Защото може лоша връзка да кара алтернатора са прави някакви пикове в напрежението (на времето шофьорите на автобусите в предприятието, в което работих, се бяха научили да изгарят апаратурата ни за следене, ползвайки точно тези хватки с акумулатора

Ще има регистрирани грешки на диагностиката, за пре/под-напрежение по системата. Ако е закачана на диагностика, мисля че щяха да ги видят. Или надценявам колегите...slowtraveler написа: ↑20 Май 2024 21:12 да изгарят апаратурата ни за следене, ползвайки точно тези хватки с акумулатора
Не заслепяват повече от които и да е други крушки, а за да не заслепяват LED светлини в рефлекторен фар следните условия трябва да са изпълнени:mapamop написа: ↑20 Май 2024 20:27И вероятно ще си един от многото, на които ще си пробвам дългите които по принцип не ползвам - дразнят много и си ги пазя за подходящи хора. Не е въпроса да виждаш само ти, защото като заслепиш насрещния камион или доста по-едър автомобил, трудно ще те изстържат от ламарините на Яриса.
Може да започнеш с хейта и обясненията, колко не заслепявали диодните крушки във фарове без лупи. Съмнявам се да си разлепял фарове за да ретрофитнеш лупи в тях....
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта