
Но наистина гледах схема на Приус - да, има допълнителен изпарител в 'редичката', към който при отопление се пропуска съвсем малка част течен фреон за изсушаването

Еми 16 дни и 712 км по-късно - вчера пак регистрирах едно "ДВГ събитие" при наличие на над 40 км оставащ EV пробег. Когато се случи, трябваше тъкмо да паркирам колата, та на практика двигателя му дадох възможност да работи само някакви секунди. След като стартирах колата 5 минути по-късно тя си беше в EV режим и двигател повече не се включи. На 7 януари имам планирана почивка извън София и тогава ще изгоря всичкия наличен бензин в резервоара, та едва ли ще видя скоро пак такова "непредизвикано ДВГ събитие". Дотук от последното зареждане на бензиностанция, направено в края на Септември, съм изминал 4700 км, което може би обяснява малко по-честите "ДВГ събития".
Малка корекция/добавка към предното ми мнение. Бях останал с впечатление, че с мобилна станция монофазно можеш да зареждаш само на 16А през Шуко (съответно само до към 3.7 kW), но се оказа че съм пропуснал наличието на монофазен индустриален контакт 32А, с който може и се достигне и максималната скорост при монофазно зареждане от 7.4 kW. В първата картинка от това мнение можеш да видиш, че мобилната станция на колегата е включена точно към такъв контакт, който е син на цвят. Моята мобилна зарядна станция е трифазна с червен накрайник за 32А трифазна връзка, но към нея имам адаптер от червения накрайник към син, така че ще мога да я свързвам към монофазен индустирален контакт и да си зареждам на 7.4 kW. Вече знаейки това, ще си купя един такъв син индустриален контакт и ще си го инсталирам в гаража на селската къщичка, за да мога и там да си зареждам по-бързо колата, когато съм решил да замъкна мобилната станция в багажника.Alexandov_777 написа: ↑09 Яну 2024 21:41 Здравейте! Моля за съвети за избор на зарядна станция в гараж, монофазна.
или накратко като го търсиш мисля да беше Commando Socket.
Доста повече - знам го от личен опит с обикновен СУВIvo Dobrich написа: ↑27 Фев 2024 00:52 Нали си даваш сметка, че ако не бе хибридната технология разхода ти щеше да е още с 2-3 l/100 по-висок
Това имах предвид - СУВ-ът си е висок и центъра на тежестта му е високо. В комбинация с повишената обща маса - вкарва особености при шофирането, с които шофьорът трябва да се съобразяваМирослав Петков написа: ↑27 Фев 2024 07:54 Основно ми направи впечатление ,че при кикдаун и счупване на волана за изнасяне от лентата ,както и при спиране и прибиране в лентата автомобила се чувства нестабилен
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта