова добре изправен и боядисан.Друго ,което ме притесни или поне незнам до колко е нормално колата няколко пъти спираше бензиновия двигател и минаваше на ток ,но сравнително бързо отново палеше бензиновия двигател и дали това може да е показател за батерията.
ударен капак
Понеже беше дъждовно друго което забелязохме е вода в нишата на двата стопа.Отворихме и единия пластмасов капак и под него беше мокро.Това евентуално от какво може да бъде и дали може да се оправи?Евентуален удар и не добре направено или слабо място на модела?
Вода десен стоп
Вода ляв стоп
Няколко снимки отдолу
отдолу 1
Отдолу 2
Отдолу 3
Евентуално ръждив болт дали може да означава смяна на фара макар и да ме съмнява.
Ръждив болт на фара
Няколко клипа на автомобила, макар и гугъл да разваля доста качеството все пак да гипокажа.
Цялостно представяне на автомобила
Колата отдолу 1
Колата отдолу 2
Бгажник
багажник и резервна гума
Преден капак
Двигател 1
Двигател 2
Двигател 3
Салон
Тук ,ще сложа и линк към останалите снимки и цялата папка с видеа която направихме.
Всички снимки и видеа Тойота Ярис
Извинявам се за огромния пост, но като цяло колата изглежда добре външно и като я погледнеш, ако получа някакви съвети дали си заслужава съм сколнна по скоро да я взема, защото е ясно ,че перфектна кола за тази сума няма да намеря общо взето и ,ще трябва да избера по-малкото зло и след това ,колкото мога да възтановя някой неща и така.
То е ясно, че всички коли имат проблем в дъното на автокъщата имаше една, която тепърва ,ще я възтановяват че задната и броня си липсваше изцяло.....Така, че едва ли тази е някакво огромно изключение и то на тази цена.
Весело посрещане на всички на Коледа
.
Сега едно бързо включване от мен понеже днес ходихме да огледаме поредната кола и този път направихме снимки и клипове ние ,ако може някой да помогне и да се изкаже кое как го вижда.Сега да започнем Ярис 2017г. втория фейстлифт(верно станах вече експерт

Това ,което ни казаха веднага е че е виел лагер на главината на задно ляво колело и е сменен.Сега с какъв и как е сменен нали гаранция Франция.
Това коети ни притесни при запалване на автомобила известно време от ауспуха излизаше бял пушек така да го кажа и замириса на бензин за кратко.Сега дали това е нормално незнам и това което ме притеснява е дали не свален катализатора ,че тук от форума ме насочиха към този вариянт и проверих в гугъл как да познаем сваления катализатор и единия от симптомите беше мирис на бензин.
Качвам няколко клипчета и снимки които направихме ако може да дадете мнение.Как ви се вижда общото състояние на автомобила.Няккави следи от удари, които ние пропускаме.Опитахме се да снимаме и под колата колкото можем, ако някой може да каже каталзатора там ли е няма ли го ,защото даже незнам къде трябва да го търсим и как изглежда.
Първо съмнение за евнтуален удар отзад защото капака ми изглежда като огъван около ключалката и не до толкова добре изправен и боядисан.Друго ,което ме притесни или поне незнам до колко е нормално колата няколко пъти спираше бензиновия двигател и минаваше на ток ,но сравнително бързо отново палеше бензиновия двигател и дали това може да е показател за батерията.
ударен капак
Понеже беше дъждовно друго което забелязохме е вода в нишата на двата стопа.Отворихме и единия пластмасов капак и под него беше мокро.Това евентуално от какво може да бъде и дали може да се оправи?Евентуален удар и не добре направено или слабо място на модела?
Вода десен стоп
Вода ляв стоп
Няколко снимки отдолу
отдолу 1
Отдолу 2
Отдолу 3
Евентуално ръждив болт дали може да означава смяна на фара макар и да ме съмнява.
Ръждив болт на фара
Няколко клипа на автомобила, макар и гугъл да разваля доста качеството все пак да гипокажа.
Цялостно представяне на автомобила
Колата отдолу 1
Колата отдолу 2
Бгажник
багажник и резервна гума
Преден капак
Двигател 1
Двигател 2
Двигател 3
Салон
Тук ,ще сложа и линк към останалите снимки и цялата папка с видеа която направихме.
Всички снимки и видеа Тойота Ярис
Извинявам се за огромния пост, но като цяло колата изглежда добре външно и като я погледнеш, ако получа някакви съвети дали си заслужава съм сколнна по скоро да я взема, защото е ясно ,че перфектна кола за тази сума няма да намеря общо взето и ,ще трябва да избера по-малкото зло и след това ,колкото мога да възтановя някой неща и така.
То е ясно, че всички коли имат проблем в дъното на автокъщата имаше една, която тепърва ,ще я възтановяват че задната и броня си липсваше изцяло.....Така, че едва ли тази е някакво огромно изключение и то на тази цена.
Весело посрещане на всички на Коледа

Последно промяна от Ninita.89 на 24 Дек 2024 18:20, променено общо 1 път.
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
На Авенсиса смених предни такива на 350 000 - бяха пред разпадане. Задните се чуваха че стържат - така ги изхвърлих с целия заден мост (ръждЪЪЪ от цялата дълбочина на японската душа). В момента съм със задните главини на донора, който беше май на 240 000 по километраж, дизел след сериозна катастрова. Съскат и те вече 30 000 километра.
В края на Август купих за баща ми Корола-Версо 2007, от Словения, докарана от мен на ход, на абсолютно реални 241400 километра - стържат и съскат. Не съм ги сменил все още, ще чакам тези на Авенсиса да си променят звука да поръчам 4 главини че са по 500 лева бройката.
За минута до примерно 5 е нормално - трябва да си подгрее катализатора и ламбда сондите, както и маслото за да работят коректно екологиите и мотора. След 5 минути на място като е поотлепила стрелката на температурата е нормално да мирише на мухлясала черга от катализатора за кратко и после вече да не мирише съвсем осезателно. Така работят колите - на незагряти катализатор и ламбда сонди има да кажем съвсем хлабав контрол на горивото изливано в цилиндрите. На загрял двигател миризмата на суров бензин намирисва на липсващ катализатор или заминали ламбда сонди.
Не бива да мирише и на изгоряло масло, като зад стар дизел и дима да е синкав и черен. Мога да набия и теория как се проверява катализатор на загрял мотор през диагностика, но става много кална темата. И си иска предишен опит.
Заминали са уплътненията на стоповете. От вибрации, години и овчата мисъл на "енджинерина в Тойота" да избере уплътнения от пореста гума (EVA). Сменят се с нови, облепят се стоповете със изолационна лента и т.н. писал съм за на Авенсиса как се лекуват още 2020 или 2021 - така ги продаде моя от моргата без грам вода в тях и в купето. Не е изолиран проблем и за всички останали марки.
Вода имаше в стоповете, или следи от кал и мизерия в тях?
Ударен е, на снимките със стоповете не ляга пластмасата долу до ухото на ключалката. Огледайте под бронята как изглежда. Може и да е натисната на колче. Би трябвало и бронята да е пребоядисана и да си личи.
Не е пипан.
Изглежда съвсем прилично, помислете си за нанасяне на битум по цялото дъно на купето, ако планирате да я ползвате повече от остатъка до 12 годишна възраст. След това ще четете любимата, както и на колегата nov тема за ръждата по автомобилите. Има съвсем малко да се добави.
Прага е остърган при качването на автовоза или атака на някой бордюр. Прави се лесно или никак. Има горе долу на същото място остъргано петно по дъното на купето.
За мен нищо стресиращо не се вижда, освен ако не са пипани задните стъкла около багажника. На задна дясна колонка облицовката е увиснала (сваляна?).
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Митхат
- Мнения: 3828
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Защо не си купите нов...дайте наличните пари за вноска и всичките ви страхове да не се издокарате ще са напразни.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22 Дек 2024 14:53
- Местоположение: Rakovski
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Ами защото ми идва в повече.Нов Ярис базиво оборудване е близо 46000 по еферта с първоначална вноска от 15000+2200 каско и други съпътващинразходи отивам на вноска от 320лв. и след 6 години имам да давам още 13500лв. което за мен си е доста.
Амиии общо взето ,ще трябва да решавам между тази от Франция или тази от България ,която показах по горе.При нея наистина се оказахте прави ,че е удряна и тук ,ще сложа какво точно ми каза собственика:
Автомобила е фирмен.
Историята е налична в Тойота София не съм сигурен, че всичко е вписвано в книжката.
Фара е сменен, както и предната броня, защото колата беше ударена от малък камион, докато е паркирана.
Към днешна дата левия фар е полиран и няма видима разлика.
Имам застраховка и каско до април 2025
Има климатроник.
Има камера при заден ход.
Може да се види всеки ден в рамките на град София с предварителна уговорка.
Цена можем да дискутираме само на място ако търсите значително по-евтин автомобил няма смисъл да си губим времето.
N1 ,броня ,фар предполагам и капак е правен и калник и още кой знае какво.Служебна е била наистина.
Само незнам ,коя ще е по-малкото зло.Като разлика в цената е 18700 за служебната и 19500 за Френската ,като ,ще ми направят и застраховката гражданска отговорност за 1 година за тяхна сметка.
Амиии общо взето ,ще трябва да решавам между тази от Франция или тази от България ,която показах по горе.При нея наистина се оказахте прави ,че е удряна и тук ,ще сложа какво точно ми каза собственика:
Автомобила е фирмен.
Историята е налична в Тойота София не съм сигурен, че всичко е вписвано в книжката.
Фара е сменен, както и предната броня, защото колата беше ударена от малък камион, докато е паркирана.
Към днешна дата левия фар е полиран и няма видима разлика.
Имам застраховка и каско до април 2025
Има климатроник.
Има камера при заден ход.
Може да се види всеки ден в рамките на град София с предварителна уговорка.
Цена можем да дискутираме само на място ако търсите значително по-евтин автомобил няма смисъл да си губим времето.
N1 ,броня ,фар предполагам и капак е правен и калник и още кой знае какво.Служебна е била наистина.
Само незнам ,коя ще е по-малкото зло.Като разлика в цената е 18700 за служебната и 19500 за Френската ,като ,ще ми направят и застраховката гражданска отговорност за 1 година за тяхна сметка.
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Ако ситуацията се свежда до това:
Искате я сега, веднага и не можете да чакате
Само тези двете са възможен избор
Нямате време и желание за повече огледи
За мен "френският скрап" е по добрият избор, спрямо "общото софийско магаре".
Разбира се това си е чисто мое, необвързващо мнение, което не е никакъв съвет за покупка. От двете френската е с по-малко видими ядове за ремонт. И ще трябва да си предвидите резерв от поне 50% свободни пари над покупната стойност. Може и повече.
Словенската ръждавелка като теглих чертата, без да си смятам пари за моят си труд леко прескочи коефициент х2 спрямо покупната цена. Но аз съм си аз - невероятно взискателен съм към моите стари бараки.
Искате я сега, веднага и не можете да чакате
Само тези двете са възможен избор
Нямате време и желание за повече огледи
За мен "френският скрап" е по добрият избор, спрямо "общото софийско магаре".
Разбира се това си е чисто мое, необвързващо мнение, което не е никакъв съвет за покупка. От двете френската е с по-малко видими ядове за ремонт. И ще трябва да си предвидите резерв от поне 50% свободни пари над покупната стойност. Може и повече.
Словенската ръждавелка като теглих чертата, без да си смятам пари за моят си труд леко прескочи коефициент х2 спрямо покупната цена. Но аз съм си аз - невероятно взискателен съм към моите стари бараки.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Колежке, колкото повече гледаш и се взираш, толкова повече няма да си купиш кола.
Това са коли втора употреба и каквото и да вземеш, все ще е късмет. Може френската да е ок външно и интериорно, но не знаеш двигател и ходова как са.
Обратното важи за служебната - може външно и интериорно да не е ок, но пък другото да е ок.
Винаги го има ефекта на изненадата.
Аз съм купувал два автомобила втора употреба до сега и може би съм бил късметлия, че освен консумативи, друго не съм пипал
И двата ги купих в рамките на 30 мин, след оглед по картинки, без дори да съм ги гледал на живо. Да, не бяха от автокъщи, лъснати и намазани да са лачени, а от дилъри (върнати от лизинг), но пък едната бивша служебна N1, а другата рента кар, която карам вече 5 години (вчера ги навърши)
Та, ако си си харесала някоя от огледите, скачай смело.
Пожелавам весели празници и която и да избереш, само безаварийни километри и само консумативи да сменяш!
Това са коли втора употреба и каквото и да вземеш, все ще е късмет. Може френската да е ок външно и интериорно, но не знаеш двигател и ходова как са.
Обратното важи за служебната - може външно и интериорно да не е ок, но пък другото да е ок.
Винаги го има ефекта на изненадата.
Аз съм купувал два автомобила втора употреба до сега и може би съм бил късметлия, че освен консумативи, друго не съм пипал
И двата ги купих в рамките на 30 мин, след оглед по картинки, без дори да съм ги гледал на живо. Да, не бяха от автокъщи, лъснати и намазани да са лачени, а от дилъри (върнати от лизинг), но пък едната бивша служебна N1, а другата рента кар, която карам вече 5 години (вчера ги навърши)
Та, ако си си харесала някоя от огледите, скачай смело.
Пожелавам весели празници и която и да избереш, само безаварийни километри и само консумативи да сменяш!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22 Дек 2024 14:53
- Местоположение: Rakovski
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Покупка на Тойота Ярис - хибрид Помощ
Амииии прави сте.Скачам в дълбокото и я взимам пък ,каквото стане.То е ясно, че ще има и проблеми и недостатъци.И нова да се купи на тези години съм сигурна, че отново ,ще има сходни проблеми.Все някой ,ще те чукне ,ще се удариш и т.н.Благодаря на всички за подкрепата и помощта, която получих.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта