
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Здрасти колега,
Не знам дали реши проблема с лентовия кабел,но само да дам малко инфо и аз.При мен на Приус 3 му беше заминал и не работеше клаксона и в последствие включването на темпомата.За нов от Тойота ми поискаха мисля към 270 лева.Подминах без да се замислям!Намерих в интернет човек,който продаваше някави нови уж Тайвански(не били ментета Китайски).Поръчах на цена 80лв,дойде,монтирах и всичко заработи!Супер,ама точно 2 месеца!Обаждах се за рекламация,щял да ми прати друг на половин цена,но се отказах.И реших да взема от Алито на баснословната цена от 9 долара!!!След доставката разбрах,че са ми пратили модел със 2 букси за Еърбега(а моя беше със 1),просто свързах само едната и всичко си работеше почти 3 години.След това отново същата процедура само че вече цената беше умопомрачаващите 14.03$ със доставката и вече 2 години работи.Моя номер беше 84307-74020.
Така,че ти си решаваш!Като не е нещо спешно може да се изчака и да си вземеш от там!
Хубав ден!
Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Привет,
днеска остана малко време и продължих с дръжката на багажника.
Сложих пластелина на мястото къде липсваше материал. След това сложих дръжката на мястото и като натиснах средната част, така че да се формова пластелина. После по формата на пластелина направих шаблон и го пренесох в/у разпенено PVC. Понеже нямах подходяща
дебелина залепих три слоя и получих липсващата част. Крайния резултат тествах на място и си пасна идеално. Сега вече имайки формата продължавам обличането
с метал. Предварителен разкрой на металните детайли/ в случая ползвам PVC 2мм за да направя шаблоните/.
Трябва да си поиграя да ги понапасна, чертеж и на лазерно. Няма да стане от едно парче което после да огъвам защото без матрица няма да мога да го огъна точно.
Ще бъде от отделни детайли които ще наредя на място и ще залепя с лепило, така че да мога да го занесана
като един детайл на заварчик.
Поздрави
днеска остана малко време и продължих с дръжката на багажника.
Сложих пластелина на мястото къде липсваше материал. След това сложих дръжката на мястото и като натиснах средната част, така че да се формова пластелина. После по формата на пластелина направих шаблон и го пренесох в/у разпенено PVC. Понеже нямах подходяща
дебелина залепих три слоя и получих липсващата част. Крайния резултат тествах на място и си пасна идеално. Сега вече имайки формата продължавам обличането
с метал. Предварителен разкрой на металните детайли/ в случая ползвам PVC 2мм за да направя шаблоните/.
Трябва да си поиграя да ги понапасна, чертеж и на лазерно. Няма да стане от едно парче което после да огъвам защото без матрица няма да мога да го огъна точно.
Ще бъде от отделни детайли които ще наредя на място и ще залепя с лепило, така че да мога да го занесана
като един детайл на заварчик.
Поздрави
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Кога се предава батерията на тези приуси. Примерно 2011 година на 200к има ли още шанс да е безпроблемна, или скоро ще е за смяна?
Близък приятел си е харесал италианка нов внос.
Близък приятел си е харесал италианка нов внос.
Carina E 4AFE LB 1992
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
На около 200к почват да се показват признаци, но успешно се рециклира в домашни условия. По-важно е колко е прегрявала батерията, а не на колко години/километри е 
Закачете я и ще се види има ли вече гранични разлики в напреженията...

Закачете я и ще се види има ли вече гранични разлики в напреженията...



-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Относно тресенето на мотора, наблюдавах я известно време и няма разлика при положението на колата.
Понякога когато е на равно и гаси мотора тресе така, че купето се разклаща. Има случеи когато гасне
без да се усети. Същото е и когато пали. Разлика няма и при студен или топъл двигател.
Определени когато пали или гасне когато е в движение не се усеща нищо, само когато е спряла.
Има един надлъжен тампон под дигателя и когато на Форда на жена ми се беше скъсал същия
имаше подобно тресене. Когато вляза в канала да си сменя маслото ще го прегледам.
Взех си свещи и когато ги сменя ще сравня има или няма разлика.
Ще сменям маслото на мотора и кутията. Спрях се на Мотул 5W30 и Toyota ATF WS
Понякога когато е на равно и гаси мотора тресе така, че купето се разклаща. Има случеи когато гасне
без да се усети. Същото е и когато пали. Разлика няма и при студен или топъл двигател.
Определени когато пали или гасне когато е в движение не се усеща нищо, само когато е спряла.
Има един надлъжен тампон под дигателя и когато на Форда на жена ми се беше скъсал същия
имаше подобно тресене. Когато вляза в канала да си сменя маслото ще го прегледам.
Взех си свещи и когато ги сменя ще сравня има или няма разлика.
Ще сменям маслото на мотора и кутията. Спрях се на Мотул 5W30 и Toyota ATF WS
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
В първото ти съобщение говориш за неравномерна работа, а в последното ти мнение говориш за твърдо гасене/палене на мотора, което са две съвсем отделни неща.
Мотора гаси и пали различно спрямо в кое състояние се намира хибридната система. За допълнителни разяснения на състоянията, през които минава системата, може да прочетеш тук.
Мотора гаси и пали различно спрямо в кое състояние се намира хибридната система. За допълнителни разяснения на състоянията, през които минава системата, може да прочетеш тук.
На Приусите като леко им отпуснат тампоните на двигателя най-често може на едно място да се усеща лека вибрация на мотора, която може да се сбърка с "неравномерна работа". Най-лесната проверка за този симптом е като отпуснеш съвсем леко спирачката така, че на дисплея да се появи енергийна стрелка, която сочи към гумите, то тази вибрация изчезва. Това е "нормално" и не е проблем с ДВГ и т.н. Демек нормално поведение на колата.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Много правилно отбелязваш, че са две отделни неща и за това в първото мнение ги описвам като такива.
Първо - неравномерна работа на мотра което отдавам на свещи или бобина.
Второ - тресене на мотора когато гасне или пали при спрял автомобил което отдавам на омекнали тампони.
Вероятно тресе по същия начин и когато мотора гасне в движение, но не го усещам толкова заради движението на самата кола.
По-важното, е че взех решение да не се вживявам толкова много в работата на колата.
Пали ли - пали, върви ли - върви, спира ли - спира, друго не ми трябва. Когато спре да работи ще го мисля.
Сменям масла и филтри, свещи и профилактика на спирачната система и каране.
Поздрави
Първо - неравномерна работа на мотра което отдавам на свещи или бобина.
Второ - тресене на мотора когато гасне или пали при спрял автомобил което отдавам на омекнали тампони.
Вероятно тресе по същия начин и когато мотора гасне в движение, но не го усещам толкова заради движението на самата кола.
По-важното, е че взех решение да не се вживявам толкова много в работата на колата.
Пали ли - пали, върви ли - върви, спира ли - спира, друго не ми трябва. Когато спре да работи ще го мисля.
Сменям масла и филтри, свещи и профилактика на спирачната система и каране.
Поздрави
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Привет,
дръжката за задната врата е готова. Малко по- сложно се оказа, но пък стана много добре и много по-надеждно.
Малко хронология, че да не ми се скарат пак че съм пестелив от към инфо и снимки.
След като направих модел от разпенено ПВЦ го оразмерих и приготвих чертеж на хартия и последвал го на Аутокад
за лазерната машина. После на лазерно рязане Бях заложил малко по-големи размери и след пилене и напасване на място се получи готовия детайл, който заварих и подцинковах. Последно залепих детайла с полиеритан за пластмасата и готово за монтаж на вратата.
дръжката за задната врата е готова. Малко по- сложно се оказа, но пък стана много добре и много по-надеждно.
Малко хронология, че да не ми се скарат пак че съм пестелив от към инфо и снимки.
След като направих модел от разпенено ПВЦ го оразмерих и приготвих чертеж на хартия и последвал го на Аутокад
за лазерната машина. После на лазерно рязане Бях заложил малко по-големи размери и след пилене и напасване на място се получи готовия детайл, който заварих и подцинковах. Последно залепих детайла с полиеритан за пластмасата и готово за монтаж на вратата.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Да, днеска монтирах дръжката и камерата. Дръжката се представя перфектно. Отврям и затварям без да се притеснявам
от каквото и да било, най-вече, че ще ми остане пластмасата в ръцете. Оказа се обаче, че ъгъла който направих с пластелина
не е бил съвсем точен и когато затегнах всичко окончателно, в горния край където е гумата се отвори малка фуга. След няколко
мамата и папата и това онова си дойде на мястото. С две думи голяма играчка, бавно, но пък стана перфектно със следните плюсове
1. Остана оригиналната дръжка без да се налага боядисване.
2. Много здраво и надеждно.
3. Себестойност в моя конкретен случай/ ползвах приятелски услуги/ - 4лв подцинковане и лепила за още 4лв примерно. Онази в Алито
беше за 98 долара и после боя.
4. Накрая, но не на последно място е това, че си поставих цел и успях да я постигна. Звучи малко като хвалба обаче то си е за хвалене.
Поздрави
от каквото и да било, най-вече, че ще ми остане пластмасата в ръцете. Оказа се обаче, че ъгъла който направих с пластелина
не е бил съвсем точен и когато затегнах всичко окончателно, в горния край където е гумата се отвори малка фуга. След няколко
мамата и папата и това онова си дойде на мястото. С две думи голяма играчка, бавно, но пък стана перфектно със следните плюсове
1. Остана оригиналната дръжка без да се налага боядисване.
2. Много здраво и надеждно.
3. Себестойност в моя конкретен случай/ ползвах приятелски услуги/ - 4лв подцинковане и лепила за още 4лв примерно. Онази в Алито
беше за 98 долара и после боя.
4. Накрая, но не на последно място е това, че си поставих цел и успях да я постигна. Звучи малко като хвалба обаче то си е за хвалене.

Поздрави
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
От любимата ми група хора си. Много уважавам решенията "за 10 лева" на скъпи проблеми.

Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Привет,
днеска подхванах друг дребен проблем който забелязах скоро и ме дразнеше.
Независимо, дали са отворени или затворени клапите на въздуховодите на талото,
постоянно духа при пуснат вентилатор.
Оказа се, че дунапренчето по ръба на клапите е изгоряло и го няма въобще.
Използвах за нови уплътнители да ги наречем материал от пад за мишка и готово.
Поздрави
днеска подхванах друг дребен проблем който забелязах скоро и ме дразнеше.
Независимо, дали са отворени или затворени клапите на въздуховодите на талото,
постоянно духа при пуснат вентилатор.
Оказа се, че дунапренчето по ръба на клапите е изгоряло и го няма въобще.
Използвах за нови уплътнители да ги наречем материал от пад за мишка и готово.
Поздрави
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Кой ръб?
Задния ръб на корпуса мисля да е с дунапрен, вътре "щората" трябва да е силиконова?
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=30017&start=15
Да си имаш идея като се разтракат клапите. Мисля да беше подобна схемата в Приуса
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта