
Няма специални магични присадки в ОЕ моторните масла автопроизводителите задават определени параметри по ACEA,API ,ILSAC и те самите имат определени изисквания ....long life бля бля .
На трансмисионни обаче съм срещал....Ивайло Димов написа: ↑09 Юли 2024 12:51 Няма специални магични присадки в ОЕ моторните масла автопроизводителите
Корола бензин след 2013, т.е. от 2014 /до 2018?/ трябва да е само 1ZR-FAE, т.е. както на предходния 1ZR-FE - multi-point fuel injection system, четейки гугъл, но ето факт, ТМ предлагат Toyota PFE 5/30 за интервал 15 000 км.Ивайло Димов написа: ↑09 Юли 2024 12:51 Акл тая Корола е с директно впръскване има резонза масло ACEA C2/C3.Но на колегата равката е MPI дюзи.
Фордовите масла за ръчни кутии по някаква причина са с особен състав, за Toyota WS ATF-а има легенди за някакви митични съставки, макар че силно се съмнявам да има такиваslowtraveler написа: ↑09 Юли 2024 14:13На трансмисионни обаче съм срещал....Ивайло Димов написа: ↑09 Юли 2024 12:51 Няма специални магични присадки в ОЕ моторните масла автопроизводителите
Пращал съм на приятели с немски премиуми - "закърпват" си убитите АСК с него.
Имах предвид друго - за конкретна марка автомобил трансмисионното масло в диференциалите трябва или да е ОЕМ, или да си купиш ОЕМ присадката, която да добавиш към стандартно одобрено като спецификации масло'...
Хаха, интересно. Закърпват успешно?
Много подобно е на Dexron VI, но не е същото, лично мнение е, че са неофициално взаимозаменяеми.
За момента 3 от 3 АСК с производител, различен от АЙСИН работят с 90% съдържание на ATF WS.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта