Приус 2ра генерация - помощ и съвети
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Здравейте,
от скоро съм соственник на Приус 2ра генерация. Колата е взех без много умуване и
предварителна подготовка, било теоретична или практична. За първите 1200км
имам скромни впечатления и няколко въпроса. Може би отговорите са лесни, но
за човек като мен без какъвто и да е опит е необходима помощ.
Нов съм във форума, очевидно и ако темата не е за тук, моля да бъда извинен.
Ще спра до тук и ако мястото се окаже подходящо и има желаещи да помогнат
ще задам конкретните въпроси и болежки.
Поздрави
от скоро съм соственник на Приус 2ра генерация. Колата е взех без много умуване и
предварителна подготовка, било теоретична или практична. За първите 1200км
имам скромни впечатления и няколко въпроса. Може би отговорите са лесни, но
за човек като мен без какъвто и да е опит е необходима помощ.
Нов съм във форума, очевидно и ако темата не е за тук, моля да бъда извинен.
Ще спра до тук и ако мястото се окаже подходящо и има желаещи да помогнат
ще задам конкретните въпроси и болежки.
Поздрави
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Привет и благодаря.
1. Предимно се случва когато мотора е студен да работи неравномерно /леко тресе/ все едно пропуска някой цилиндър.
Не съм сменял свещи и не зная тези на колко са в момента. Колата като цяло е на 192000км./проверени, колата е от познат с история./
2. Обикновенно когато доближавам светофар мотора гасне и не се усеща когато гасне, но ако спра на работещ мотор и тогава той
изгасне се усеща как колата се разтриса. Не винаги, но в повечето случаи.
Нормално ли е или си има причина, като тампони или някакви други успокоители?
3. На волана имам копчета от двете страни. Светят всички, но работят функционално само тези от ляво. Десните за пускане на подгрев
предно и задно стъкло не работят.
4. Подгрева на огледалата не работи. Нямат такъв или си има болежка?
5. Скоростния лост и бутона за паркинг имат ли осветление с габарита или са си тъмни нощно време? Не че не не ги намирам, но все пак.
6. Има място за камера в дръжката на задната врата. Ако си купя оригинална камера /предимно има втора ръка/ дали че работи на
дисплея в средата и дали има заложено окабеляване по принцип. Имам идея да махна стереото и да сложа мулти медия в която
мога да вържа камера, но някак ми се иска ако може да си е на горния дисплей.
Последно за сега, прокапа задно дясно колело. Има ли ремонтни комплекти гумички, бутало или се сменя цял цилиндър?
Благодаря предварително
1. Предимно се случва когато мотора е студен да работи неравномерно /леко тресе/ все едно пропуска някой цилиндър.
Не съм сменял свещи и не зная тези на колко са в момента. Колата като цяло е на 192000км./проверени, колата е от познат с история./
2. Обикновенно когато доближавам светофар мотора гасне и не се усеща когато гасне, но ако спра на работещ мотор и тогава той
изгасне се усеща как колата се разтриса. Не винаги, но в повечето случаи.
Нормално ли е или си има причина, като тампони или някакви други успокоители?
3. На волана имам копчета от двете страни. Светят всички, но работят функционално само тези от ляво. Десните за пускане на подгрев
предно и задно стъкло не работят.
4. Подгрева на огледалата не работи. Нямат такъв или си има болежка?
5. Скоростния лост и бутона за паркинг имат ли осветление с габарита или са си тъмни нощно време? Не че не не ги намирам, но все пак.
6. Има място за камера в дръжката на задната врата. Ако си купя оригинална камера /предимно има втора ръка/ дали че работи на
дисплея в средата и дали има заложено окабеляване по принцип. Имам идея да махна стереото и да сложа мулти медия в която
мога да вържа камера, но някак ми се иска ако може да си е на горния дисплей.
Последно за сега, прокапа задно дясно колело. Има ли ремонтни комплекти гумички, бутало или се сменя цял цилиндър?
Благодаря предварително
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
1. Има ли разлика в тресенето спрямо дали колата стои по спускане или изкачване (мотора да е наклонен назад или напред)?
2. Нормално е. Зависи в кой етап на загряването се намира мотора (хибридната система).
3. Най-често е виновен лентовия кабел на волана.
4. Имат си подгрев. Трябва проверка.
5. Само скоростния лост има осветление, но е толкова слабо, че не се забелязва. Или по-накратко - тъмни са си.
6. Камерата върви със ситемата за самопаркиране. Не може да сложиш камера и да тръгне. Всичко друго е както успееш да си го нагодиш.
7.
2. Нормално е. Зависи в кой етап на загряването се намира мотора (хибридната система).
3. Най-често е виновен лентовия кабел на волана.
4. Имат си подгрев. Трябва проверка.
5. Само скоростния лост има осветление, но е толкова слабо, че не се забелязва. Или по-накратко - тъмни са си.
6. Камерата върви със ситемата за самопаркиране. Не може да сложиш камера и да тръгне. Всичко друго е както успееш да си го нагодиш.
7.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Много изчерпателно, Благодаря.
1. Не съм обръщал внимание, но при така зададен въпрос ще го уточня и ще пиша.
2. Ще обърна внимание дали има разлика в тресенето при изгасване при студен и топъл мотор и ще пиша.
3. Предположих, че може да е от него, но понеже не всичко е развалено, реших, може да е в самите бутони./ зацапани или развалени/
4. Ще сваля огледалата за да проверя идва ли захранване/ задното отпление работи т.е. ако са с един предпазител, то той е здрав и остава
скъсани кабели. Управлението им работи иначе.
5. Колкото толкова.
6. По- лесно имайки предвид , че ще го правя сам е да сложа не оригинална камера към новата медия.
Този комплект от къде да го поръчам? Споменаха ми хора с Лексуси, че си поръчвали във техен форум всякакви части.
Благодаря още веднъж за бързия и изчерпателен отговор.
П.П.
Принципно някой с опит на такава кола би ли проявил интерес да пробва моята и да каже мнението си.
Моите предишни коли са били много стари, стари от ерата на карбураторите и тази ми е като космически кораб малко.
1. Не съм обръщал внимание, но при така зададен въпрос ще го уточня и ще пиша.
2. Ще обърна внимание дали има разлика в тресенето при изгасване при студен и топъл мотор и ще пиша.
3. Предположих, че може да е от него, но понеже не всичко е развалено, реших, може да е в самите бутони./ зацапани или развалени/
4. Ще сваля огледалата за да проверя идва ли захранване/ задното отпление работи т.е. ако са с един предпазител, то той е здрав и остава
скъсани кабели. Управлението им работи иначе.
5. Колкото толкова.
6. По- лесно имайки предвид , че ще го правя сам е да сложа не оригинална камера към новата медия.
Този комплект от къде да го поръчам? Споменаха ми хора с Лексуси, че си поръчвали във техен форум всякакви части.
Благодаря още веднъж за бързия и изчерпателен отговор.
П.П.
Принципно някой с опит на такава кола би ли проявил интерес да пробва моята и да каже мнението си.
Моите предишни коли са били много стари, стари от ерата на карбураторите и тази ми е като космически кораб малко.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Свещи е хубаво да смениш, само 100лв за 4, а разликата е голяма при 200к навъртяни. Като извадиш старите свещи също ще ти стане ясно дали имаш проблем със запалването на някой цилиндър.
Копчетата на волана са си лентов кабел и живота му е горе-долу толкова.
Комплекта можеш да го вземеш и в този форум от проверен човек
Копчетата на волана са си лентов кабел и живота му е горе-долу толкова.
Комплекта можеш да го вземеш и в този форум от проверен човек




- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Между другото китайците в eBay продават FPC лентови кабели със всякакви стъпки на крачетата, размери и дължини - за трети път си поръчвам за разни лаптопи лентови кабели и примерно 5-10 бройки са 6-7 лева със доставката. Това е валидно ако е бял "целофанен" кабела.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
На първо четене откривам това, но ако мога да си го взема от колега от тук, защо да чакам.
Благодаря все пак.
https://www.ebay.co.uk/itm/284568104842 ... R8DRv4KkYw
Благодаря все пак.
https://www.ebay.co.uk/itm/284568104842 ... R8DRv4KkYw
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
gordini, в повечето случаи ако е повреден кабела в този модул, няма да ти работят и бутоните на волана в ляво. Поне на Авенсис Т25 бутоните отляво преди фейслифта се свързват с този модул със кабелчета, и от левия панел връзката е със лентов кабел под клаксона към десния. След фейслифта, съм виждал модули със лентов кабел, и такива с кабелчета между ляв и десен панел. При скъсан лентов кабел вътре в модула може и да се губи клаксона. Бутоните ти може и да се появяват и изчезват при определени ъгли на волана. Би трябвало при пречупен кабел да ти свети и еърбега.
Вдигни клаксона и си провери фактите.
Клаксона със еърбега трябва да е на 2 винта със торкс 40 или 35 от двете страни на клаксона. ПРЕКЪСНИ ЗАХРАНВАНЕТО ОТ ХИБРИДНАТА БАТЕРИЯ И АКУМУЛАТОРА ПРЕДИ ДА СВАЛЯШ ЕЪРБЕГА!
Вдигни клаксона и си провери фактите.
Клаксона със еърбега трябва да е на 2 винта със торкс 40 или 35 от двете страни на клаксона. ПРЕКЪСНИ ЗАХРАНВАНЕТО ОТ ХИБРИДНАТА БАТЕРИЯ И АКУМУЛАТОРА ПРЕДИ ДА СВАЛЯШ ЕЪРБЕГА!
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Казвам, че е лентов, защото на мен първо ми се изгубиха десните копчета, после темпомат-а...



-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
И на мен ми изглежда странно, защото както казах в началото, бутоните светят т.е. стига захранване до тях,
функционално не връщат сигнал към колата. При натиснат бутон въртях волана, но не се получи.
Разбира се ще отворя волана преди да поръчам каквото и да било за да проверя, може да имам късмета да е
нещо досадно дребно и просто. Както се казва А дано ама на дали.
Батерията в багажника е видима и ще я откача, но за голямата седалките ли се махат или има външен прекъсвач?
Ясно е, че в нета има филмчета и ги гледам, но някакси ми е по спокойно когато колега минал по този път и го сподели.
Поздрави
функционално не връщат сигнал към колата. При натиснат бутон въртях волана, но не се получи.
Разбира се ще отворя волана преди да поръчам каквото и да било за да проверя, може да имам късмета да е
нещо досадно дребно и просто. Както се казва А дано ама на дали.

Батерията в багажника е видима и ще я откача, но за голямата седалките ли се махат или има външен прекъсвач?
Ясно е, че в нета има филмчета и ги гледам, но някакси ми е по спокойно когато колега минал по този път и го сподели.
Поздрави
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Голямата не подава напрежение, ако не е включена колата. Не я мисли нея. Развиваш болта към корпуса при акумулатора и си в безопасност. Аз моя волан под напрежение го разглобих - нищо интересно, елементарни процедури...
За голямата се маха легена в багажника и от страна на водача се вижда оранжев прекъсвач. Нагоре и навън се дърпа.
За голямата се маха легена в багажника и от страна на водача се вижда оранжев прекъсвач. Нагоре и навън се дърпа.



-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Изкочи един въпрос свързан с батерията.
Много редко и то ако карам продъжително извън града светва първия зелен сектор на
батерията а втората зелена черта май само веднъж съм я виждал.
Ясно, че батерията е стара и е може би нормално, но дали е признак за предстоящи проблеми с батерия и т.н.
Поздрави
Много редко и то ако карам продъжително извън града светва първия зелен сектор на
батерията а втората зелена черта май само веднъж съм я виждал.
Ясно, че батерията е стара и е може би нормално, но дали е признак за предстоящи проблеми с батерия и т.н.
Поздрави
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Днес щях да отварям колелото което тече, но снега обърка плановете.
Имах декоративно - механични проблеми с двете жабки на таблото и се заех с тях.
Едната падаше като гюле а другата не се отваряше сама и таблото над нея беше странно криво.
В рамките на час и двете бяха ремонтирани и таблото се надявам да си върне формата след
като причината е отстранена. Причините бяха счупен стопер на пружината която отваря горната,
като така откачената пружина надигаше таблото, а долната просто беше откачен амортисьора на капака.
Поздрави
Имах декоративно - механични проблеми с двете жабки на таблото и се заех с тях.
Едната падаше като гюле а другата не се отваряше сама и таблото над нея беше странно криво.
В рамките на час и двете бяха ремонтирани и таблото се надявам да си върне формата след
като причината е отстранена. Причините бяха счупен стопер на пружината която отваря горната,
като така откачената пружина надигаше таблото, а долната просто беше откачен амортисьора на капака.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 7 госта