Списък с кодовете за грешки (DTC) за твоя двигател.
https://toyota-club.net/files/techdata/ ... 3zrfae.htm
Общо взето показват това, което вече знаеш - проблем със стартирането и нестабилен празен ход. Нищо конкретно.
Такива плаващи повреди са най-гадни.
Може да има лоша връзка някъде, прекъснат, окислен, протрит проводник.
Ако има някъде блокировка от аларма, имобилайзер се случва същото - завърта за 1-2 секунди и гасне.
Рав4 2016 старт стоп система
gena_bs
ИвайлоД
gena_bs
- mapamop
- Мнения: 5225
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 596 пъти
Рав4 2016 старт стоп система
Мнение от mapamop » 23 Май 2024 23:04
Не го плаши чак толкова дълбоко. Двигателя ще има нестабилен празен ход, и ще се бави със запалването при тривиално зацапан дебитомер, изпускане на вакуум (и поемане на паразитен въздух след дебитомера). И зацапан дросел и .... се започва от по-простите и тривиални неща.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
ИвайлоД
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Рав4 2016 старт стоп система
Мнение от gena_bs » 23 Май 2024 23:15
Вероятно имаш допълнителен имобилайзер и/или аларма някаква. Нямам идея за какво точно е това дистанционно.
Провери напрежението и при нужда смени тази батерия. Трябва да е над 3V, ако е CR2032 или от подобен размер.
А каква е другата, по-малката кутийка?
При това положение започни пробите/ разследването на проблема от тези неща на ключодържателя.
После рови другите, по-сложни. Както правилно отбеляза mapamop.
Ако имаш връзка с продавача/ предишен собственик, попитай за функциите на непознатите дистанционни. И каква е точно процедурата за първоначално стартиране на двигателя?
Провери напрежението и при нужда смени тази батерия. Трябва да е над 3V, ако е CR2032 или от подобен размер.
А каква е другата, по-малката кутийка?
При това положение започни пробите/ разследването на проблема от тези неща на ключодържателя.
После рови другите, по-сложни. Както правилно отбеляза mapamop.
Ако имаш връзка с продавача/ предишен собственик, попитай за функциите на непознатите дистанционни. И каква е точно процедурата за първоначално стартиране на двигателя?
gena_bs
ИвайлоД
- mapamop
- Мнения: 5225
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 596 пъти
Рав4 2016 старт стоп система
Мнение от mapamop » 23 Май 2024 23:30
5 маркуча дросел, дебитомер, гарнитура на входящ колектор и дросел не са ракетна технология и се препипват за 2 часа от аматьор.
4 свещи се сменят за няма и толкова.
Всичко това е тривиално и ще спъва мотора. И трябва да се махне от масата, защото като е препипано се осигурява стабилна основа за другите експерименти.
Някой от майсторите ми беше оставил охлабена гайката на силовия кабел на стартера. Ефекта беше че тая кола един път в месеца нямаше палене, и когато реши палеше с ужасно много въртене. Тук ситуацията е сговнена че компа брои време да тръгне мотора, и предполагам го поразвърта със стартера. Нова гайка М8/М10 струва стотинки.
Като са отстранени тия неща вече може да се рови по инсталацията.
Имах и кипнала маса от минусовата клема към купето, защото някой гений я е измислил да се навива под акумулатора и като тече електролит я сговня.
ИвайлоД, виж ги тия "глупости" преди да си се гмурнал дълбоко. И си извади и зареди акумулатора преди да направиш пробното каране.
4 свещи се сменят за няма и толкова.
Всичко това е тривиално и ще спъва мотора. И трябва да се махне от масата, защото като е препипано се осигурява стабилна основа за другите експерименти.
Някой от майсторите ми беше оставил охлабена гайката на силовия кабел на стартера. Ефекта беше че тая кола един път в месеца нямаше палене, и когато реши палеше с ужасно много въртене. Тук ситуацията е сговнена че компа брои време да тръгне мотора, и предполагам го поразвърта със стартера. Нова гайка М8/М10 струва стотинки.
Като са отстранени тия неща вече може да се рови по инсталацията.
Имах и кипнала маса от минусовата клема към купето, защото някой гений я е измислил да се навива под акумулатора и като тече електролит я сговня.
ИвайлоД, виж ги тия "глупости" преди да си се гмурнал дълбоко. И си извади и зареди акумулатора преди да направиш пробното каране.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 1 гост