
Корола или Ярис Крос?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15 Дек 2024 14:57
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
Корола или Ярис Крос?
Здравейте. Предстои ми покупка на нов автомобил и е почти сигурно, че ще е Тойота. Предстоят ми два Test-drive на Корола Седан с двигател 1.8 Хибрид и Ярис Крос 1.5 Хибрид, но по-слабият двигател със 116 конски сили. Поне от това което видях като информация, везните клонят към Королата, но все пак ще се радвам ако ми споделите вашите мнения, защото смятам, че Ярис Крос не е за подценяване също. Бъдещият ми автомобил ще се кара и в града и на дълъг път, така че няма да е предимно за града. Благодаря предварително 

- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Корола или Ярис Крос?
Интересна дилема.Двата автомобила са съвсем различен клас, нямат нищо общо, освен че са хибриди.Вие ще трябва да прецените за какво ви е необходим автомобил.Едното е лек автомобил седан, другото е SUV.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Корола или Ярис Крос?
1.8 е една идея по тих при магистрални скорости, но разликата не е голяма. Съгласен съм, че избора е силно субективен и тестовете ще изиграят основната роля 




- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Корола или Ярис Крос?
Магистрала-седан. Градско няма разлика между двата модела.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Корола или Ярис Крос?
(Не разбирам това увлечение по "сувовете".) Все пак седана/хечбека - са си по-ниски, с по-ниско въздушно съпротивление, по-леки при сравнение със сув от същия "калибър". Поради това при една и съща мощност са по-динамични, по-устойчиви в завой - така дават по-голямо удоволствие от шофирането по шосетата, по-нисък разход, по-евтина подръжка, по-ниска цена. Сув е по-обемен и евентуално с по-голям багажник (макар, че ако човек търси по-голям багажник има "комби"). Едва ли разликата е голяма в обема на купето и багажника - при сравнение на крос яриса и корола седан. Едва ли и яриса сув е значително по-маневрен от седан королата в града. Седана корола е много нисък (както и хечбека/комбито) - трябва винаги да се внимава, особено около бордюрите (особено за предната "престилка") и дори при влизане в подземни гаражи. Седи се ниско, по-ниско от яриса (не сува) - на мен това ми харесва, но на много хора не се харесва, особено при шофиране в града. С "актуалната" корола едва ли е добра идея да се "излиза" от шосето, поради доста ниското окачване (и най-вече ниско поставената предна пласмасория) - това е може би единственото съществено предимство на сув (макар, че сув за така наречения "офроуд" ...). Седана е с по-голямо междуосие по-сравнение с хечбека - би трябвало да вози по-добре, осезаемо при по-дълго шофиране, особено при сравнение с по-късия ярис. Королата е по-мощна (с по "осъвременената" хибридна система, с по-голяма електрическа мощност) и може би дори по-лека от крос яриса - така, че би била доста по-динамична, ще е и осезаемо по-устойчива в завоите, поради това доста по-приятна за шофиране - според мен.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15 Дек 2024 14:57
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
Корола или Ярис Крос?
Благодаря за съветите
Ще го имам предвид след като тествам и двата модела. Май забравих най-същественото, че и жената ще го кара също така, макар и по-рядко. В крайна сметка сме с бебе и пространството е от значение, но и двамата с жената сме практични, но пък искаме и качество, заради това се насочихме към Тойота. Още веднъж благодаря 


-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Корола или Ярис Крос?
Не разбираш, защото живееш в плоските земи

Аз бях пред същата дилема, но точно повдигнатата предница, която при Королата е прекалено ниска и знаейки колко са хубави пътищата тук и колко постоянно опирах с предната кола, реших да е Ярис Крос. Предимствата на Королата са единствено по магистрала може би, както и единия цилиндър в повече ;) Багажника на Ярис Кроса също беше по-голям. 4-те гуми ги събирам и даже хлопат (при сложена допълнително и резервна гума) ;)
- south
- Мнения: 78
- Регистриран на: 09 Май 2014 13:08
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Корола или Ярис Крос?
Определено трябва да тествате, да се размените като шофьори за да усетите колите, пътувайки едновременно и двамата! Според мен Королата ще е с повече вътрешно пространство и по-голямо предно стъкло (по-добро усещане и комфорт)!, ще "обира" неравностите по-добре предвид междуосието, от друга страна Ярис крос-а е с по-висока позиция на шофиране и по-удобен за дама предполага се, предвид ръста и не само. По-голямият клирънс на Яриса също е добре, предвид, че понякога високи неравности са проблем за ниските седани (заходи с голям наклон, пресичане на улици с големи неравности, бабуни и дупки), рядко, но се случва и може да се задере предна броня, пластмасова кора, гърне. Липсата на педал на съединителя е удобство и в двата случая. Седана си има доволно голям багажник, при необходимост и в двата случая може да си сложите греди и кутия за багаж. (обикновено по-шумно, променя в някаква степен стабилността в завои, допълнителни разходи, ограничения в скоростта).Huskey1983 написа: ↑15 Дек 2024 19:02 след като тествам и двата модела. Май забравих най-същественото, че и жената ще го кара също така, макар и по-рядко. В крайна сметка сме с бебе и пространството е от значение,
Дано имате възможност да тествате по-продължително време, по възможност помолете за шофиране и на дълъг път и на малки улици за да усетите в по-голяма степен колите (предвид и това, къде живеете и как ще се ползва колата).
Успех с избора и всичко добро!
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 23 пъти
Корола или Ярис Крос?
Малко се отклонявам от темата. Преди 10,20,30 години изборът беше много по-лесен, поради малкото предлагане на варианти.
Казвате, че сте практични в избора си. Не отхвърляйте по-висок клас предложения-Корола Крос примерно. При тези големи гаранции, вложените пари сега, се изплащат когато колата се задържа дълго време 10+ години. Това е практичността според мен. И да не се залита към ненужни екстри. Базовите нива са предостатъчни като екстри. По-добре по-висок базов клас, отколкото натъпкано с ненужни "екстри" по-високо ниво. Годините вървят бързо и децата растат и се увеличават. Точно когато имаш други приоритети, идва и смяна на кола, защото не е мислено в перспектива. Така, за мои най-близки млади, тръгнахме от Ярис Крос и стигнахме до поръчан Рав4. Е там гаранцията е 15г. Корола Крос беше също финалист при избора. Никакъв смисъл не виждам да се плащат хиляди за лампичка в огледалата, сигнализация за минаваща напряко кола и други напълно излишни функции. С това не можах да се преборя, млади, какво да ги правиш.
Казвате, че сте практични в избора си. Не отхвърляйте по-висок клас предложения-Корола Крос примерно. При тези големи гаранции, вложените пари сега, се изплащат когато колата се задържа дълго време 10+ години. Това е практичността според мен. И да не се залита към ненужни екстри. Базовите нива са предостатъчни като екстри. По-добре по-висок базов клас, отколкото натъпкано с ненужни "екстри" по-високо ниво. Годините вървят бързо и децата растат и се увеличават. Точно когато имаш други приоритети, идва и смяна на кола, защото не е мислено в перспектива. Така, за мои най-близки млади, тръгнахме от Ярис Крос и стигнахме до поръчан Рав4. Е там гаранцията е 15г. Корола Крос беше също финалист при избора. Никакъв смисъл не виждам да се плащат хиляди за лампичка в огледалата, сигнализация за минаваща напряко кола и други напълно излишни функции. С това не можах да се преборя, млади, какво да ги правиш.
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
- Местоположение: България
- Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Корола или Ярис Крос?
WoLF, на тестдрайва, 2 ката ми наду главата, 1.8 не знам, очаквам да е по зле!
- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Корола или Ярис Крос?
Много ви чувствителни ушите, бе
За 1600 км в посока как на мен не ми гръмна главата?
Изводът - изключително субективно усещане и без лично да го усетиш няма как да си сигурен.

Изводът - изключително субективно усещане и без лично да го усетиш няма как да си сигурен.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Корола или Ярис Крос?
Моя грешка, мислех че говорим за хечбека на Королата, да, седана май е с по-голям багажник от Ярис Кроса, не съм сигурен обаче дали е с форма подходяща за 4-те гуми обаче

Но теглото на Ярис Кроса не е по-високо, даже са си доста леки около 1.2 тона. Да се има предвид и че версията с предно е с торсион отзад и малко подскача повече по дупките. Не знам как е Королата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта