
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Взети са предвид тези неща при конекторите, но допълнителното внимание не е излишно. Рискове има и като се разхождаш в това време 




- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Предполагам, че станцията подава ток чак след като 'се разбере с автомобила' - т.е. след като са подключени коректно кабелите...
Т.е. би трябвало дори да е по-безопасно отколкото ако изкараш един котлон на двора
Т.е. би трябвало дори да е по-безопасно отколкото ако изкараш един котлон на двора

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Но котлоните не са с мощност от до няколкостотин киловата. Така че диелектрични боти и ръкавици, както и противопожарно одеало от тежък тип няма да са излишни

Буквално, като дунапрен ли е или е по-плътно.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Малко по-плътно е. И не е контисийл както предполага Гена. В средата на гумата е гледано по ширина, широко е около 5см и също толкова високо. Здраво е залепено по целия периметър от вътре.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Вероятно е шумоплъщащ елемент, подобно на това, което лепят по стените на звукозаписните студия. Може би и залепващия слой гаси вибрации в протектора и затова е в средата му. До колко ли е ефективно. И дали не прави гумите по-тежки, макар и с малко, но периферията и.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
То на електричката точно гумите ще са и проблема с теглото. До колкото знам и този слой си има живот и го побългаряват с ножа да не прави дисбаланс 




- zorbata
- Мнения: 336
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Точно такива взех - да видим колко ще изкарат.
caryЦар
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 20 Юли 2024 00:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Хибрит
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Здравейте,от 6 месеца карам рав4 хибрид 21г
Искам да попитам какъв разход ви дава в този сезон
Искам да попитам какъв разход ви дава в този сезон
- zorbata
- Мнения: 336
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Не знам дали ще ти свърши работа, но тия дни до Банско и обратно в хибриден режим - на отиване 8/100, на връщане 7/100. На връщане при спускането "налях" за около 10 км. ток.
caryЦар
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 20 Юли 2024 00:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Хибрит
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
На дълго не съм я карал скоро
Дава ми 8.5 но тук из квартала може би е нормално
А лятото какъв разход ви дава
Дава ми 8.5 но тук из квартала може би е нормално
А лятото какъв разход ви дава
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
8.5 е добре за градско и такъв размер автомобил. Конкурентите под 10 дали свалят въобще...



- zorbata
- Мнения: 336
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Колега моята е PHEV и заради това казах че данните са хибриден режим - в "квартала" съм само на ток с много малки изключения.
caryЦар
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19 Ное 2024 22:44
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: RAV4
- Благодарил/а: 3 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Здравейте, нов участник съм и точно този проблем ме накара да се регистрирам във форума. Дълго се колебах между нов Rav4 plugin и обикновен хибрид. Проблемът с Rav4 plugin е, че въпросният кабел корозира двустранно, а при хибрида само при задната букса. Съществуват 4 модификации на този кабел, като последната "четвърта генерация" се появява за пръв път от 04.2024. Четвърта генерация е единствената, която би могло да се каже, че въвежда някаква допълнителна защита.Alexandov_777 написа: ↑31 Мар 2024 22:20 Със сигурност, проблемът при новопроизведените автомобили е коригиран! Проблемите бяха основно в Канада и по-малко в САЩ, в областите с много сняг. Явно въпросният кабел не беше защитен. Компания като Тойота, пък и която и да било, веднага би взела мерки.

Симулирано е взимане на мерки, но проблемът не е решен вече 5 години. С настоящата четвърта генерация ще видим каква е ситуацията през 2025 година.Компания като Тойота, пък и която и да било, веднага би взела мерки.
Не, не е така. Има достатъчно снимки на корозирали трета генерация кабели. Четвърта генерация се появява 04.2024 г.пишат в нета че от 2023г. се прави от различен материал да не корозира, но дали е така
В Канада, Тойота е загубила делото по колективен иск за този кабел и съдът ги е осъдил да дават по 8 години гаранция и 160 000 км.
Това е адресът на групата Toyota CABLEGATE и в нея има доста неприятна информация по темата.
https://www.facebook.com/groups/toyotacablegate/
- georgi_et
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15 Апр 2013 22:30
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 Plug-in Hybrid
- Благодарил/а: 38 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
Здравейте, колеги!
След 9 месеца и 11000 км реших да добавя и моето мнение за колата.
Автомобилът е страхотен! Точно това, което обещават от Тойота, без излишен "wow" ефект. Комфорт, динамика, икономия на гориво - всичко е според очакванията. Материалите и сглобката са на ниво, без да скърца и трака някъде. Не е луксозно, но за това си има Лексус. Вървежът и пъргавината са повече от достатъчни (да не кажа впечатляващи) за класа автомобил. Има място за подобрение при шумоизолацията, осбено при шофиране в EV режим, защото понякога се чуват гумите и двигателите на околните коли, но затова пък има не лошo (съвсем не впечатляващо) JBL озвучаване. Колата предоставя възможност за приятно шофиране както на хората, на които не им се занимава да следят пробег, kW, km, така и на тези, на които им се експериментира кога, къде и как могат да извадят по-добър разход и икономия.
EV пробегът напълно ме устройва за градско шофиране в София, като ми е достатъчно да зареждам предимно на нощна тарифа със заводското зарядно. През студените дни много помага през приложението да си пусна климатизацията 10-тина минути преди тръгване сутрин, докато е още включена към контакта, което добавя към обхвата, защото не хаби батерия за подгряване.
На магистрала разходът ми е 7,5 - 8 л/100 км със скорост на круиз контрол 145 км/час (140 по GPS), което за размерите и теглото на колата е страхотно. За сравнение Авенсиса ми даваше 9-10 л/100 км.
С Равката се убедих колко е важно да си избереш автомобил според, това къде, колко и как ще се кара. Според мен от там идва разочарованието на някои хора, които не могат да достигнат разхода на дизелов автомобил при шофиране основно по магистрала. Затова пък, при извънградско шофиране по пресечен терен, където има възможност за по-голямя рекуперация, разходът е феноменален (1,5 - 2 л/100 км).
Като обобщение мога да кажа, че съм изключително доволен от избора си и искам да благодаря на всички във форума (най-вече на Monster, заради подробните му мнения), защото първоначално се бях насочил към хибридния вариант.
Пожелавам ви весели празници и успешна 2025-та година!
След 9 месеца и 11000 км реших да добавя и моето мнение за колата.
Автомобилът е страхотен! Точно това, което обещават от Тойота, без излишен "wow" ефект. Комфорт, динамика, икономия на гориво - всичко е според очакванията. Материалите и сглобката са на ниво, без да скърца и трака някъде. Не е луксозно, но за това си има Лексус. Вървежът и пъргавината са повече от достатъчни (да не кажа впечатляващи) за класа автомобил. Има място за подобрение при шумоизолацията, осбено при шофиране в EV режим, защото понякога се чуват гумите и двигателите на околните коли, но затова пък има не лошo (съвсем не впечатляващо) JBL озвучаване. Колата предоставя възможност за приятно шофиране както на хората, на които не им се занимава да следят пробег, kW, km, така и на тези, на които им се експериментира кога, къде и как могат да извадят по-добър разход и икономия.
EV пробегът напълно ме устройва за градско шофиране в София, като ми е достатъчно да зареждам предимно на нощна тарифа със заводското зарядно. През студените дни много помага през приложението да си пусна климатизацията 10-тина минути преди тръгване сутрин, докато е още включена към контакта, което добавя към обхвата, защото не хаби батерия за подгряване.
На магистрала разходът ми е 7,5 - 8 л/100 км със скорост на круиз контрол 145 км/час (140 по GPS), което за размерите и теглото на колата е страхотно. За сравнение Авенсиса ми даваше 9-10 л/100 км.
С Равката се убедих колко е важно да си избереш автомобил според, това къде, колко и как ще се кара. Според мен от там идва разочарованието на някои хора, които не могат да достигнат разхода на дизелов автомобил при шофиране основно по магистрала. Затова пък, при извънградско шофиране по пресечен терен, където има възможност за по-голямя рекуперация, разходът е феноменален (1,5 - 2 л/100 км).
Като обобщение мога да кажа, че съм изключително доволен от избора си и искам да благодаря на всички във форума (най-вече на Monster, заради подробните му мнения), защото първоначално се бях насочил към хибридния вариант.
Пожелавам ви весели празници и успешна 2025-та година!
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
- Местоположение: България
- Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
stanislav1982, колега, в Канада стана модерно да си монтират това:
https://cablewarden.com/products/cable-warden
Аз си го поръчах и всеки момент го очаквам да пристигне. Дано не е късно за моя автомобил!
https://cablewarden.com/products/cable-warden
Аз си го поръчах и всеки момент го очаквам да пристигне. Дано не е късно за моя автомобил!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта