Нагледно:
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Сърдечно благодаря на двама Ви за отговорите!
Колко трябва да е ЕТ на вторите 15х5,5J?
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
ET45. Всички джанти са 4x100
На следващия модел (XP21) джантите са 16х6J ET50 5x100.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Здравейте, в момента съм в чудене дали да не взема един Ярис за втора кола, която ще се използва само за градско каране.Какво ви е мнението за 1.3 бензин 98к.с.Добре ли е мотора от към мощност и най-вече надеждност?Колата е на 103к км. трябва ли да очаквам някакви сериозни проблеми с окачване двигател и т.н.Автомат е и това е задължително условие на жената.Там някакви проблеми нещо по специално?И последно колата се продава от първи собственик купувана в България за 16500 това сега колко е предимство и колко не незнам ,но реална лине тази цена.Направо пускам инедин линк към обявата само дано не е забранено ,но аз просто търся помощ ,че хич ме няма в това какво да гледам и какво не ако може някой да помогне да даде съвет за което благодаря предварително.
https://mobile.bg/11727850491436706
https://mobile.bg/11727850491436706
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
При положение, че за около тези пари ще си вземеш хибриден Ярис, за мен са много исканите пари.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Автоматика е от по-безпроблемния
Километрите, като е първи собственик, доказа ли ти ги? Както се каза горе - хибрид за градско шофиране е магия, няма да иска да пипне друг автоматик







Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Да, за километрите ,ако може да се има доверие на официалния сервиз се доказват
.
Намерих при това на близка цена и хибрид от Тойота.Много ме притеснява обаче батерията, все пак това е автомобил на 11-12 години.Дали живота и просто не е заминал.Как мога да проверя батерията, защото това ,че е от дилър не мисля ,че има някаква гаранция, че всичко е наред.Тази батерия ,ако се наложи да се подмени на каква цена се намира?
Ето я и хибридната версия:
Toyota Yaris Hybrid

Намерих при това на близка цена и хибрид от Тойота.Много ме притеснява обаче батерията, все пак това е автомобил на 11-12 години.Дали живота и просто не е заминал.Как мога да проверя батерията, защото това ,че е от дилър не мисля ,че има някаква гаранция, че всичко е наред.Тази батерия ,ако се наложи да се подмени на каква цена се намира?
Ето я и хибридната версия:
Toyota Yaris Hybrid
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Батерията се сменя с нова в гаранция на цената за ремонт на автоматична скоростна кутия
Батерията има начин да се провери до къде е. Според мен другите разходи по хибрида са по-ниски и е по-удачна кола за жена и град. Лично мнение, ти си знаеш от твоята камбанария как са нещата 





-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Яну 2025 09:40
- Местоположение: България
- Автомобил: Yaris 1.5 hibrid 2016
- Благодарил/а: 4 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Здравейте,
при притежателите на Ярис хибрид от 2016г. среща ли се проблем при завиването или паркирането когато волана е навит до край.Един вид има по-малко или да кажа къси обороти на волана и съответно по-трудно и от доста по-далече се получават нещата.
Благодаря ви

при притежателите на Ярис хибрид от 2016г. среща ли се проблем при завиването или паркирането когато волана е навит до край.Един вид има по-малко или да кажа къси обороти на волана и съответно по-трудно и от доста по-далече се получават нещата.
Благодаря ви
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Аз не разбрах съвсем въпроса, но съм нямал проблеми с паркирането.
Съгласно техническата спецификация диаметъра на завиване с 16" е 11.6м и 10.2м с 15".
Съгласно техническата спецификация диаметъра на завиване с 16" е 11.6м и 10.2м с 15".
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Яну 2025 09:40
- Местоположение: България
- Автомобил: Yaris 1.5 hibrid 2016
- Благодарил/а: 4 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
centil, Здравейте,
Един вид има по дълъг радиус,може би на завиване.
Примерно друг модел при навиване на волана до край има 5,6 оборота,а тази 3,4.
И дефакто ако има пред автомобила друг паркиран автомобил трябва да се завие и излезе покрай него с пълен волан не успява.
Трябва да е доста назад на голямо разстояние за да може да излезе.Може би се е от модела.
Благодаря, отново
Един вид има по дълъг радиус,може би на завиване.
Примерно друг модел при навиване на волана до край има 5,6 оборота,а тази 3,4.
И дефакто ако има пред автомобила друг паркиран автомобил трябва да се завие и излезе покрай него с пълен волан не успява.
Трябва да е доста назад на голямо разстояние за да може да излезе.Може би се е от модела.
Благодаря, отново
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Оборотите на волана нямам пряка връзка с диаметъра на завиване...



-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Яну 2025 09:40
- Местоположение: България
- Автомобил: Yaris 1.5 hibrid 2016
- Благодарил/а: 4 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
centil написа: ↑17 Ное 2016 22:05 Ще се опитам да отговоря на въпросите, въпреки че усещанията и разбиранията за различните хора са индивидуални.
Колата се държи нормално при скорост от 150 км/ч при температура на въздуха около 15°C и без вятър.
Усеща са малка разлика когато ECO-то е изключено, особено при потегляне и при доускорение при изпреварване. Пауер мод не е наличен.
До сега не е пътувано през планински район и не мога да напиша мнение за планинско шофиране.
Конфигурацията с двузонен климатроник, темпомат, отопление на седалките, безключово палене, Toyota Safety Sense ..., е с 175/65R15.
При най-високото оборудване са добавени навигация, подлакътник, LED задни светлини, сензори за паркиране ... и е с 16" гуми.
Нямам никаква представа какво е „Брейк” режим. Моля за уточнение.
Тестовите автомобили в трите случая бяха с подлакътник и навигация, но положението на дисплея не е удобно. Поради тази причина закупения автомобил е без навигация, а подлакътника винаги може да се добави.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Яну 2025 09:40
- Местоположение: България
- Автомобил: Yaris 1.5 hibrid 2016
- Благодарил/а: 4 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Здравейте ,загрява ли ви бързо подгрева!?!centil написа: ↑14 Ное 2016 22:16 Моля да се коригира името на темата, защото в този си вид е некоректно.
Предложение: Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Единственото нещо, което не ми допада в колата до момента е местоположението на бутоните за включване/изключване на отоплението на седалките.
Бутон номер 3 се намира точно под ръчната спирачка и по време на движение е невидим от позицията на водача и понякога вместо да се вкл/изкл лявата седалка, то се вкл/изкл дясната, и то само с напипване.
Решението на този "проблем" е размяната на бутони 3 и 4, защото не възнамерявам да изключвам VSC-a (VSC OFF). Вече е реализирано от много потребители, но аз мисля да помоля сервиза да извърши това.
Второто "неудобство" беше, че не се произвеждат Michelin CrossClimate с вписания в талона размер на гумите 175/65R15. За късмет достатъчно други производители на всесезонни гуми предлагат продукти с такъв размер.
Понеже не виждам д аима степвни и при мен доста бавно,да не кажа,че не се усеща.
И друго,моето ми направи впечатление,че дясното огледало някак си е монтирано по-прибрано към вратата. Което ме учиди и се замислих дали си е от модела или да не би да е сменяно, защото се прибират ръчно не автоматично.
Модела е Yaris от 2016.
Благодаря ви
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Не мога да се сетя колко бързо загряваше седалките.. Но съм сигурен, че съпругата изключваше подгрева за под 15мин след стартиране на автомобила, защото седалката я е стопляла.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта