MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Akima
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Petar555 » 14 Юни 2024 21:28
Със сигурност няма да навреди. Това може да се опита.The_legend написа: ↑14 Юни 2024 19:31 Petar555, Благодаря за категоричното "Не", а обезвъздушаване били подобрило леко приплъзване на съединител след 2000 оборота
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Petar555
Митхат
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Petar555 » 15 Юни 2024 08:12
За "актуализация" не знам, но преобучаване на скоростната кутия - категорично не. Ходът на съединителя ще се коригира сам след обезвъздушаването.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Petar555
Митхат
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Petar555 » 15 Юни 2024 09:11
Има три вида инициализация:
Те се правят в случаите на подмяна (демонтаж и монтаж) на съответните резервни части, посочени в таблицата.
Когато не сменят части, ИНИЦИАЛИЗАЦИЯ НЕ СЕ ПРАВИ!
- Screenshot_20240615-083224~2.png (137.33 KiB) Преглеждано 10211 пъти
Когато не сменят части, ИНИЦИАЛИЗАЦИЯ НЕ СЕ ПРАВИ!
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Petar555
- Митхат
- Мнения: 3828
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Митхат » 15 Юни 2024 09:21
Ами след обезвъздушаването без обучение,когато се променят двете точки на ко ше стане.
99.9% от случаите когато правите " обезвъздушаване"просто нямате въздух е системата,а имате износени и зле работещи карантии в хидравличният цилиндър.Няма оригинални ремонтни комплекти.
Просто свалете отидете при някой който произвежда гумени пръстени и уплътнения и си поръчайте ако няма нещо готово от нещо друго.
Тогава ще видите разликата в работата на това малко по добро замислено нещо.
99.9% от случаите когато правите " обезвъздушаване"просто нямате въздух е системата,а имате износени и зле работещи карантии в хидравличният цилиндър.Няма оригинални ремонтни комплекти.
Просто свалете отидете при някой който произвежда гумени пръстени и уплътнения и си поръчайте ако няма нещо готово от нещо друго.
Тогава ще видите разликата в работата на това малко по добро замислено нещо.
Последно промяна от Митхат на 15 Юни 2024 09:32, променено общо 1 път.
Митхат
Petar555
Митхат
Petar555
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от slowtraveler » 15 Юни 2024 11:14
Не виждам нищо чудно в това системата да може да се самообучава и да е нужна инициализация само при по-капитални смени на части или подмяна на сензор...
Значително по-сложната автоматична кутия се самообучаваше като изредиш предавките до горе и ги върнеш до долу при съвсем спокойно каране - за да 'хване' момента и темпото на зацепването на всеки от петте фрикциона (съединителя)... Еднократно... От там нататък - тя активно си следеше и актуализираше тези параметри и толкова...
П.С. за пореден път призовавам да се спазва добрият тон, и да се обърне внимание на раздела - ТЕХНИЧЕСКИ
Значително по-сложната автоматична кутия се самообучаваше като изредиш предавките до горе и ги върнеш до долу при съвсем спокойно каране - за да 'хване' момента и темпото на зацепването на всеки от петте фрикциона (съединителя)... Еднократно... От там нататък - тя активно си следеше и актуализираше тези параметри и толкова...
П.С. за пореден път призовавам да се спазва добрият тон, и да се обърне внимание на раздела - ТЕХНИЧЕСКИ

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Akima
- Akima
- Мнения: 7449
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 99 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Akima » 17 Дек 2024 15:16
! | Съобщение от: Akima |
В духа на коледните празници и след месеци почивка темата е отключена - нека не страдат повече клетниците с ММТ. Моля да си помагате културно. Не ме разочаровайте. |
Akima
Проблем с MMT трансмисия на Toyota Auris 2009
Мнение от nh99 » 17 Дек 2024 15:18
Проблем с MMT трансмисия на Toyota Auris 2009
Здравейте.
Търся човек в Пловдив, който разбира и може да ми помогне.
Проблема, който се появи е стандартния - изведнъж трансмисията спира да работи, появява се червеното назъбено колело на таблото, както и N, който премигва. Реално проблема го имаше от миналата година. Правеше го от време на време, като след изчакване няколко минути при загасен двигател се оправяше, и така до февруари месец тази година, когато вече зачестя проблема и колата беше закарана в Тойота Пазарджик, където казаха след диагностика, че съдинителя е за смяна. Смениха го заедно със следните неща: моторче скорости, лагер съединител, като във фактурата е записано също винт[TOY], щипка, обезмаслител. След този ремонт колата се караше без проблем до началото на декември месец. Преди малко повече от една седмица проблема се появи отново, пак в трафика, но този път отне повече време да тръгне пак след изключен двигател - около 20-30 минути. В крайна сметка успях да се прибера, като оставих колата за 3-4 дни да стои без да я карам, също така бях махнал минусовата клема за около 10 минути след като се прибрах, а в понеделник си запазих час пак в Тойота Пазарджик. Проблема се появи в събота в вечерта на 07.12, а часа при тях беше на 11.12 Сряда. Успях да я закарам без проблем. След диагностика казаха, че сензора за задна скорост е за смяна, като имаше и други грешки, включително и P0810. Нищо обаче не казаха за тази грешка. Прикачвам и грешките от диагностиката. След това една седмица нямаше проблем, но тази неделя преди два дни пак се появи точно до вкъщи, като за щастие тъкмо успях да в паркирам. Изключих и след 2-3 минути оак я запалих, проблем нямаше за момента. След това не я карах чак до днес, в рамките на около 20 минути нямаше проблем, но след това пак се появи, като след 15 мин чакане и пробване тръгна. Така до след 10 мин по-късно, когато пак се появи и вече реших да се обадя на пътна помощ и да закарат колата в Тойота Пазарджик за да им я оставя да в гледат колкото е нужно.
Въпроса е, че това, което казват постоянно казват, че ако доагностика покаже нещо, тогава могат да гледат и т.н.
Странното беше също, че въпреки че P0810 се появи при диагностиката миналата седмица не казаха нищо, а сега като ги питах твърдят, че трябва да се видят различни неща, защото и те няма как да знаят и т.н.
Въпроса е, че не знам дали въобще ще могат нещо да направят, затова търся човек в Пловдив, който може адекватно да ми съдейства. Колата лично аз я карам от август месец, преди това баща ми я караше. Казвам го, тъй като преди да се появи този проблем при мен, не бях запознат с тази трансмисия и грешки.
Ще съм благодарен ако мога получа насоки и съдействие.
Здравейте.
Търся човек в Пловдив, който разбира и може да ми помогне.
Проблема, който се появи е стандартния - изведнъж трансмисията спира да работи, появява се червеното назъбено колело на таблото, както и N, който премигва. Реално проблема го имаше от миналата година. Правеше го от време на време, като след изчакване няколко минути при загасен двигател се оправяше, и така до февруари месец тази година, когато вече зачестя проблема и колата беше закарана в Тойота Пазарджик, където казаха след диагностика, че съдинителя е за смяна. Смениха го заедно със следните неща: моторче скорости, лагер съединител, като във фактурата е записано също винт[TOY], щипка, обезмаслител. След този ремонт колата се караше без проблем до началото на декември месец. Преди малко повече от една седмица проблема се появи отново, пак в трафика, но този път отне повече време да тръгне пак след изключен двигател - около 20-30 минути. В крайна сметка успях да се прибера, като оставих колата за 3-4 дни да стои без да я карам, също така бях махнал минусовата клема за около 10 минути след като се прибрах, а в понеделник си запазих час пак в Тойота Пазарджик. Проблема се появи в събота в вечерта на 07.12, а часа при тях беше на 11.12 Сряда. Успях да я закарам без проблем. След диагностика казаха, че сензора за задна скорост е за смяна, като имаше и други грешки, включително и P0810. Нищо обаче не казаха за тази грешка. Прикачвам и грешките от диагностиката. След това една седмица нямаше проблем, но тази неделя преди два дни пак се появи точно до вкъщи, като за щастие тъкмо успях да в паркирам. Изключих и след 2-3 минути оак я запалих, проблем нямаше за момента. След това не я карах чак до днес, в рамките на около 20 минути нямаше проблем, но след това пак се появи, като след 15 мин чакане и пробване тръгна. Така до след 10 мин по-късно, когато пак се появи и вече реших да се обадя на пътна помощ и да закарат колата в Тойота Пазарджик за да им я оставя да в гледат колкото е нужно.
Въпроса е, че това, което казват постоянно казват, че ако доагностика покаже нещо, тогава могат да гледат и т.н.
Странното беше също, че въпреки че P0810 се появи при диагностиката миналата седмица не казаха нищо, а сега като ги питах твърдят, че трябва да се видят различни неща, защото и те няма как да знаят и т.н.
Въпроса е, че не знам дали въобще ще могат нещо да направят, затова търся човек в Пловдив, който може адекватно да ми съдейства. Колата лично аз я карам от август месец, преди това баща ми я караше. Казвам го, тъй като преди да се появи този проблем при мен, не бях запознат с тази трансмисия и грешки.
Ще съм благодарен ако мога получа насоки и съдействие.
- Прикачени файлове
-
- D9467198-9520-403E-99B9-A86C79466EFC.jpeg (1.12 MiB) Преглеждано 6401 пъти
Последно промяна от Akima на 17 Дек 2024 15:28, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
nh99
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от nh99 » 17 Дек 2024 17:14
Забравих да спомена също така, че при първия път, в който се появи проблема този месец (на 07.12), докато бях откачил клемата и чаках да мине време, дочух някакъв странен звук някъде зад резервоара за маслото, изпращам линк към видео, което съм направил и се чува този звук. Не знам дали нещо общо, но все пак да съм сигурен.
nh99
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост