Проблем с оборотите !
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 08 Дек 2024 09:30
- Местоположение: Търговище
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4vvti
Проблем с оборотите !
Здравейте ! От известно време ми прави впечатление , че при смяна на скоростите оборотите се повишават много, не става въпрос за около 200 оборота , което доколкото знам е фабрично . При първо палене също някой път вдига до около 2000 оборота и после бавно спадат или гася и при второ палене всичко е нормално около 1200 сега зимата . С прости думи когато шофирам усещането е ,че сама се форсира при смяна на предавките и оборотите спадат с закъснение а педалът на газта е освободен преди натискане на съединителя .Едно знам ,че преди нямаше толкова фрапантно повишаване на оборотите, иначе королката е супер . Дайте съвет моля дроселова клапа ли моторче обороти ли ? Благодаря предварително!
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 08 Дек 2024 09:30
- Местоположение: Търговище
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4vvti
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите !
Дросел и дебитомер. Мръсни и за почистване.
Излишен въздух. Гумени съединения за смяна.
И двете.
Ако връзката между газта и дросела НЕ е със жило, мисля да няма "моторче за празен ход". Ако е със жило - виж си жилото да не е събрало мизерия и ръжда, промий го и измий и пружината на дросела която го връща.
Газ има ли? Ако има - още куп мизерии по линия на газовата уредба.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 08 Дек 2024 09:30
- Местоположение: Търговище
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4vvti
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем с оборотите !
Най-лесното е да си прегледаш жилото. Дросела е писано как се чисти. Внимавай с позицията на TPS датчика.
Гарнитурите мисля че трябва да са 2 - на IACV и на самия дросел към входящия колектор. Сменят се според сервизното на всяко разглобяване, но да кажем че може и да се ползват втори път ако не са 20 годишни, и са сменяни някога.
Гарнитурите мисля че трябва да са 2 - на IACV и на самия дросел към входящия колектор. Сменят се според сервизното на всяко разглобяване, но да кажем че може и да се ползват втори път ако не са 20 годишни, и са сменяни някога.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта