
Това ,че един механик е добър не означава ,че има връзка с химията и физиката .
Ако е запечатано с фолио или подобно та да не влиза въздух не е проблем капачката.
Информация какво ми казва майстор, не претендирам дали е прав или не, ти като пуснА тоя линк на Валволин, където пише, че едната (по-новата заменя) по-стара без проблем, стига да не е ДОТ5, че е силиконова, на това ли да вярвам или ако ми се прецака нещо по колата ако налея по-новата да дойда пред вас да ми плАтиш и частите и труда по ремонта? Който иска да чете, който иска да не чете - аз , като съм чел че Тойота е най-здравата форума ли да обвинявам, че се нахендрих на пачи ЕцА? Найстина съжалявам, че пуснАх тема а не погледнах на капакчката от боза на контейнера за спирачна течност какво пише. А и като гледам и в момента се продава ДОТ 3. Инженерите от Тойота сигурно са предвидили, че след време ще има и следващ ДОТ спирачна течност, но са го написали на капачката, като за малоумни с голям шрифт, на много от американските мотори на капачката на маслото пише SAE 0w20,10w30 що ли? Затваряй я тая тема и толкова, аз драма нямам.
Това ясно, написАли са го и в линка на колегата, че не е редно ако си с ДОТ4 да наливаш ДОТ 3 - но предполагам е логично.
Не колега, не ме разбра или аз не се изказах правилно, капачката на контейнера на колата съдържащ спирачната течност е като от боза, пробвах да я развия (като на всяка друга нормална, като мислех, че е на винт), не стана - надигнах я леко и се отвори, все едно отваряш шише с боза точно такъв е принципа, не е драма, смао казвам, че аз за пръв път виждам такова нещо и ме учуди.
Тия са по-нови коли от моята, още да са с ДОТ 3 и то от завода?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта