Седенител за бензин и дизел
Седенител за бензин и дизел
Здравейте, един въпрос, съеденителите за бензин и дизел еднакви ли са или имат разлика? Благодаря от сега
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Седенител за бензин и дизел
Почти със сигурност не са еднакви, сравнете каталожните номера.
Баба Яга - 
Параход 3.2 -

Параход 3.2 -

- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Седенител за бензин и дизел
На 2.0 D4D 116 к.с. е различен от на 2.2, 136 к.с. (мисля и на 150 к.с.), както от тоя на 2.2 Д-КАТ 177.
На 126/150/177 дизелите мисля да беше визуално еднакъв.
А бензиновия няма нищо общо със който и да е от дизеловите съединители. Маховиците също са тотално различни между бензин и дизел - дизеловите са със демпферни маховици.
Логиката е проста - въртящият момент на дизеловите двигатели е в порядък по-голям от на бензина и натоварванията са различни. Съответно бензинов съединител вложен в дизелов двигател просто ще се разпадне от натоварването, а няма причина да се влага повече материал в бензинов съединител, за да се уеднаквят дизеловия и бензиновия съединители.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта