Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 07 Май 2021 09:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T27
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Здравейте, на Т27 touch and Go дали има някъде ъпдейт които мога да сваля и обновя картите?
- gimara
- Мнения: 1710
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Има, в сайта на Тойота.бг
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 07 Май 2021 09:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T27
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Kъде в сайта са точно?
Намерих от друг сайт архив, които се слага на флашка, но стигам до частта "activation code required"
- gimara
- Мнения: 1710
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
За кода се плаща.
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 07 Май 2021 09:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T27
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
И аз до този извод стигнах. Идеята ми беше да ги обновя без да плащам. Предвид че в олх има флашки който се продават, предполагам има начин да се се заобиколи този код?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Ное 2024 22:44
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Корола Версо
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Привет колега. Нов съм във форума, отскоро имам Тойота. Преди седмица си купих мултимедия Junsun V1 - 128 GB, 6 Ram, 1.6 Ghz. Видях, че си писал, че имаш такава и при работа повече от 3 часа загрява. Може ли да ми се обадиш на телефон 0897 290 164, ако е удобно разбира се да коментирам нещо свързано с мултимедията, моля?
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
stefan_law, колега, можеш да прочетеш и по-нагоре в темата - този проблем го имат доста от китайците, като не винаги на някой му се занимава дори и да има техническата възможност да го направи...
По спомен mapamop бе слагал радиатори и т.н. - да, безспорно това е правилното техническо решение...
Обаче при мен 'китаец' с почти такива параметри работи вече 6-та година, като проблемът ми го е правил само зимата при непрекъснато шофиране... Изключването на навигацията за около 1-2 минути (или спиране/изключване по каквато и да е причинаво по пътя, дори и за минутка) водеше до охлаждане до степен безпроблемна работа в следващият час.. А ако спра например да заредя - 'срокът се занулява' все едно тръгваш наново и не прави проблем няколко часа.. И проблемът го правеше само зимата, защото въздуховодите явно минават наблизо
Съответно - въобще не ми се занимаваше да разхвърлям табло, навигация, да мисля как да подбера/изрежа правилни радиатори, как да ги укрепя така, че при яките вибрации да не счупят платка, или повредят чипа (поставянето на радиатор при транспортно средство няма нищо общо с поставяне на радиатор на компютър
) ... Или пък да опрат и дадат накъсо някъде.... А не че ме е страх или да не знам как се пипа такава техника - на младини след университета бяхме направили сервиз за авто и битова електроника ...
P.S. или пък просто ме мързи, защото проблемът го прави рядко - последните 2г май не съм го усещал, защото пътувам на такива разстояния с жената, а тя обича да спираме за кафе, цигара и т.н.
По спомен mapamop бе слагал радиатори и т.н. - да, безспорно това е правилното техническо решение...
Обаче при мен 'китаец' с почти такива параметри работи вече 6-та година, като проблемът ми го е правил само зимата при непрекъснато шофиране... Изключването на навигацията за около 1-2 минути (или спиране/изключване по каквато и да е причинаво по пътя, дори и за минутка) водеше до охлаждане до степен безпроблемна работа в следващият час.. А ако спра например да заредя - 'срокът се занулява' все едно тръгваш наново и не прави проблем няколко часа.. И проблемът го правеше само зимата, защото въздуховодите явно минават наблизо


P.S. или пък просто ме мързи, защото проблемът го прави рядко - последните 2г май не съм го усещал, защото пътувам на такива разстояния с жената, а тя обича да спираме за кафе, цигара и т.н.

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Аз не знам защо трябва да се звъни по телефоните, при условие че проблема е дебело описан в XDA-developer, 4Pda, тук сме писали и в публиката ще има поне още един който го е решил по някакъв начин.
Странно ми е да се регистрираш във форум (без значение кой), и накрая да си лимитираш аудиторията до само един негов член пренебрегвайки останалите примерно 10, които може и да добавят още детайли....
Странно ми е да се регистрираш във форум (без значение кой), и накрая да си лимитираш аудиторията до само един негов член пренебрегвайки останалите примерно 10, които може и да добавят още детайли....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Ное 2024 22:44
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Корола Версо
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Извинявай, но това не го схванах. Пак казвам за първи път се регистрирам във форум и питам въпроси. Написах в гугъл проблем с мултимедия Junsun V1 Pro и ми излезе коментара на колегата teodorp, затова и писах на него. И така благодаря ви за включването.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Влизате в една една стая със примерно 50 човека, и държите да комуникирате само със един от тях, игнорирайки всички останали, макар че вероятно и те ще са имали същия проблем.
Всички китайски радиа с андроид прегряват редовно защото китайците нищо не правят по въпроса за управлението на консумацията на процесора, и не слагат радиатори и вентилатори. Проста китайска логика - все ще изкара 1 година, колкото евентуално е гаранцията и ще изгори процесора от прегряване. След което или ще ви продадат дънна платка за 50-80% от цената на радиото или ново радио.
И този проблем се дискутира от мисля 2016-2018 година във 4pda и xda-developers. Youtube е пълен с клипове със всякакви видове решения за добавяне на вентилатор и радиатор.
След 2 китайски радиа и аз не съм изключение от масата на собствениците:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=39443&start=15
Но все пак ще оставя колегата да ви звънне по телефона и няма да се меся.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Ное 2024 22:44
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Корола Версо
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...


Имам друг въпрос или по-скоро въпроса:
1. В единия USB hub поставям флаш памет и понякога я разпознава, понякога не. Като рестартирам мултимедията и се оправя. Т.е. поставям флашка работи нормално до забавяне на двигателя. След като запаля отново автомобила и тръгна, мултимедията не отчита, че въобще има флашка.
Форматирал съм флашката вече.
2. Дано не звучи глупаво, но мултимедията има опция за постоянно включен вентилатор и за включването му при достигане на 70 градуса, ако не бъркам. Въпросът ми е проблем ли е да е постоянно включен вентилаторът и няма ли в кратък период от време да се счупи /вентилаторът/.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Огледай си отзад кабелите за въпросния USB порт дали буксата е закачена плътно. Вероятно и кабела е от "легендарното китайско качество", и е пълен т'шак - дълъг, със тънки стоманени жички.stefan_law написа: ↑10 Дек 2024 14:30 1. В единия USB hub поставям флаш памет и понякога я разпознава, понякога не. Като рестартирам мултимедията и се оправя. Т.е. поставям флашка работи нормално до забавяне на двигателя
Самата букса и тя е пълна пародия и си иска зверски натиск за да влезе плътно.
Пусни едни снимки как изглежда отпред и отзад мултимедията или къде е обявена. И каква е "оригиналната комплектация" с която си я купил? Последното може да варира доста драстично.
Огледай си отзад голямата черна захванваща букса дали е влезнала плътно. Иска се доста усилие да влезе плътно, въпреки че и изглежда да е влезнала.
На моята ми се наложи да си пусна паралелен, по-дебел, меден кабел от компютърно захранване, на пина B+/12V+ и на пина за ACC/12ACC+, защото мизерните китайски кабели губеха много ток. При отчетени на предпазителите +13.1V радиото отчиташе 9.8-11.2V във "плаващ" порядък. В момента това което отчита радиото и това което меря на буксата на инсталацията на колата е със разлика от 0.1V и разликата не се променя. Ако е нестандартната малка черна букса (преди бяха със стандартен ISO конектор) - за нея си се иска душманско натискане да закопчее плътно. Иначе прегаря терминала на пин BAT/12V+. Не ме питай откъде знам, и как го подмених....
Това има/няма само с тази флашка ли го прави и на всякакви температури ли се случва?
Преди години имах един китайски USB 2.0 card reader (на който и марката му беше същата без интервалите), който не искаше да работи в Астрата на Blaupunkt-a под 7 градуса в купето. После се оказа че не работи на под 7 градуса и на лаптопа

Пробвай и с друга флашка и виж дали е само на тоя порт.
Ако нищо не се промени - пиши на продавача или директно на Junsun през контактите на страницата им, да ти дадат нов файл с обновление поне за MCU и препоръчително и за Android-a. По спомен USB hub-a е някой чип на GenesysLogic и мисля захранването му да се управляваше от MCU процесора на дъното. Но без схемата на дъното не може да се каже със сигурност кой го управлява и какво са решили да изведат по портовете - директно USB от SoC или хъб. Обикновено червен USB порт води директно до SoC и е със повишено захранване защото се води OTG и се очаква през него да може да се сервизира радиото при повреден Android. При повреда във фърмуера на MCU се ползват Serial/TTL пиновете на дъното.
Ако има лимит за 70 градуса може да го пробваш. При мен беше 90 градуса лимита да си пусне вентилатора, и предвид че на 105 изгасва процесора - никак не ме възбуди. Сложих си Fan Governor със трипинов вентилатор захранен от кабела на пин ACC12, +И РАДИАТОР на процесора. Смених и големия филтърен кондензатор който беше от сорта на 4800uF/16V със такъв 10000uF/16V на Sanyo по спомен, за аудио усилватели.stefan_law написа: ↑10 Дек 2024 14:30 2. Дано не звучи глупаво, но мултимедията има опция за постоянно включен вентилатор и за включването му при достигане на 70 градуса, ако не бъркам. Въпросът ми е проблем ли е да е постоянно включен вентилаторът и няма ли в кратък период от време да се счупи /вентилаторът/.
Оригиналния вентилатор е някъде из кашона на радиото, логиката на дъното е заобиколена и вентилатора в момента почти не се пуска. На 40+ градуса жега навън и нагрято купе си се надува и се чува леко перката, но ако е изключен звука. Ако нещо върви през тонколоните не се усеща вентилатора. След гимнастиката със радиатора и вентилатора не съм виждал процесора да прехвърля 68 градуса, и това е прясно пусната в нагрято до 60 градуса купе. На разни стрес-тестове с вентилатора през контролерчето успях да я нагрея максимум до 76 градуса.
Безспорното е че вентилатор работещ непрекъснато, дори и на ниски обороти ще се износи по-бързо от такъв който се пуска инцидентно. Но при високия лимит на пускане рискуваш да се отлепи процесора от спойките, или вентилатора да не смогне да го удържи в будна кома и да прегори от температурата.
Избирай си дали да смениш вентилатор след примерно 2 години за не-повече от 10-15 лева, или да си купиш дъно (ако все още има) за 80-90% от цената на радиото. Или ново радио...
Нямам еднозначен отговор - там си е до твоята преценка. Вентилатора е евтин, дъното никак не е.
Всичките тези неща предполагам че колегата ти ги каза по телефона, като се чухте?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Ное 2024 22:44
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Корола Версо
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
До mapamop
Колега, много благодаря за включването, но все едно на чужд език ми пишеш. Истината е, че съм технически неграмотен и от горе написаното разбрах следното:
1 . Че е добре да си проверя кабела - дали е включен добре и евентуално да си купя нов, защото този, който съм получил с мултимедията не е качествен. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е НЕЩО ОТ НАСТРОЙКИТЕ ДА Е ПРОБЛЕМЪТ С ФЛАШКАТА, че се налага да се рестартира всеки път, за да разпознае флашката?
2. Да си пусна вентилатора да работи постоянно, което е по-добрия вариант, за да не прегрее мултимедията. Въпросът ми е в случай, че спре да работи - как ще разбера, за да сменя вентилатора? Какви са индикациите или признаците, че вентилаторът е за смяна?
Мултимедията е Junsun V1 Pro 6 RAM, 128 GB, 1,6 Ghz. https://www.aliexpress.com/item/1005006 ... 1802EBrj8M
Колега, много благодаря за включването, но все едно на чужд език ми пишеш. Истината е, че съм технически неграмотен и от горе написаното разбрах следното:
1 . Че е добре да си проверя кабела - дали е включен добре и евентуално да си купя нов, защото този, който съм получил с мултимедията не е качествен. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е НЕЩО ОТ НАСТРОЙКИТЕ ДА Е ПРОБЛЕМЪТ С ФЛАШКАТА, че се налага да се рестартира всеки път, за да разпознае флашката?
2. Да си пусна вентилатора да работи постоянно, което е по-добрия вариант, за да не прегрее мултимедията. Въпросът ми е в случай, че спре да работи - как ще разбера, за да сменя вентилатора? Какви са индикациите или признаците, че вентилаторът е за смяна?
Мултимедията е Junsun V1 Pro 6 RAM, 128 GB, 1,6 Ghz. https://www.aliexpress.com/item/1005006 ... 1802EBrj8M
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
По-скоро не.stefan_law написа: ↑10 Дек 2024 23:27 1 . Че е добре да си проверя кабела - дали е включен добре и евентуално да си купя нов, защото този, който съм получил с мултимедията не е качествен. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е НЕЩО ОТ НАСТРОЙКИТЕ ДА Е ПРОБЛЕМЪТ С ФЛАШКАТА, че се налага да се рестартира всеки път, за да разпознае флашката?
---
Нека го направим по-простичко, като започнем от неинвазивните проби:
- Намери си друга флашка. Желателно е нова. Ако издебнеш на Метро има съвсем прилични такива на Kingston или Sandisk, които често ги намалят като цена или ги пускат на "2в1 оферта".
- Форматирай я в радиото, в режим "Преносимо Хранилище" (ако ти предложи такава опция, по подразбиране е този режим обикновено).
- Постави на нея примерно само 3-4 музикални файла, но не повече от 10-20. Без да я форматираш на компютъра!
----> Провери дали ще има промяна в поведението на същия USB порт. Ако пак не работи стабилно, пробвай на друг(ите) порт(ове), ако има. Докладваш резултата, за да го мислим за по-нататък.
От снимките виждам да има само 1 USB порт? Повече ли са, или не са? На моето радио по спомен мисля да бяха 4-5, но е друга марка, с друг процесор, и е на съвсем различна цена.
Когато му се износи лагера/лагеровката ще го чуеш - започва да стърже и логично че не е наред, предвид променения работен шум.stefan_law написа: ↑10 Дек 2024 23:27 Да си пусна вентилатора да работи постоянно, което е по-добрия вариант, за да не прегрее мултимедията. Въпросът ми е в случай, че спре да работи - как ще разбера, за да сменя вентилатора? Какви са индикациите или признаците, че вентилаторът е за смяна?
--
Пусни го от настройките да работи преди процесора да е достигнал температура от 70 градуса.
Покарай със пуснат Интернет към радиото и пусната навигация, когато си на по-дълъг от "градски" маршрут. Виж дали оборотите на вентилатора ще се вдигат градивно във времето, със покачването на температурата. Подозирам че нищо не е направено в радиото по въпроса, и вентилатора ще вие на пълни обороти. Но може и жълтите мизерници да са си свършили като свят работата. Докладвай какъв е резултата - досега от всичките сблъсъци със китайската овча мисъл, или не е имало вентилатор, или е нагласен да се пуска директно на 90 градуса. Тези 70 градуса, и настройката за постоянно включен са новост за мен.
Алтернативно може да подгрееш процесора със тази програмка, и да следиш променя ли се звука на вентилатора:
https://play.google.com/store/apps/deta ... ottlebench
Ако я пуснеш е желателно да си следиш температурата на процесора примерно със CPU-Z:
https://play.google.com/store/apps/deta ... puid.cpu_z
* Като цяло температури над 80-85 градуса са неприятни, над 90-95 са нездравословни за техниката. Внимавай за температурите, защото първата програмка успява да изтормози и нагрее качествено процесора за кратко време.
---> "Снасяш" резултата пак тук, за да го мислим по-нататък.
Редакция:
Ето ти снимка как изглежда "голата" дънна платка на радиото. Предвид наличието само на малката мизерна пластинка посредата върху чиповете, изобщо не съм превъзбуден от гледката....
- Прикачени файлове
-
- IMG-20210928-WA0001.jpg (179.31 KiB) Преглеждано 7542 пъти
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 29 Яну 2024 18:47
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Авенсис
- Благодарил/а: 2 пъти
Навигация - системи,модули,карти,телефони,POI,SpeedCams...
Здравейте и аз съм с Авенсис т27 края на 2011 с оригинална камера съм не разбрах от схемата от каде подавате 12в. към трансформатора и от там 6 волта в медията ли влиза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта