Гена е писател, Гена не е читател. Китайци са... От що-годе приемливото китайско качество. Не крият че са китайци по спомен.
Ако ще чакам "доказан специалист" 10 дни, и да набия разход за 700 километра за това, разходите за труда и горивото нали се сещаш че ще наближат цената на почти всичко да сменя и да си реша проблема. Ползвай я малко тая глава да мислиш трезво, а не само да си носиш шапката на нея.
Сервизното ръководство съм го чел за разлика от теб. Симптома е че налягането на фреона отчетено от датчика е на около 90-95% от референтото в сервизното. Какво повече ще направи майстора ти от това да измери налягането, да погледне че стрелките на манометрите не пулсират, и налягането не е в норми?
И след това да започне със смяната на компресор заради клапана, TXV клапана и дехидратора поне?
Отговорите ги оставям на теб, и не държа да каляш и тая тема с клипчета на руски, и разни абстрактни мисловни напъни. Просто си далеч от действителността.