Непрофесионално и надменно отношение
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от SKY BLU » 04 Юни 2024 11:16
SKY BLU
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от slowtraveler » 04 Юни 2024 21:00
Вероятно сте очаквали да се свържете с голяма фирма, с любезна секретарка и т.н... Ако имате такова желание - официалните сервизи имат такива, но вероятно цената няма да Ви хареса...
Ако 'и сам войнът е войн', и си е изцапал в момента ръцете в масло, как мислите - дали има време за дълги и обширни разговори?
До момента доста пъти съм ползвал услугите на Люцкан...
Никога не съм бързал 'с незабавен отговор' просто защото знам от личен опит как се работи при такива условия.
Подавам запитване, и обикновено вечерта получавам обратна информация дали може да бъде доставена дадена част, при какви условия (цена, срок) и т.н.. И след това нещата се случват... Защото фирмата няма склад със затворени хиляди левове за части. А доставя частите по заявка, което позволява и ниската цена.. Но си има и негативите - доставката отнема време.
До това доколко за оригинални - ами това, което съм поръчвал си е било оригинално. Ако искам заместител - и за такива неща сме се договаряли... И да - за някои неща директно получавам информация, че не може да достави и с това въпросът е решен...
Така, че предполагам мнението е било писано под афект... Но предполагам доста от колегите, ползвали услугите на Геомоторс ще потвърдят думите ми, че са доволни от услугата.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от TATI » 04 Юни 2024 21:52
До момента не е имало момент, в който да се усъмня в качеството на частите.
Да, налагало ми се е да чакам доставка, но това никога не е било проблем.
Тези дни пак ще поръчвам части и знам, че пак ще чакам, но бърза работа нямам, защото знам кога ще са ми нужни и ги поръчвам предварително, като отчитам и евентуалното време на доставка.
Пресен пример - преди около 10 години си поръчах комплект водачи за спирачните апарати. Е, тази година смених предните. Догодина може да дойде реда и на задните

Вярно, не се обаждам по телефона, а му пиша ЛС, тук във форума и той ми връща когато има време и информация, но не съм чакал повече от ден за отговор.
Ако трябва да съм честен и аз не се представям като ми се обаждат клиентите и със сигурност си казват същото и за мен, ама няма пълно щастие.
П.П. Преди китайската кихавица нещата бяха ясни и всичко имаше. За жалост, след нея всичко се промени и не само в сферата на авточастите. Лично аз чаках едни комуникационни оборудвания година и три месеца, а не беше нещо извънземно (три суича)
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- WoLF
- Мнения: 3470
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 706 пъти
- Получена благодарност: 278 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от WoLF » 04 Юни 2024 22:37



Надявам се ще опитате друг канал за комуникация с по-голяма успеваемост




WoLF
- mapamop
- Мнения: 5223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от mapamop » 04 Юни 2024 23:06
Имам усещането че се премълчават куп въпроси с очевиден отговор, и се преекспонира нервната реакция.
Колко са оригинални или фалшиви частите не мога да кажа. При мен са идвали винаги със стикерите и опаковките на Тойота. И те са били еднакви, за разлика от "оригиналните" бензинови дюзи от eBay, с които се сдобих наскоро. Това което съм купил за оригинално винаги е паснало на мястото си и не съм го сменил втори път. За разлика от прехвалените битак-марки, на които "супер здравите" части са изкарали максимум 2 години.
Всеки си има своят "кисел ден" и не е изключено да се е случило точно на вас. Предвид изписването на думичката "hibrid" може и да е имало твърде много несвързани въпроси или такива с очевиден отговор. И е последвала реакция.
По отношението на чакането за части ... Чакам ги и си планирам чакането. Ако не ми се чака, понеже "искам само да проверя нещо" - отивам на близкия магазин за авточасти, купувам си най-евтината част за експеримента и си начесвам крастата. После или връщам сваления детайл, или си чакам истинският от Геомоторс. Имам около мен още 2 канала за ОЕМ части, но последно разликата между цената на Геомоторс и другите ми канали беше 100 лева за вентилатора на парното в купето. Предни опори на макферсона 2 броя щяха да ми излязат със 90 лева отгоре, въпреки куриера от Варна.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
- Митхат
- Мнения: 3829
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от Митхат » 05 Юни 2024 07:55
Митхат
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от r34c7 » 05 Юни 2024 11:26
Не го познавам.

Параход 3.2 -

r34c7
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от gena_bs » 05 Юни 2024 13:08
Само на мен ли се струва странно, че на потребител с общо 2 две мнения във форума за 6 месеца, второто е негативно?
Май наистина трябва да има цензура във форума!
gena_bs
- mapamop
- Мнения: 5223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от mapamop » 05 Юни 2024 13:44
До оня ден ревахте че май имало ...
В крайна сметка това че потребителя има 2 мнения, не го прави по-малко или повече капризен, и възпален от "липса на достатъчно внимание". Едното и другото нямат пряка връзка.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от gena_bs » 05 Юни 2024 16:49
2.Във форума има ограничения за брой мнения, отнасящо се до изпращане на ЛС.
Както и за публикуване на обяви в раздел продава. И не само в този форум.
3.Защо ще се позволява на някой новорегистрирал се да плюе по друг участник във форума?
При това без никакви доказателства.
Не познавам колегата и не съм ползвал услугите му. Даже не знам какво предлага.
gena_bs
- mapamop
- Мнения: 5223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от mapamop » 05 Юни 2024 17:41
Простия отговор е: Защото е възпален.
Малко по-дългия отговор е: Защото е възпален от неочаквано за него отношение.
Още по-дългия отговор е: Защото е възпален от насрещната реакция, която не е свикнал да получава, въпреки поведението му.
Във първия пост са спестени ужасно много дребни нюанси и подробности за ситуацията, които са предизвикали "надменното отношение". Не защитавам и не плюя никоя от страните "защото не са ми братя". Но факта е че е имало стресова ситуация. А цитирания отговор:
Се предполага че е имало въпрос(и) предизвикали въпросният отговор.
Лично съм го занимавал тоя човек със празни заявки, за части които са се оказали безумно скъпи, и не е имало такива отговори. За мен това означава пе формата, броят или самите въпроси са прелели някакви граници, за да свърши търпението. Но пак казвам - липсват много подробности, които променят развитието на ситуацията. Без тях не може да кажем кой е крив и кой е прав.
Мисля че темата е за приключване. В крайна сметка никоя от двете страни не изказа последващо мнение. А през това време дефакто я вкарахме във режим на офтопик, със камара абстракции.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от gena_bs » 05 Юни 2024 18:05
Във всички форуми е пълно с такива еднократни обвинения и словоизлияния. Особено пък в разделите за платени обяви, сервизи и т.н.
Пускат си негативния коментар и после - тишина!
Аз няма право и не искам да осъждам никого!
Просто смятам, че трябва да има някакво "отсяване" на подобни изпълнения във форума.
Съгласен съм с теб - темата е за ключ!
gena_bs
- ufer
- Мнения: 2817
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от ufer » 05 Юни 2024 19:00

ufer
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Непрофесионално и надменно отношение
Мнение от slowtraveler » 05 Юни 2024 20:49
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 10 Сеп 2019 13:13
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota rav4
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка с екипа на форума
Мнение от Emo74 » 07 Юни 2024 21:20
Пазарувам от него,от близо 4 години,коректен е бил до сега,но ако му зададеш някой въпрос,в отговора има някаква нотка на заяждане.Последната поръчка,беше семеринг задна полуоска,оказа се сгрешен.Колата стоя още 1 ден на подемника,докато намерим някакъв семеринг.(неоригинален) ,дано изкара повече време.Междувременно поръчах и един от Тм ауто ,който дойде след 3 дни,да си го имам за резерва.Снимах му ги и му писах,че неговия е сгрешен.Отговора беше "ОК"
Не съм искал да ми връща пари,беше някакви 10-15лв.Можеше,поне едно "Съжалявам" да каже.Все пак съм му клиент от години,.Той си е пуснал обява във форумите.
Emo74
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Hursa и 4 госта