Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Мар 2024 20:04
- Местоположение: България
- Автомобил: Lexus IS300h f-sport 2018
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Относно окачването, колата е при мен от миналия петък и съм навъртял малко километри(около 600) и още не мога да я усетя напълно, но на първо четене има разлика, като съм на нормален режим на равен път(до колкото може да се каже,че е равен) се усеща леко клатене като в лодка, при включване на S/S+ клатенето осезаемо намаля. И по завоите е доста стабилна, не очаквах автомобил със задно предаване да се усеща толкова стабилно, понеже и се прехвърлих от 5 години шофиране на CT200h , а и предните ми коли са били с предно задвижване и наистина съм приятено изненадан. Предишният собственик дойде с едно BMW X5 2019г. и се движихме с него докато оправим документите и аз и моят приятел усетихме, че вози по-некомфортно от Лексуса, и собственика също потвърди, че Лексуса вози по-комфортно от конкретната X5 (голямо значение отдават и гумите, защото беше с runflat).
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Да, при мен (Luxury Line без адаптивно окачване, води се комфортно, не знам дали има разлика от това на Екзекютив например, но едва ли.....) поклаща лекичко по неравности, но не е нещо дразнещо. За сметка на това пък големи бабуни не усещаш почти в колата. Иначе, даже го бях писал по-нагоре в темата, дори и без адапривното окачване седи в завой страхотно добре. Даже при много агресивно каране, особено, когато съм с летните нископрофилни гуми. Задното предаване, при разпределение на тежестта 50:50, се усеща феноменално добре и прави удоволствие. Определено сполучлив автомобил, особено за цената си, но едва ли ще го видим пак в Европа, за съжаление 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Мар 2024 20:04
- Местоположение: България
- Автомобил: Lexus IS300h f-sport 2018
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Да, определо е уникален автомобил. Отдавна си го бях поставил като цел за следващ автомобил ( много държах да е фейслифт, F-sport, с full лед фаровете, обдухване и Mark&Levinson, другите неща идват като бонус
) , но и се колебаех между IS и NX, но като видях този и се влюбих в него и за момента не съжалявам( единствено тези 2 проблема ако мога така да ги нареча ме дразнят, но ще намеря начин да ги остраня). 


-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Със здраве и безаварийно шофиране! 
Да, F-Sport и Luxury имат доста благинки. И за мен МЛ стереото и климатизираните седалки са направо върха.

Да, F-Sport и Luxury имат доста благинки. И за мен МЛ стереото и климатизираните седалки са направо върха.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Мар 2024 20:04
- Местоположение: България
- Автомобил: Lexus IS300h f-sport 2018
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Напълно съгласен, обаче колкото и странно да звучи МЛ в CT200h ми звучи по-добре от колкото в IS. Баса в CT се усеща по-плътен. Доста си играх с настройките но не можах да го докарам както е в CT (пробвам с един и същ източник на музика). Може би защото купето на CT е по-малко, поне аз така си го обяснявам



-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Да, вероятно е заради това. Аз база за сравнение нямам, но в ISa съм много доволен от МЛ. Не знам с какви източници си пробвал, но откакто съм със Spotify Premium се родих, има огромна разлика от MР3, например. Чел съм, че новите премиум системи били много чувствителни на нискокачествена музика (без да знам ти с какво си пускаш музика), като даже в Spotify не всички песни са с наистина премиум качество и това се усеща осезаемо. Иначе надуй баса, другите честоти ги намали в минус. Настрой лееек баланс назад, така сублууферът се усеща повече. Пусни Surround, мисля е изключен стандартно. Така звучи много добре.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Мар 2024 20:04
- Местоположение: България
- Автомобил: Lexus IS300h f-sport 2018
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
А някакви сервизни кампании минавал ли си, на мен в сряда ми смениха кошницата на горивната помпа.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Мен не са ме викали досега. Това с горивната помпа беше за коли преди 2017г. (ако не се лъжа....). Основно тези преди фейслифта. Моята е 2020
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Мар 2024 20:04
- Местоположение: България
- Автомобил: Lexus IS300h f-sport 2018
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
моята е фейслифт 2018, може да е за конкретни модификации 

-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Колеги, едно въпросче тук в моята тема по повод на хибридната батерия. Днес успях да я разредя до една чертичка (само за втори път откакто я имам колата). Бях в автомивка с валци, които теглят, колата беше на N и се наложи да остане на N, докато ме изтегли, батерията падна и започна да писка, и така около 3 минути консуматорите си работиха (изключих всичко възможно, но мисля, че ДВГ си тегли ток точно от тракционната батерия, например за свещите и т.н.). Случвало ми се е още само веднъж до сега, но се питам в каква степен такива неща могат от веднъж да увредят клетки от батерията...с цел например да узключвам колата в такива случаи (и да я оставям на N да се тегли през автомивката).
Мерси за евентуално включване от ваша страна
ПС....между другото за първи път успях наистина да усетя, че при напълно празна батерия колата става осезаемо по-тромава. Явно до сега в случаите, в които е имала ДВЕ чертички е имала винаги достатъчно заряд, за да подкрепи ДВГ. Явно системата е наистина феноменална и успява да се погрижи за достатъчно заряд във всички нормални ежедневни ситуации. До сега даже при масивни ексцеси на Аутобана не съм оставал без ел. мотора, сега си давам сметка

ПС....между другото за първи път успях наистина да усетя, че при напълно празна батерия колата става осезаемо по-тромава. Явно до сега в случаите, в които е имала ДВЕ чертички е имала винаги достатъчно заряд, за да подкрепи ДВГ. Явно системата е наистина феноменална и успява да се погрижи за достатъчно заряд във всички нормални ежедневни ситуации. До сега даже при масивни ексцеси на Аутобана не съм оставал без ел. мотора, сега си давам сметка
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Ако минеш на онзи режим дето е за прегледите и двигателят работи няма ли да пълни батерията когато те теглят валовете.Едва ли можеш да прецакаш батерия с такова действие на автомобил на четири години
Аз имах подобен проблем когато чаках 5 часа на границата със Сърбия.Колата се разпищя и изписа...моля дайте на D.
Щото си местех през десетина минути и колата я държах на N на място.
От там на сетне киснах 3 часа на D.
Аз имах подобен проблем когато чаках 5 часа на границата със Сърбия.Колата се разпищя и изписа...моля дайте на D.

От там на сетне киснах 3 часа на D.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
На мен един път ми показа символ на таблото с километража акумулатор в червен цвят. Беше на неутрална на стенд преден мост. Бях изключил климатика и автоматичните фарове, беше на габарити 10-15 минути. Не съм погледнал чертичките на тяговата батерия, помислих си, че е малкия акумулатор. Но сигурно е било за тяговата батерия, защото тя зарежда малкия акумулатор като е включена колата. А като е на неутрална не зарежда тяговата батерия. Камри хибр. 19г.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
То ти и на Р да я оставиш...си зарежда. Реално така трябва да правиш, ако чакаш някъде. Само в N не може да зарежда, защото явно се откача ДВГ от генераторния ел. мотор. В такъв случай определено в диаграмата няма стрелкичка ит ДВГ към батерията, т.е. НЕ зарежда.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
При BMW mild hybrid го няма този " проблем" с пищенето на сигнализацията за разредена батерия.
Там системата е организирана по друг начин,има двигател,един вграден в трансмисията стартер/ генератор и една 48v батерия .Няма инвертор ,конвертор и колата няма EV режим.
При натискането на спирачката се генерира енергия която пълни 48 волтовият акумулатор,когато настъпиш яко двигателя докато развърти се включва и стартер генератора и дава още един киловати.Нютон метрите стигат до 720,когато спреш на задръстване някъде мотора се гаси и когато дадеш газ...пали,обаче пали също като хибрид двигателят стартира като хибриден изобщо не разбираш,развърта го някакси много яко и няма онова усещане на завъртане със стартер.3000D мотор с много яко каране и това голямо купе даде 7.3/7.4 разход аутобан скорост около 130/160.
Там системата е организирана по друг начин,има двигател,един вграден в трансмисията стартер/ генератор и една 48v батерия .Няма инвертор ,конвертор и колата няма EV режим.
При натискането на спирачката се генерира енергия която пълни 48 волтовият акумулатор,когато настъпиш яко двигателя докато развърти се включва и стартер генератора и дава още един киловати.Нютон метрите стигат до 720,когато спреш на задръстване някъде мотора се гаси и когато дадеш газ...пали,обаче пали също като хибрид двигателят стартира като хибриден изобщо не разбираш,развърта го някакси много яко и няма онова усещане на завъртане със стартер.3000D мотор с много яко каране и това голямо купе даде 7.3/7.4 разход аутобан скорост около 130/160.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Благодарение на тези нютони от 0 оборота ги стряскам по светофарите баварците 




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта