Проблем със CVT кутия
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Проблем със CVT кутия
А някъде прочете ли че всички трябва да изкарат милион? Автомобил без история, с върнати 150 - 200 хиляди и почваме с глобалните изводи. Ако е теглил кораб отзад? Или гарсониера из планините? Да не говорим че такива постове с нищо не помагат на клетника който дали е бил подлъган или сам се е опитал да надскочи сянката си, трябва някак да излезе от това положение.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем със CVT кутия
Цената на нови агрегати винаги е безумие. Без значение кой е производителят. Още повече като сравняваш цената с овехтяването на колата във времето.
Намери си кола за 2000 лв. и попитай колко му струва новия двигател от дилъра, ако може да ти го предложи.
Джемини парите ги нямат за нищо. Казали са сумата ей така, колкото да откажат колегата. Пък ако се навие кой бяга от едни бързи 6-9к лева печалба от ден работа.

Така, че не е виновна кутията сама по себе си. Други са факторите. Като например:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=38769&start=30
Като прочетеш хората какви оферти приемат и се съгласяват, лошо може да ти стане. Ама ако нямаш техническите възможности да си го направиш сам, плащаш по някакви измислени (за мен) оферти. Ето за някаква смяна на маслото хората дават по 600-800 лв.
Аз си смених маслото на скоростите на Мерцедеса. Дадох 230 лв. В Джемини, а явно и в Тойота искат 3-на цена. И какво би следвало - смяната на масло на Мерцедес излиза на 1/3 цена в сравнение на Корола. Ами не, не е коректно така да се гледат на нещата. Затова са важни детайлите и т.н. Но за ремонт на автомат, най-вероятно един лагер 7-10к, това е ненормално.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Проблем със CVT кутия
Интересно защо винаги, като се касае за ремонт на възЪл на Тойота се започва с размишленията, че била милионник, че теглила покъщнина и подобни глупости, ами ако нееее? А ти откъде знаеш дали е връщана? Моята не е връщана и ми из..ра едно л..но на главата, нали са надеждни, навъртат милион км без проблем? Или и ти , като Лексотаня почнА да вадиш от 9 дола вода, вместо да се каже, че просто кутиите им са дефектни и ненадеждни, а ремонтите са убииствено скъпи - може пък да са я ползвали на някое летище да тегли Боинг 747 няколко години до стоянките и от това да се е износила?мехаННика написа: ↑06 Юни 2024 10:27 А някъде прочете ли че всички трябва да изкарат милион? Автомобил без история, с върнати 150 - 200 хиляди и почваме с глобалните изводи. Ако е теглил кораб отзад? Или гарсониера из планините? Да не говорим че такива постове с нищо не помагат на клетника който дали е бил подлъган или сам се е опитал да надскочи сянката си, трябва някак да излезе от това положение.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Проблем със CVT кутия
По темата към авторката:
Пробвай тук, тъпото е, че са ти далеч, но нищо не пречи да попиташ, за тия и специално ртемонтите им съм чувал добри отзиви.
https://www.facebook.com/midavto/?locale=bg_BG
Въпреки, че винаги могат да се издънят, попитай дали дават гаранция за ремонта също?
Пробвай тук, тъпото е, че са ти далеч, но нищо не пречи да попиташ, за тия и специално ртемонтите им съм чувал добри отзиви.
https://www.facebook.com/midavto/?locale=bg_BG
Въпреки, че винаги могат да се издънят, попитай дали дават гаранция за ремонта също?
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Проблем със CVT кутия
Дефектното ще се прояви и отстрани докато автомобила е в гаранция. Оттам нататък експлоатацията и обслужването определят в огромна степен кое колко ще изкара. И тъй като никой не знае нищо и за двете, то всякакви гръмки изказвания са много меко казано, неуместни.
- gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Проблем със CVT кутия
Значи казваш живот на CVT 150 000 км. Пък тойота дават гаранция 200 000 км. Излиза, че сменят всички кутии по гаранция при посочения от теб пробег. Щеше се разчуе ако е така. Има една тема в руския форум на версо за кутиите. Карат си хората по 300 000 без проблеми, сменят си маслото редовно и не съм видял нещо драматично да пишат за CVT.
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем със CVT кутия
В последните години всичко е много здраво или много чупливо според начина на експлоатация... Замислете се - можете да 'запалите' и чисто нов съединител и да го бракувате...
Познаването на техниката в детайли спомага за избягване на грешки в експлоатацията (или поне - приемане на информирано решение за риска от дадени грешки), но хората все повече се приучват да са 'експлоатанти', без да разбират как работи даден механизъм и да се грижат за него... И да - има 'по-капризни' агрегати, които изискват повече внимание...
Относно цената - зависи от много фактори... В 'предишната ми работа' съм се правил много 'учудващи оферти', но когато срещу теб има специалист - обяснението е по-лесно... Например защо смяна на 1м тръба може да струва десетки или стотици хиляди $... Ами просто е - изчисляваш и какво е нужно да направиш за да достигнеш до тръбата, а не само цената на материала...
Така при цена на материала например 100$ наистина може да се получи крайна оферта над х1000...
Относно изчисление на цената на нов агрегат - да, това е напълно нормално за такива основни агрегати... На производителя не му пука, че автомобилът ти е стар - той ти продава чисто нов агрегат...
Да, цената за ск.кутия малко ме учудва, защото сменях на служебния бус двигател.. Бусът (Пежо) го бяхме взели за малко над 12х.лв на около 4г... Просто бе търкалян и пооправен... След година и нещо експлоатация се оказа, че все пак при удара е усукал блока и почнаха проблемите... За да ги решим веднъж завинаги и бусът да се експлоатира безпроблемно по-нататък поръчах нов двигател... Струваше по памет нещо около 9х.лв необорудван (без горивна система и навесни агрегати)... Чисто нов, със заводска гаранция... Та общо взето - след това години не сме имали проблеми... След промяна на бизнеса шофьорът, който го караше, си го взе за своя нов бизнес и продължава да го кара...
Познаването на техниката в детайли спомага за избягване на грешки в експлоатацията (или поне - приемане на информирано решение за риска от дадени грешки), но хората все повече се приучват да са 'експлоатанти', без да разбират как работи даден механизъм и да се грижат за него... И да - има 'по-капризни' агрегати, които изискват повече внимание...
Относно цената - зависи от много фактори... В 'предишната ми работа' съм се правил много 'учудващи оферти', но когато срещу теб има специалист - обяснението е по-лесно... Например защо смяна на 1м тръба може да струва десетки или стотици хиляди $... Ами просто е - изчисляваш и какво е нужно да направиш за да достигнеш до тръбата, а не само цената на материала...
Така при цена на материала например 100$ наистина може да се получи крайна оферта над х1000...
Относно изчисление на цената на нов агрегат - да, това е напълно нормално за такива основни агрегати... На производителя не му пука, че автомобилът ти е стар - той ти продава чисто нов агрегат...
Да, цената за ск.кутия малко ме учудва, защото сменях на служебния бус двигател.. Бусът (Пежо) го бяхме взели за малко над 12х.лв на около 4г... Просто бе търкалян и пооправен... След година и нещо експлоатация се оказа, че все пак при удара е усукал блока и почнаха проблемите... За да ги решим веднъж завинаги и бусът да се експлоатира безпроблемно по-нататък поръчах нов двигател... Струваше по памет нещо около 9х.лв необорудван (без горивна система и навесни агрегати)... Чисто нов, със заводска гаранция... Та общо взето - след това години не сме имали проблеми... След промяна на бизнеса шофьорът, който го караше, си го взе за своя нов бизнес и продължава да го кара...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Проблем със CVT кутия
Мисля е ясно това - цената на колата е овехтяла с времето, но на новата резервна част не и е съвсем нормално на кола 60к лв нова да ѝ струва скоростната кутия 10к, примерно 




- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем със CVT кутия
Честно казано - не знам как е разпределението на разходите по агрегатите на автомобила, но предполагам при стандартен автомобил скоростна кутия + двигател да е около и над 50% от себестойността... Просто това са сложните агрегати, изискващи сложно металолеене, фина металообработка на качествени стомани, алуминий и т.н.. Също така отнемащи доста време за сглобяването на многото им части и т.н.,
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 28 Май 2024 22:10
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav 4 2016 2.i
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Проблем със CVT кутия
На 11.06. ще оставя колата в Джемини за диагностика и ще ги помоля да ми напишат предложение за ремонт. Ще видим, дали ще потвърдят проблем с лагер в скоростната кутия и ще видя тези 7000лв.-10000лв какво ще обхващат като ремонт. Ще снимам в групата предложението.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Проблем със CVT кутия
Аз лично не виждам нищо нередно в това да се случи да дефектира скоростна кутия, пък дори и на сравнително "нов" автомобил (на ок. 150к. км, ако въобще са реални.....). Масов ли е дефектът- не! Това е от значение. Ма било Тойота.. . е и? Случва се, също така както и при редица други производители може да се случи и се случва , дори при премиума. Пък дори и да струва толкова пари за смяна. Ами, както каза Слоу не веднъж- ключов възел е, струва пари, още повече, че предатавителството ти продава НОВ агрегат, ами колко да струва? А колко си мислите, че би струвала една ДСГ кутия на един Голф? А дали пък и тя не се чупи? Ами може.....Стига с тези безмислени дискусии и разпалване на спорове. Който иска намира начина и си прави кутията, който иска и има пари я сменя с нова или сменя колата . Който пък е недоволен от бранда, продава Тойотата, забравя за случая и готово. Не виждам проблема
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Проблем със CVT кутия
Това, дали е масов дефектът може да се твърди само след правилно събрани статистически данни.
За брой продадени от конкретен автомобил, двигател, мощност и т.н.
Производителите, дори да ги притежават, посмъртно доброволно няма да ги предоставят в свободен достъп!
А принудително става чрез съда, след като започнат дела и се изплащат огромни обезщетения. В страните, където имат поне малко по-добре действаща съдебна и наказателна система. В сравнение с нашата пародия...
Достатъчно е да се погледнат глобалните отзивни (сервизни) кампании, за да си направим правилните изводи.
Пожелавам успех с диагностиката на автомобила!
Стискам палци да се разминете възможно най-евтино!
И задължително оформяйте официално всички документи - сервизна поръчка, опис на проблемите, резултати от диагностика, препоръки за смяна/ремонт на части/възли. Имам предвид на бланка на юридическото лице, с имена на приемчик, сервизен техник, подписи, печати на фирмата и прочие.
Както и финансовите документи - касов бон и/ или фактура.
За да спите спокойно, просто.
Още веднъж - успех!
За брой продадени от конкретен автомобил, двигател, мощност и т.н.
Производителите, дори да ги притежават, посмъртно доброволно няма да ги предоставят в свободен достъп!
А принудително става чрез съда, след като започнат дела и се изплащат огромни обезщетения. В страните, където имат поне малко по-добре действаща съдебна и наказателна система. В сравнение с нашата пародия...
Достатъчно е да се погледнат глобалните отзивни (сервизни) кампании, за да си направим правилните изводи.
Пожелавам успех с диагностиката на автомобила!
Стискам палци да се разминете възможно най-евтино!
И задължително оформяйте официално всички документи - сервизна поръчка, опис на проблемите, резултати от диагностика, препоръки за смяна/ремонт на части/възли. Имам предвид на бланка на юридическото лице, с имена на приемчик, сервизен техник, подписи, печати на фирмата и прочие.
Както и финансовите документи - касов бон и/ или фактура.
За да спите спокойно, просто.
Още веднъж - успех!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Проблем със CVT кутия
Ама разбира се, никакви драми няма, случва се, много ясно, не е масов дефект -който му не Аресва, у лево.Съгласен съм напълно.
Голф никога не са имали претенциЙ за надеждност спрямо Тойота.
А пък , който не харесва бранда да продава - както аз в случая.Няма драми, всичко е точно.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Проблем със CVT кутия
Така и така си оправил всичко на равчето, за какво ще го продаваш?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Проблем със CVT кутия
Вече сядам в него, само ако имам преходи ПОД 10км, седи в гараж и заобикалям гаража от 100метра и се псувам, не ме кефи тая кола - следващия който я вземе дано и се кефи, аз сгреших с нея от четене по форуми ( не, че форумите с ами виновни разбира се) и линкове разни как били номер едно по надеждност - може но аз измъкнАх късата клечка и от трите най-дългия.
Както и да е да не спамя темата на колежката, дано мине на нормални цени с ремонта.
Както и да е да не спамя темата на колежката, дано мине на нормални цени с ремонта.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта