Toyota corolla японска сглобка
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Тук в Русе до сега съм имал щастието да видя една единствена такава и наистина не забелязах някакви проблеми. Все пак ме интерисува дали антикорозионната защита е на нужото ниво или само отбий номер. Мисля че точно ти беще писал в някоя от секциите на този форум за королата ти от 2004 г. че където я драснеш и на втория месец избивала ръжда ?
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Не съобразих, че в Русе не се срещат много Короли. Никога не съм ходил в Русе.krasikalchev написа:Тук в Русе до сега съм имал щастието да видя една единствена такава и наистина не забелязах някакви проблеми.
Всеки ден в София виждам множество Короли и затова си помислих, че се правиш на "паднал от небето".
При Корола 1999 г. (японска сглобка) нямам ръжда, но не съм имал удари. Ръжда ще избие след време по металната маска под предните фарове. Сега забелязвам само нищожни петънца корозия на места, където боята е паднала от удрящи се остри камъчета. Явно са икономисали обработката срещу корозия за тази ламарина. По предния капак ситуацията е подобна, но следите от камъчетата са по-незначителни.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Последен съвет:krasikalchev написа:Пследна молба - ако може кажете няколко думи и за антикорозионното покритие и устойчивостта на купето на ръждата. Знам че е ...
Купи си средностатистическата некатастрофирала Корола 1997-1999 год японска сглобка и се радвай на машината.
По-нататък може да смениш колата с Корола Е12 с четири еърбега заради по-добрите резултати на краш-тест.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Фев 2007 12:33
- Местоположение: София
моето дете е 4Е FE '99, ок. 90 коня съм ги докарал, и трябва да ти кажа че в двигателя има много душа, не се притеснявай. По магистралата си карам средно с 160, ама и до 190 съм я набримчвал:) нямаш ядове. Колкото до ръждата, и там нямаш проблем, от опит ти казвам, че раждясва само ако я удариш и я зае*еш известно време. Иначе няма мърдане. Колата е страхотна , взимай си!
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Благодарско doggy_real,
вече нямам никакви съмнения относно 1,3 мотора. В момента просто следя всички обяви в mobile.bg. Имам също възможност да ми доставят автомобилчето и от Нюрнберг Germany - един познат има автокъща тук в Русе и ходи почти всяка седмица до там. Ти твоята от къде я взе и за какви парици ако не е тайна? В момента има две в мобиле - то за 5000 и 5100 - мисля че цената е супер но за съжаление са с 3 врати а ние сме 3 членно семейство с тенденция скоро да станем и 4 членно. Така че по отношение на купето ще гледам да е по възможност хечбек с 5 врати. И едно въпросче леко в стани от темата - считате ли че ако автомобила се кара само на метан или пропан пробега между две смени на маслото може да е по-дълuг при равни други условия, в предвид по-малкия нагар който се образува при експлоатацията на автомобила с такива горива? И последно ако някой е карал с Liqui Molly моля да изкаже личните си впечътления?
Благодаря предварително
Поздрав
вече нямам никакви съмнения относно 1,3 мотора. В момента просто следя всички обяви в mobile.bg. Имам също възможност да ми доставят автомобилчето и от Нюрнберг Germany - един познат има автокъща тук в Русе и ходи почти всяка седмица до там. Ти твоята от къде я взе и за какви парици ако не е тайна? В момента има две в мобиле - то за 5000 и 5100 - мисля че цената е супер но за съжаление са с 3 врати а ние сме 3 членно семейство с тенденция скоро да станем и 4 членно. Така че по отношение на купето ще гледам да е по възможност хечбек с 5 врати. И едно въпросче леко в стани от темата - считате ли че ако автомобила се кара само на метан или пропан пробега между две смени на маслото може да е по-дълuг при равни други условия, в предвид по-малкия нагар който се образува при експлоатацията на автомобила с такива горива? И последно ако някой е карал с Liqui Molly моля да изкаже личните си впечътления?
Благодаря предварително
Поздрав
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Hi sluchaen_fen,
не съм много съгласен с тази максима но това е друга тема.
Между другото считам че по отношение на горивата продавани в BG единствено метана не е менте, т.е. качеството му е същото както да речем в западна Европа. Тук в Русе например от няколко години можеш да заредиш единствено румънски пропан-бутан, който е много по- лош в сравнение с продавания по другите краища на страната. За бензина да не говорим.
не съм много съгласен с тази максима но това е друга тема.
Между другото считам че по отношение на горивата продавани в BG единствено метана не е менте, т.е. качеството му е същото както да речем в западна Европа. Тук в Русе например от няколко години можеш да заредиш единствено румънски пропан-бутан, който е много по- лош в сравнение с продавания по другите краища на страната. За бензина да не говорим.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Фев 2007 12:33
- Местоположение: София
Въпрос относно производството
На 1 черна табелка на шофьорската врата пише разни букви. Оттам как мога да разбера къде ми е сглобявана колата? На едното е W994, другото е NDE120L-........, другото е e11*20017 и под него има SB1KC28EX. Та кое да гледам или ако на някой му е ясно от тия кодове кое е, да ми напише, че ме човърка мисълта, че попаднах на Турска сглобка на Корола 1.4 дизел-автомат, от миналия 19-ти Декември. Благодаря ви предварително!
Re: Въпрос относно производството
Nomerut na ramata e SB1KC28EX, t.e. tova e anglijska sglobka!triforce написа:На 1 черна табелка на шофьорската врата пише разни букви. Оттам как мога да разбера къде ми е сглобявана колата? На едното е W994, другото е NDE120L-........, другото е e11*20017 и под него има SB1KC28EX. Та кое да гледам или ако на някой му е ясно от тия кодове кое е, да ми напише, че ме човърка мисълта, че попаднах на Турска сглобка на Корола 1.4 дизел-автомат, от миналия 19-ти Декември. Благодаря ви предварително!
Благодаря
Благодаря много. Вече съм спокоен. Усъмних се, защото отзад имаше на 5-тата врата 2 капачета, дето ме нервиха как дрънчат. Ама вчера им прекарах малко изолирбан (да са в тон) и сега всичко (уж) е наред. Има разни дребни забележки, дето много ме дразнят. Може би повече хечбек няма да си взема. При возенето отзад се чува шумът от въртенето на гумите при по-бърза скорост, което при седаните не се чува (ако не са лада или някой боклук). А какво ще стане ако сменя оригиналните 195/60/15 гуми с 195/65/15 ? А в момента съм със 185/65/15 зимни и май ми гори повече :(
Re: Благодаря
Нали знаеш колега, всеки има своите си предпочитания... Аз за себе си смятам, че хечбек-а е много по-практичен от седана и дребните дразнещи шумове не са болка за умиране!... Пространството, което се отваря обаче при вдигане нагоре на петата врата позволява транспортирането на високи предмети, които не биха могли да се поберат дори и в комби! .... Освен това самата линия на лифтбек-а за мен е по-хубава от тази на седана-а!triforce написа:... Може би повече хечбек няма да си взема...(

Последно промяна от ToyotaFan на 06 Дек 2007 10:49, променено общо 1 път.
Ами в VW форума (в които до скоро се подвизавах заради голфа, който притежавах) Лики Моли е много хвалено масло, защото е евтино и качествено. Но нямам лични впечатления от него. За голфа предпочитах Motul, защото единствено те предлагат полусинтентика 15W50, а по принцип 15w-- в България има само минерално.krasikalchev написа: И последно ако някой е карал с Liqui Molly моля да изкаже личните си впечътления?
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта