Auris HSD E18 1.8 2ZR-FXE 2016 - Грешки C2309, C1241 и U0293 - тракане от мотора ?
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
В офоциалният сервиз на Тойота казаха,че проблем няма.Да чакаме да ескалира.Два пъти я карахме в Тойота Пловдив,те дори не се качиха да усетят проблема.Закачат я на компютъра и нищо не излизало??????
Странно защо ли сега в този официален сервиз (но не на Тойота) излизат грешки?
Не е до сервиза,до човека на който му се занимава е!
Странно защо ли сега в този официален сервиз (но не на Тойота) излизат грешки?
Не е до сервиза,до човека на който му се занимава е!
- gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Ако ви се разхожда до Пазарджик, пробвайте там.
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Ако и в този сервиз не открият нищо,сме решили и до Пазарджик да стигнем
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
За смяната на акумулатор има ли някаква тънкос,която изисква да се извърши в сервиз или може сам да го сменя?
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Може и сам.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Днес сменихме акумулатора с нов и подобрение няма!
И преди и сега като колата е студена и се запали,проблемът започва след около 20-30 мин след като е работила колата.
Следва да отидем да я закачат отново за диагностика,за да видим сега дали ще даде същите грешки и да видим ЕГР-а
И преди и сега като колата е студена и се запали,проблемът започва след около 20-30 мин след като е работила колата.
Следва да отидем да я закачат отново за диагностика,за да видим сега дали ще даде същите грешки и да видим ЕГР-а
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Забелязали ли сте - кога не се случва? (Може би не е от егр - да "придърпва" поради проблем с него, може би, защо обаче да "трака" на "празен ход". Но може и да има обяснение.)
Да не е проблем с регулатора на празния ход. Поради това и прехода да е затормозен.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Не се случва като е студена ,трябва да поработи и измине около 20 км и започва да придърпва.Тракането ескалира когато си на павета и си в трафик с ниска скорост се придвижваш 10-15 км,ей тогава много започва да трака,да присяца.Или на улица с много дупки и трябва да караш с 10 км за да ги заобикаляш или минаваш през тях.
Всеки само предполага какво й е.Като я закачат и отворят капака,огледат,разгледат и като не се види нищо и вдигат раменете.
Всеки само предполага какво й е.Като я закачат и отворят капака,огледат,разгледат и като не се види нищо и вдигат раменете.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Това с дупките,заобикалянето,и лекото каране малко
,дали има и някой друг от мъжки род да покара и да пообясни. 


- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Ако клапаните на двигателя не са с хидравлични повдигачи трябва да се проверят. Възможно е след загряване един или няколко да не затварят добре и от там всичко отива по дяволите.
Carina E 4AFE LB 1992
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
А от друсане да се дооткача някоя хлабава връзка?!
На равно и пак бавно каране как е?




-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Когато двигателя е "студен" - се подава повече "горивна смес". (Да не би датчик, който "подава показания" към регулатора за празен ход да прави недобър контакт - едва ли, но какво друго да се влияе от "друсане". Освен ако "тракането" не е в резултат на вибрации или механичен "твърд" контакт - поради резонанс, който се получава при ниски обороти.)teodora_popova82 написа: ↑21 Мар 2024 16:07 Не се случва като е студена ,трябва да поработи и измине около 20 км и започва да придърпва.Тракането ескалира когато си на павета и си в трафик с ниска скорост се придвижваш 10-15 км,ей тогава много започва да трака,да присяца.Или на улица с много дупки и трябва да караш с 10 км за да ги заобикаляш или минаваш през тях.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
На равно в трафик пак го прави ,но сякаш по рядко.Също понякога и на лек наклон с ниска скорост започва да се задъхва,да се дави,да губи мощност,ако мястото позволява да натисна педала и да поддам газ изчезва,но в трафик като не може да се поддаде повечко газ и се мъчи докато не се включи батерията.
Всеки вече се хваща за главата,нищо не могат да засекат.Утре сме в сервиза да я закачат за диагностика след смяната на акумулатора да видят какво ще покаже.Ще пиша подробности.
А относно тракането което се чува,то е странно,описват го сякаш се чува някъде от дясно и като започне педала при подаване на газ да тресе и започва това тракане или почукване някъде отдолу,сякаш повече от дясно се чува по ясно.Като се отпусне педала и се включи батерията всичко изчезва.
Майсторите,който са се качвали,са усетили това тресене и тракане,но уви всичко уж се проверило и няма нещо нередно
Всеки вече се хваща за главата,нищо не могат да засекат.Утре сме в сервиза да я закачат за диагностика след смяната на акумулатора да видят какво ще покаже.Ще пиша подробности.
А относно тракането което се чува,то е странно,описват го сякаш се чува някъде от дясно и като започне педала при подаване на газ да тресе и започва това тракане или почукване някъде отдолу,сякаш повече от дясно се чува по ясно.Като се отпусне педала и се включи батерията всичко изчезва.
Майсторите,който са се качвали,са усетили това тресене и тракане,но уви всичко уж се проверило и няма нещо нередно
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Проблем при превключване на двигател-Тойота Аурис хибрид 2016
Има вероятност да не достига гориво (да се дави) или да смуче въздух.
За лекия наклон - това при изкачване или при спускане?
По-вероятно е да смуче въздух отнякъде. След въздушния филтър и датчика (MAP или MAF не знам какъв е точно).
Особено, ако има някакви вакуумни маркучи за управление на нещо, каквото и да е, по колата. Особено, ако са с гъвкави прави или Г-образни накрайници. Често стареят и се пукат от страната, до която няма директна видимост и ако не се размърдат, почти не пропускат.
Всеки иска лесни и бързи пари!
На никой не му се занимава да търси даже не сложни повреди, но искащи мислене.
За съответното време може да получи доста повече приходи от смяна на филтри и накладки, примерно.
За лекия наклон - това при изкачване или при спускане?
По-вероятно е да смуче въздух отнякъде. След въздушния филтър и датчика (MAP или MAF не знам какъв е точно).
Особено, ако има някакви вакуумни маркучи за управление на нещо, каквото и да е, по колата. Особено, ако са с гъвкави прави или Г-образни накрайници. Често стареят и се пукат от страната, до която няма директна видимост и ако не се размърдат, почти не пропускат.
Всеки иска лесни и бързи пари!
На никой не му се занимава да търси даже не сложни повреди, но искащи мислене.
За съответното време може да получи доста повече приходи от смяна на филтри и накладки, примерно.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29 Авг 2023 19:25
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Аурис
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта