Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Да забравих да откача клемата преди свалянето на дебитомера ,сега ще я откача да видим какво ще стане .
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 07 Май 2021 09:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T27
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Стига да не е била на контакт и се внимава, не вярвам да е било проблем, поне при мене нямаше проблем като ги чистих и не съм разкачал акумулатор.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Електрически е малко вероятно да се появи проблем. Но идеята на свалената клема е веднъж за безопасност, и втори път да се изтрие временната памет на горивния компютър, за да се предизвика нова калибрация на дросела и датчиците му, и да се намери новата калибрация на дебитомера.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Авг 2024 17:22
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Avensis t27 3zr-fae
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Здравейте! Нов съм във форума и благодаря за приема! Понеже имам същата кола, със същия проблем, но моята няма газ, а е само на бензин, и придърпването го има от 1200-1500 оборота, между 1-ва и 2-ра и 2-ра и 3-та е най-осезателно. Понякога при спускане по наклон, без газ, колата също придърпва. Описаните процедури от колегата tarator по почистване на дроселовата клапа и адаптиране са извършени, но промяна няма. Сменени са:
- запалителни свещи;
- запалителни бобини;
- MAV сензор;
- MAP сензор;
- сондата преди катализатора;
- проверени са соленоидните клапани на VVTI;
- почистен е PCV клапана;
- подменена е също и дроселовата клапа.
Но проблемът си остана. Моля, ако има решение на проблема, да го споделите. Благодаря!
- запалителни свещи;
- запалителни бобини;
- MAV сензор;
- MAP сензор;
- сондата преди катализатора;
- проверени са соленоидните клапани на VVTI;
- почистен е PCV клапана;
- подменена е също и дроселовата клапа.
Но проблемът си остана. Моля, ако има решение на проблема, да го споделите. Благодаря!
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
На какви реални или нереални километри и години е тая кола?
Хубаво че сте сменили една камара периферия на мотора, но защо и после като я закачите на диагностика и живи данни има ли промяна в показателите на мотора?
Класиката е да смуче паразитен въздух през гумените съединения, които никой не пипа и гледа, а те са вече на меду 6 и 15 години. И са от "еко" материали, и стареят и деградират по-бързо.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Мерете налягане на рейла ,може сондата в резервоара да е проблемна ,паразитен въздух след дебитомера също може да бърка сместа.Правена ли е диагностика на тази кола ,и защо си сменял толкова работещи части?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Авг 2024 17:22
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Avensis t27 3zr-fae
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Благодаря за бързия отговор! Колата е Avensis, 2010, бензин 2.0 Valvematic 3zr-fae. Пропуснал съм да изброя и смяна на гарнитурата на колекторните тръби и гарнитура на дроселовата клапа. Колата на скоро беше на диагностика в оторизиран сервиз на Тойота и там не откриха нищо, освен ленива ламбда сонда след катализатора.
* Колата по километраж е на 220000
* Колата по километраж е на 220000
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Въпроса беше дали някой погледна живите данни на двигателя, както е описано в сервизното ръководство. "Няма грешки" е гавра със собственика на колата.
След като са открили мързелива втора сонда, сменена ли е или не? Писахте за първата, но не и за втората...
Симтома на паразитен въздух е че късия трим никога не слиза на загрял двигател, на празен ход на минусови стойности. Но това се гледа на графиката му. В нормално работещ мотор обикновено на всеки 3-4 промени в стойността поне 1 до 2 са съсминусов знак. Липсата на всякакви минусови стойности навява идеята че компютъра добавя гориво да компенсира паразитния въздух, отчетен от първата сонда (от там и плюсова стойност).
Маркучите на клапаните за картерна вентилация, вентилацията на резервоара, между мотора и серво усилвател, между капака на клапаните и вх. Колектор някой погледна ли ги?
След като са открили мързелива втора сонда, сменена ли е или не? Писахте за първата, но не и за втората...
Симтома на паразитен въздух е че късия трим никога не слиза на загрял двигател, на празен ход на минусови стойности. Но това се гледа на графиката му. В нормално работещ мотор обикновено на всеки 3-4 промени в стойността поне 1 до 2 са съсминусов знак. Липсата на всякакви минусови стойности навява идеята че компютъра добавя гориво да компенсира паразитния въздух, отчетен от първата сонда (от там и плюсова стойност).
Маркучите на клапаните за картерна вентилация, вентилацията на резервоара, между мотора и серво усилвател, между капака на клапаните и вх. Колектор някой погледна ли ги?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Авг 2024 17:22
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Avensis t27 3zr-fae
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Налягането на бензиновата помпа,и налягането в рейла за едно и също ли става въпрос ?
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Помпата се мери ,дали дава номинално налягане но се мери на входа на рейката защото там е важно .Ако трябва да е 6 бара /примерно/ а дава 4-5 значи накъде има проблем .Дали задръстен филтър ,дали сондата .
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Авг 2024 17:22
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Avensis t27 3zr-fae
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Проверявано е за паразитен въздух със димогенератор - няма. Дългият трим е в -4,56 на загрял мотор, късият трим варира от 1,56 до 4.56. Това е, след като колата е карана. След половин час работа на място дългият минава в 1,56, а късият варира от 1,56 -0,78
---
Точно там мерих налягането на помпата,преди рейла 3,4 бара,счита се за нормално.
---
Точно там мерих налягането на помпата,преди рейла 3,4 бара,счита се за нормално.
Последно промяна от blade79 на 01 Сеп 2024 19:23, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Авг 2024 17:22
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Avensis t27 3zr-fae
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Със приложение за телефона car scanner и със техстриим,едни и същи стойности.Със техстрима имаш повече възможности.
Последно промяна от blade79 на 01 Сеп 2024 23:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
Това придърпване се получава около 1500 оборота като върнеш педала на газта и след това го натиснеш?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Авг 2024 17:22
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Avensis t27 3zr-fae
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Придърпване в ниските обороти Авенсис т27 2.0i
При натискане на газта се замисля и сецва от веднъж,ако натиснш педала по леко придърпва няколко пъти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта