Здравейте,
Имам следния проблем наглася климатроник а на 22 градуса, духа топло 30-40 секунди после духа хладно, увеличавам на 25 градуса топло после хладно и така до 30 градуса. Глася на HI тогава духа топло постоянно. Клапата и моторчето работят и се движат коректно. Не мога да влезна на самодиагностика. Колата е Toyota Corolla verso 1.8 , 10.2005 г. бензин газ. Ако някой може да помогне ще бъда благодарен.
Corolla Verso E121 2005 - Климатроникът духа топло 30-40 секунди после духа хладно
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21 Ное 2024 20:26
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Toyota Corolla verso 1.8
Corolla Verso E121 2005 - Климатроникът духа топло 30-40 секунди после духа хладно
Последно промяна от Akima на 01 Апр 2025 14:44, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Климатроник
Казвате, че духа хладно, и това е нормално ако е достигната температурата.. Каква е температурата в района на термодатчика в купето в дадените моменти?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Климатроник
Коментирано е в темата ми за клатещите обороти на Авенсиса.
В програмата на климатичния компютър има заложени цикли на изсушаване на купето. Факт е че примерно през 5-10 минути моята я усещам как спира топлия поток и за около минута тръгва студ от централните въздуховоди.
Ако е изключен компресора няма (как) да го прави.
Вариант е и да е зацапан с прахоляк датчика за температурата на купето. Трябва да е зад една решетка в долната част на таблото, някъде около ключа за запалването или старт бутона. Издухва се с компресор. По желание и със контактен спрей и компресор.
Датчика реално мисля да беше един термистор в пластмасова рамка.
Ако е ровено под таблото може и да е разместен. Стига се лесно като се свали радиото и климатичния компютър с дисплея.
В програмата на климатичния компютър има заложени цикли на изсушаване на купето. Факт е че примерно през 5-10 минути моята я усещам как спира топлия поток и за около минута тръгва студ от централните въздуховоди.
Ако е изключен компресора няма (как) да го прави.
Вариант е и да е зацапан с прахоляк датчика за температурата на купето. Трябва да е зад една решетка в долната част на таблото, някъде около ключа за запалването или старт бутона. Издухва се с компресор. По желание и със контактен спрей и компресор.
Датчика реално мисля да беше един термистор в пластмасова рамка.
Ако е ровено под таблото може и да е разместен. Стига се лесно като се свали радиото и климатичния компютър с дисплея.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта