

От най-дълбоките камъни, размер 27 за гедоре, по-дългия удължител от гедорето и тресчотката от гедорето. Основата му е мека и се криви лесно - трябва да се подпре и да се внимава с напреженията. Мисля че ми се търкаляше поне един из гаража някъде....
Имате неработещ жизненоважен за системата предпазен елемент (при измерено свръхналягане от тоя датчик системата се гаси за да не гръмнат тръби и/или маркучи). Как очаквате да се пусне климатика при сериозна авария в системата?TARANTULA96 написа: ↑22 Мар 2023 13:33 перката не върти при включен климатроник освен грешката 23 възможно ли да няма фреон и заради това да не се пуска перката
Моторче на клапата за студения въздух. За профилактика е.
Кажи му да се застреля със интерпретациите на конструкцията на немските автомобили, върху японските. Няма такъв клапан, или поне не е там.
Като махнете "кутията на жабката" във долния ляв ъгъл на отвора ѝ има моторче с което климатика я управлява/движи. Сваля се това моторче отваря се и се смазва с бяла грес (примерно). Има поне 3-4 теми за това как се прави "пред блока" и става за около час примерно.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта