Не съм съгласен с max-2...
Искрено би ме учудило официален сервиз да има проблеми с нови автомобили заради това, че са налели масло по спецификация...
Вероятно някой си е прикривал задника, или са решили 'да успокоят' клиентите че са взели мерки за нещо, в което съвсем не е била причината за проблема...
Като се замисля - почти на всеки автомобил съм сменял марките масла, които съм наливал през годините... И на Авенсиса след като запече маслени сегменти на 30х.км... Да, проблемът не бе в маслото, а в заводски дефект, ама след ремонта смених марката масло за всеки случай (май бях минал на Кастрол)... И да - докато установят реалният проблем, се чуваха приказки, че в Тойота наливат калпаво масло
Напълно съм съгласен с Двигателист - изправен двигател няма да има каквито и да е терминални проблеми независимо каква марка масло му налееш, стига да е по спецификация...
Ако двигателят е износен - тогава колкото и да обвиняваш марката масло - няма да ти ремонтира или 'спаси' двигателя

П.с. Като се замисля през колко марки масла е минал Кашкая, дето не се слави със здравина или пък дългоходовият му двигател да е 'вечен... Кашкая вече подмина 17 години, като сериозна част бе с изключително неприятна за техниката експлоатация - рядко шофиране на кратки разстояния... Сипвал съм му и LongLife масла по него време, защото ги сменях на 2г... Та казвате - ако съм сипвал 'специалната марка масло' ще издържи 30г без ремонт? Ами съмнява ме
