Проблеми със скоростната кутия, време за смяна на масло?
Проблеми със скоростната кутия, време за смяна на масло?
Здравейте колеги, напоследък королата ми (2002г, 1.4 бензин) проявява своеволия на първа скорост и понякога втора - скоростния лост влиза доста трудно, съединителя ми се струва ок, не е твърд, не отлепя високо, та си мислех не е ли време за смяна на маслото на скоростната кутия - вече съм на 92хил. км - в сервизната книжка само пише обслужване А и обслужване Б, а не пише на колко километра се сменят консумативите..
Ако има някой със същия автомобил ще му бъда благодарен ако сподели какви консумативи е сменил на 100хил. км и още по-бих бил благодарен ако споделите принципно консумативите на колко време ги сменяте като:
филтър климатик
филтър маслен
накладки
ремък на алтернатора
масло на двигателя
масло на скоростна кутия
течност за съединителя
... сигурно пропускам нещо
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Ако има някой със същия автомобил ще му бъда благодарен ако сподели какви консумативи е сменил на 100хил. км и още по-бих бил благодарен ако споделите принципно консумативите на колко време ги сменяте като:
филтър климатик
филтър маслен
накладки
ремък на алтернатора
масло на двигателя
масло на скоростна кутия
течност за съединителя
... сигурно пропускам нещо
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Toyota Corolla Sedan 1.4 VVT-I 2002г, 11000км
filtyr klimatik - zavisi ako nee mnogo zamyrsem somo se po4istva
filtyr maslen - hubavoe zaedno s mosloto 10000 km.
maslo - posintetika 10000 km. pylna 15000 km.
nakladki - zavisi kak karah
remyci - 60000 km
maslo skorostna kytia- ako ne te4e ot niakyde nese smenia ina4e se doliva
filtyr maslen - hubavoe zaedno s mosloto 10000 km.
maslo - posintetika 10000 km. pylna 15000 km.
nakladki - zavisi kak karah
remyci - 60000 km
maslo skorostna kytia- ako ne te4e ot niakyde nese smenia ina4e se doliva
Последно промяна от Petar на 04 Дек 2007 11:16, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
смени го тва масло на скоростите, зимата е гадно със старо масло, то 92к са много километри.... като го източваш виж му цвета и си прави извода сам biggrin.gif
препочъвам ти да си вземеш ново транснисионно масло на МОБИЛ.
виж в сайтаа на ОФИЦИАЛНИЯ ВНОСИТЕЛ "омикар" и си избери има едно специално за японки
ако отидеш да си го купиш от тях на място правят и отстъпки
3л ти трябват.
аз и трабанта и старлета ги карам само с МОБИЛ
препочъвам ти да си вземеш ново транснисионно масло на МОБИЛ.
виж в сайтаа на ОФИЦИАЛНИЯ ВНОСИТЕЛ "омикар" и си избери има едно специално за японки


аз и трабанта и старлета ги карам само с МОБИЛ

Според мен на 60 000 го сменяй - в кутията.
Хидравличните, спирачните и охладителните течности се сменят на около 2 години - хигроскопични са и поглъщат вода.
В мотора маслото се сменя всяка година или на 10 000 км (7500 ако е повече градско каране) - което настъпи първо. Маслен филтър се сменя с него - оригиналния е евтин и хубав.
Въздушен според модела - има някои дори до 40 000 км но според мен си сменяй на 10 000 и него, особено ако си в София или подобен силно запрашен град.
Накладки се сменят като станат с 2мм дебело феродо.
Ремъци се сменят при оглед - ако са разтегнати или напукани. Изключение е ангренажния - 100 000 мили (по книжка за повечето модели) ако е оригинален или 40 000 км ако е корейски примерно. Доста двигатели са с верига - там смени се правят над 200 000 км и то само при нужда ...
Хидравличните, спирачните и охладителните течности се сменят на около 2 години - хигроскопични са и поглъщат вода.
В мотора маслото се сменя всяка година или на 10 000 км (7500 ако е повече градско каране) - което настъпи първо. Маслен филтър се сменя с него - оригиналния е евтин и хубав.
Въздушен според модела - има някои дори до 40 000 км но според мен си сменяй на 10 000 и него, особено ако си в София или подобен силно запрашен град.
Накладки се сменят като станат с 2мм дебело феродо.
Ремъци се сменят при оглед - ако са разтегнати или напукани. Изключение е ангренажния - 100 000 мили (по книжка за повечето модели) ако е оригинален или 40 000 км ако е корейски примерно. Доста двигатели са с верига - там смени се правят над 200 000 км и то само при нужда ...
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Маслото на скоростната кутия го смених тази година , защото ми се струваше , че скоростите влизат по-трудно..
Пък и не знаех кога е сменяно маслото . Взех си от сервиза на Тойота някакво в кутии по 1 литър е. 1 литър струваше 24-27 лева.

TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
biggrin.gif аз питам по телефона ТМ ауто колко струва и каква марка е маслото и те (Тя някаква мацка беше) и ми кава цената а марката не знаела каква е било опаковано за Тойотаjamie написа:В Тойота маслото 99% ще е Валволин - намери си просто магазин за масла на който да имаш вяра.
Аз съм си избрал ПроСпийд за МОТУЛ например - но може и друго.



ми ако ти кажат-да не се затичаш по симеон за менте:)mitoko написа:biggrin.gif аз питам по телефона ТМ ауто колко струва и каква марка е маслото и те (Тя някаква мацка беше) и ми кава цената а марката не знаела каква е било опаковано за Тойотаjamie написа:В Тойота маслото 99% ще е Валволин - намери си просто магазин за масла на който да имаш вяра.
Аз съм си избрал ПроСпийд за МОТУЛ например - но може и друго.как да ида да го сменя при тях кажете ми
laugh.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта