Колеги, четете си инструкциите!Имам Ярис 1.3 ММТ ОТ 12. 2008.Два пъти прерових упътването и никъде не видях указание за исключване на "Неутрална" освен при палене!Напротив,дори е казано без нужда да не се бърникат скоростите.Това което забелязах е,че при спиране на светофар и напълно натисната спирачка/по инструкция/се усеща леко увеличаване на оборотите за момент и скоростния лост потреперва-което е признак,че ск. кутия е отцепена!Отделно съм питал дилърите вТойота-Бургас/защото от там я купих/ по въпроса и те ми потвърдиха гореспоменатото!Джамбазов написа:И какво казаха в тойота? ММТ не е автоматична кутия а механична. Кара се като механична. Когато е на светофар и не е изключена все едно сте отпуснали съединителя в момент на тръгване когато мотора започва да се товари и държите спирачката. То и механичната кутия може да се кара така, въпросът е колко време. И не е проблема в купуването, ами в излишния разход и времето в бокса.Extravaganza написа:Няма никакви грижи, аз карам ММТ, питала съм в тойота...
няма страшно, карайте ги тия таратайки, кат се строшат ще си купим нови laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Как карате с ММТ
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Мар 2009 07:17
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Мар 2009 07:17
- Местоположение: Варна
Имам YARIS 2008 MMT. Мога да кажа, че:
1. в сервиза 2 пъти актуализираха позицията на съединителя.
2. в ръководството никъде не е споменато, че трябва да се изключва от скорост на светофар, но
3. след последното актуализиране съм карал 10000 км със изключване на всяко спиране и
4. пак се появява проблемът с ниските предавки.
5. държи дълго на първа скорост, после на 2-ра скорост и преминава от 2-ра директно на 4-та при тръгване.
6. В движение (с около 15-20km/h) преминава на първа скорост
7. при включване на режим "manual" не ми позволява да премина на втора преди да достигна 15km/h незнайно защо - явно е дело на някой ГЕНИАЛЕН програмист от тойота
8. така че нито да я караш на ръчно, нито на "easy"
9. от двата сервиза на toyota в София не получих никакво съдействие а напротив - отнасят се все едно съм в сервиз на Москвич по времето на "комунизма", дори успяха да ме заплашат с цените на съединителните дискове
10. съветвам всички , които са се насочили към кола с MMT да се откажат.
11. гаранцията изтече и смятам да се обръщам вече към институциите за защита на потребителите
12. време е Toyota да сменят FIRMWARE-ът на MMT защото проблема е софтуерен а не механичен
1. в сервиза 2 пъти актуализираха позицията на съединителя.
2. в ръководството никъде не е споменато, че трябва да се изключва от скорост на светофар, но
3. след последното актуализиране съм карал 10000 км със изключване на всяко спиране и
4. пак се появява проблемът с ниските предавки.
5. държи дълго на първа скорост, после на 2-ра скорост и преминава от 2-ра директно на 4-та при тръгване.
6. В движение (с около 15-20km/h) преминава на първа скорост
7. при включване на режим "manual" не ми позволява да премина на втора преди да достигна 15km/h незнайно защо - явно е дело на някой ГЕНИАЛЕН програмист от тойота
8. така че нито да я караш на ръчно, нито на "easy"
9. от двата сервиза на toyota в София не получих никакво съдействие а напротив - отнасят се все едно съм в сервиз на Москвич по времето на "комунизма", дори успяха да ме заплашат с цените на съединителните дискове
10. съветвам всички , които са се насочили към кола с MMT да се откажат.
11. гаранцията изтече и смятам да се обръщам вече към институциите за защита на потребителите
12. време е Toyota да сменят FIRMWARE-ът на MMT защото проблема е софтуерен а не механичен
абе тоя скоростен лост не е никакъв скоростен лост - тва е просто джойстик, който е електронно свързан , а реалния скоростен лост го управлява въпросната електроника - така че потреперване при него нищо не означавасеща леко увеличаване на оборотите за момент и скоростния лост потреперва-което е признак,че ск. кутия е отцепена!

Как карате с ММТ
Колеги, здравейте.
Предстои ми покупка на първа Тойота и предложението е Аурис 2012, 1.6, 132 коня на 250 000 км. с MMT кутия.
От изчетеното дотук яко се наплаших, но все пак въпросът ми е: ако е изкарала тая кутия 250 000 км. има ли щанс да е от сполучливите?
Предстои ми покупка на първа Тойота и предложението е Аурис 2012, 1.6, 132 коня на 250 000 км. с MMT кутия.
От изчетеното дотук яко се наплаших, но все пак въпросът ми е: ако е изкарала тая кутия 250 000 км. има ли щанс да е от сполучливите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта