Ами това е решението... И затова 'му казваш' кой датчик на коя позиция се намира


Мнение от slowtraveler » 31 Окт 2024 13:35
Ами това е решението... И затова 'му казваш' кой датчик на коя позиция се намира
slowtraveler
Мнение от celeron_7000 » 01 Ное 2024 00:16
Не мисля, че при произведените за Европа го има. Но може и аз да не съм го октрил.
celeron_7000
Мнение от zorbata » 01 Ное 2024 18:35
Да не сте го открили.
zorbata
Мнение от celeron_7000 » 01 Ное 2024 23:10
celeron_7000
Мнение от zorbata » 02 Ное 2024 19:46
Сигурно са различни ръководствата. Моята е 09/2023 но е PHEV.
zorbata
Мнение от TATI » 09 Ное 2024 16:36
TATI
Мнение от mapamop » 09 Ное 2024 17:31
Плаче за кастриране на разни системи....
mapamop
Мнение от slowtraveler » 09 Ное 2024 19:10
slowtraveler
Мнение от mapamop » 09 Ное 2024 19:15
Струват пари. Откачения кабел за безполезната система, която само светва без никакви детайли на таблото, е безплатен. Ако показваше в кой датчик е проблемната област щеше да си струва в моите очи. Във вида ѝ само с една червена лампа си е кастриране, защото не си струва парите и усилията за подръжка на това недоразумение.
mapamop
Мнение от TATI » 09 Ное 2024 19:30
TATI
Мнение от slowtraveler » 10 Ное 2024 07:15
Ще сменяш датчиците един по един, при условие, че всички би трябвало да са от една серия, и батериите им да имат еднакъв живот?
slowtraveler
Мнение от gena_bs » 10 Ное 2024 07:39
gena_bs
Мнение от slowtraveler » 10 Ное 2024 07:43
slowtraveler
Мнение от WoLF » 10 Ное 2024 12:38
С датчиците мерят оборотите на гумата и ако тя спада спада и диаметъра ѝ и от там засича промяната в оборотите. Система въведена от Мерцедес преди да се родя
WoLF
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта