Манипулация от удар или друго
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Манипулация от удар или друго
Имам предвид напред, към фара.
Не разбрах тази кола твоя ли е вече или обмисляш покупката й?
Ако е второто, по-добре я пропусни!
Не разбрах тази кола твоя ли е вече или обмисляш покупката й?
Ако е второто, по-добре я пропусни!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 02 Окт 2024 19:26
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Манипулация от удар или друго
Моя е. Колата е първоначално купена от тойота българия на 67 000 км и със сервизна история (само масло и филтри за толкова). Затова и я взех аз по-късно, като очаквах да има удар, понеже не е карана
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Манипулация от удар или друго
Излиза, че си 3-ти собственик. Така ли е?
Искам да те "успокоя", че фактът, че преди ХХ години е обслужвана от оторизиран сервиз, при това у нас, нищо не ти гарантира.
Достатъчно силен страничен удар в калника. В коя част точно и под какъв ъгъл от снимките и без оригиналния не може да се разбере.
Вероятно и най-малко джантата също е пострадала.
Направи си проверка на сходимост. При съмнения и на геометрията на купето.
Няма начин при смяната на калника и подкалника да не са развивани минимум двата болта, държащи най-външната част.
При по-силен удар може да има и други поражения по окачването от тази страна.
Успех!
Искам да те "успокоя", че фактът, че преди ХХ години е обслужвана от оторизиран сервиз, при това у нас, нищо не ти гарантира.
Достатъчно силен страничен удар в калника. В коя част точно и под какъв ъгъл от снимките и без оригиналния не може да се разбере.
Вероятно и най-малко джантата също е пострадала.
Направи си проверка на сходимост. При съмнения и на геометрията на купето.
Няма начин при смяната на калника и подкалника да не са развивани минимум двата болта, държащи най-външната част.
При по-силен удар може да има и други поражения по окачването от тази страна.
Успех!
- zorbata
- Мнения: 335
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Манипулация от удар или друго
Добре де, а не може ли някой да е разлял някаква химия и тя да е набръчкала боята(или там каквото е). И отдолу всичко да си е ОК.
caryЦар
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Манипулация от удар или друго
Не.
Заводският херметик би трябвало да е химически устойчив. Боята и лака щяха да се олющят, но такива следи поне аз не виждам на снимките.
Баш само на това място бая зор ще видиш да разлееш нещо. Най-малкото кабелите и уплътненията над него щяха да са заминали безвъзвратно.
Като добавим сменения калник (дано да е с оригинален!) - вероятността е под 0!
Заводският херметик би трябвало да е химически устойчив. Боята и лака щяха да се олющят, но такива следи поне аз не виждам на снимките.
Баш само на това място бая зор ще видиш да разлееш нещо. Най-малкото кабелите и уплътненията над него щяха да са заминали безвъзвратно.
Като добавим сменения калник (дано да е с оригинален!) - вероятността е под 0!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Манипулация от удар или друго
Ударена е отпред във фара. Или са сменяли парче от хоризонталния панел, или цялото това парче от снимката. И са маскирали заварките. Въпросите са едрото желязо долу вдясно на снимката пипано ли е, и дали е/не е криво то. Моста се хваща по спомен зад него, "бомбето" на макферсона може и да не е криво. Но от механичната деформация реброто на купето може да е скъсано някъде или да е тръгнала корозия поне вътре в него. И се проверява със фенерче и сваляне на напречната греда и бронята - за час работа. Ако е криво вътре ще му личи кривината в кухината. Предвид че са направили помиярско изпълнение със мъзгоча, вероятно не са си играли да вадят мотора навън. И не са взели мерки за ръждата. А тая част си е важна, защото крепи мотора и поема енергията на челния удар, за да я отведе назад до багажника и да счупи задното стъкло.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 02 Окт 2024 19:26
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Манипулация от удар или друго
Резултатите от сходимост. Не съм свалял още бронята, но на око не изглежда да е засегната или да са пипани болтове.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Манипулация от удар или друго
Калникът няма как да се демонтира, без да се свали бронята.
Тия съкращения на български на мен нищо не ми говорят.
Изключително важен е патернът (шаблонът), при който се прави измерването. Трябва да е за точният модел, MY на автомобила.
Според него се определят и граничните стойности на сходимостта.
Освен това те зависят от параметрите на джантите, гумите и налягането в тях. Отделно от калибровката на съответния стенд.
Тия съкращения на български на мен нищо не ми говорят.
Изключително важен е патернът (шаблонът), при който се прави измерването. Трябва да е за точният модел, MY на автомобила.
Според него се определят и граничните стойности на сходимостта.
Освен това те зависят от параметрите на джантите, гумите и налягането в тях. Отделно от калибровката на съответния стенд.
► Виж съдържание
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 02 Окт 2024 19:26
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Манипулация от удар или друго
Сервизът е 6плюс с 3D стенд - https://6xxxx.xx/. Момчето каза, че стойностите с много малко се разминавали и съответно са регулирани. Остава купето за по-нататък да се видиgena_bs написа: ↑05 Окт 2024 17:53 Калникът няма как да се демонтира, без да се свали бронята.
Тия съкращения на български на мен нищо не ми говорят.
Изключително важен е патернът (шаблонът), при който се прави измерването. Трябва да е за точният модел, MY на автомобила.
Според него се определят и граничните стойности на сходимостта.
Освен това те зависят от параметрите на джантите, гумите и налягането в тях. Отделно от калибровката на съответния стенд.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Манипулация от удар или друго
Не познавам работата на този сервиз.
Има достатъчно теория, обяснена на сайта им разбираемо.
Ама като видях клипа на Филип и ми мина ентусиазма да се задълбавам подробно.
Забравих, че на автомобили 4х4, които излизат от завода с 4 еднакви по размер, марка и модел гуми, трябва да са с такива.
Не само при регулировка на сходимостта.
Карай си колата и си свиркай. Ако има проблем, той ще излезе във вид на неравномерно износени гуми.
Ще ти носи колата в някаква посока или други проблеми.
Има достатъчно теория, обяснена на сайта им разбираемо.
Ама като видях клипа на Филип и ми мина ентусиазма да се задълбавам подробно.

Забравих, че на автомобили 4х4, които излизат от завода с 4 еднакви по размер, марка и модел гуми, трябва да са с такива.
Не само при регулировка на сходимостта.
Карай си колата и си свиркай. Ако има проблем, той ще излезе във вид на неравномерно износени гуми.
Ще ти носи колата в някаква посока или други проблеми.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта