Всеки сам преценява, не виждам смисъл да правим сметката на някой друг. Това, което за нас е смислено, за някой друг би било пълна лудост.
Моя праг на търпимост за ремонти независимо от годината и марката е нисък => карам предимно дърти кочини. Има хора, които много си харесват 10-15 годишните немските коли и не им пречи да дават по 7-8к за голямо обслужване. Въпрос на мироглед.
Проблем със CVT кутия
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем със CVT кутия
И както се написа - всеки сам си преценява.
Имам приятел, който кара Пасат Б5.5. Преди половин година "обслужи" автомобила си почти от-до, което му излезе около 150% от пазарната му цена. И какво от това? Човека си разчита на колата, харесва си я, кара си я и пак идваме - всеки сам си преценява.
Ако да кажем на приятеля ти ремонта на кутията му струва 50% от цената на колата, какво ще направи? Ако реши да я продаде със счупена кутия колко пари ще може да ѝ вземе? След това колко пари ще трябва да даде за алтернативен автомобил, ако иска да си запази съотношението на комфорт-вървене на въпросния автомобил? А ще има ли гаранция на кутията на подобен автомобил, че ако не в момента на покупката дори, то след 2 месеца няма да е в същата позиция? И накрая - всеки сам си преценя.
И спекулирам - на въпросната кутия клапанното тяло се маха във всеки един квартален сервиз за има-няма 200 лв. След това ремонт, връщане и масло, то може да дойде точно на цената, която е платила колежката за "ремонт/труд", гарнитури и масло на Тойотата - без да се пипа нищо друго по кутията. Демек при Мерцедеса получаваш повече от колкото на колежката нейната кутия, защото тя е платила само отваряне и затваряне на кутията (за едни и същи пари), където при Мерцедеса ще има извършен ремонт на даден компонент. Или ето, на Мерцедеса цената на ремонта може да излезе дори по-евтино.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Проблем със CVT кутия
Комшията с MB разсъждава по стандартния за прекупвач метод. Сещате се какъв. Но това си е негово мнение, което аз не споделям.
Знам за всякакви хора и вложения не 150 за 20 годишен автомобил, ами е достигнал цената на 3-4 годишен модел на на марката.
Познавам и такива, които вместо да сменят 4 гуми или спирачки, продават автомобила! Така на 2 години карат не нов, но друг, който няма текущи проблеми. Без значение на марка и години.
Да не цапаме повече темата, че стана вече за общи приказки!
Знам за всякакви хора и вложения не 150 за 20 годишен автомобил, ами е достигнал цената на 3-4 годишен модел на на марката.
Познавам и такива, които вместо да сменят 4 гуми или спирачки, продават автомобила! Така на 2 години карат не нов, но друг, който няма текущи проблеми. Без значение на марка и години.
Да не цапаме повече темата, че стана вече за общи приказки!
- gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Проблем със CVT кутия
Ееее, то ако не я оцапате темата, няма да спите спокойно! 2 стр. бля бля, после търсачката не работила. И в другата тема за CVT, Мерцедес разисквате. Те нямат ли си форум, там да ги дъвчете?
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем със CVT кутия
Много е убит и за нищо не става.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bien и 4 госта