Твърд педал на съединителя!?
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Твърд педал на съединителя!?
Педала на съеденителя започна да става малко по твърд от нормално и жена ми започна да мрънка!!Колата е Корола Версо 2,2 дизел 2005 г. на 100 000 км.Някой има ли идея как може да се регулира твърдоста на съединителя (ако въобще може да се регулира твърдоста на педала)Май ми се струва и,че скоростите влизат по тракащо,не така мазно като преди!А може и да ме гони параноята!!Че колата тамън излезна от гаранция и не ми се ходи при тези кожодери от "Спекта Ауто" отново!Някой имал ли е такъв проблем?Съединителя с помпа ли е или обикновенно жило?Моля споделете!Ако някой знае читав сервиз в Бургас моля да каже!
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Това обикновено се появява, когато съединителя тръгне да си заминава. Като се износи, пружините на притискателя не са почти хоризонтално, а излизат навън и от там се втвърдява леко педала, а и му трябва повечко ход за да отдели (респективно да влизат скорости)
Така че си го провери. Регулиране до колкото знам няма как да направиш.
Така че си го провери. Регулиране до колкото знам няма как да направиш.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
лагерът на съединителя е клеясал. при всички случаи си за профилактика. съединителят може и да си е здрав. ако имаш реглаж, той е само на педалът, но няма нищо общо с твърдостта. съединителят ти би трябвало да е хидравличен - и с ламелните пружини не би трябвало да имаш проблем, не от тях се получава твърд съединител, а от аксиалният лагер на съединителя. ако е сменян преди това - не е почистен и смазан както трябва - макар че и на нови коли се случва да клеяса
когато една кола се кара предимно от жена, съединителят се товари много. не знам защо е така, но много от жените задържат дълго полусъединител в стремежът си всичко да става по-плавно - и така животът на съединителя се скъсява драстично
когато една кола се кара предимно от жена, съединителят се товари много. не знам защо е така, но много от жените задържат дълго полусъединител в стремежът си всичко да става по-плавно - и така животът на съединителя се скъсява драстично
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта